Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Goottityyli: Käytättekö hattuja?

• Vastaa
Mua hatuttaa yhtenään, mutta emmä silti hattua käytä. Paitsi pipoa, jos on typerän kylmä.

Most will fail and all will die so none shall live to tell the tale.

• Vastaa
Todella harvoin. Talvella tuli käytettyä kovimmilla pakkasilla mustaa pipoa. Huopasilinterinkin omistan, mutten sitäkään käytä kuin harvoin, en ole oikein hattuihmisiä. Se samainen pipo käy myös bad-hair-day:na

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa
Muuten kyllä, mutta hukkaan aina hatut ja toisaalta meidän bändissä se on Ilja joka käyttää hattuja...

mä en suosittele sinulle tuolla tavalla kahta miestä, ansaitsisit vähintään kolme...

• Vastaa
njäh, enemmän huiveja. mulla kyllä on hieno silinteri, samaa mallia on käyttänyt mm Pekka Halonen. niitä on tehty 50 maailmaan, joten omistan keräilyharvinaisuuden sitä joskus pitelen päässä

The best things in our life are unseen, that's why er close our eyes when we dream, kiss...

• Muokkasi: Heyni
  • Vastaa
Yks violetti villalätsä löytyy, ostin sen lähinnä sen takia että oli pakko näyttää lastentarhassa töissä ollessa esimerkkiä.. Iha kiva lätsä, mut lopareiden jälkeen se aika hyvin tais jäädä käyttämättä ja nyt ei taas oo havaintoa missä se on

Hupparin huppu on käytös jos tarvis vaatii.

edit: Tossaha toi lätsä näkyyki http://irc-galleria.net/view.php?nick=Petopunkki&i mage_id=53687311
  • Vastaa
Minä rakastan hattuja! Harmi vain että omistan vain pari kappaletta...Valitettavasti minulla ei ole niistä ainuttakaan kuvaa.

Mitään muuta en kammoa niin kovin kuin tylsyyttä.

• Vastaa
Yksi musta piponkaltainen, jossa pikku pääkallo, löytyy. En ole mitään hattuihmisiä, mutta joskus kolmenkympin pakkasella sitä haluaa välttää korviensa jäätymisen ja laittaa myssyn pitkin hampain päähän. Myönnetään, joskus tulee käytettyä myssyä myös sisälläkin jos on huono hiuspäivä.
  • Vastaa
onmul vaikka mitä hattuja mut en niitä käytä. mul sen sijaan huput jatkuvassa käytössä mut silinteri on nyt haavena hankkia. mut ei oo löytyny semmosta mikä ois hinnalta sopiva ja tykkäisin siitä

Ääretön turhuus ei ole turha

• Muokkasi: M Chaosbreather
  • Vastaa

Lainaus: Valkyria

mul sen sijaan huput jatkuvassa käytössä

Mie pyrin kanss ostmaan aina takin jossa on huppu, sitten ku kylmä. Villakangastakissa on onneksi, ku ei mulle muuten pipot tai hatut oikein käy! Poikeuksena olen opetellut pitämään nyt tuota gastahattua sillotällön jakun kanssa... ja se silinterin hakinta on edessä...

"When the dark does what the dark does best - it's darkness! Let the dark do what the dark does best - let it be darkness!"

• Muokkasi: seidar
  • Vastaa
Hattuja löytyy, lähinnä naisellisia lierihattuja, samettilätsiä ja myssyköitä. Uskoisin minulta löytyvän noin kymmenkunta erilaista. Sitä, sopivatko hatut minulle, en ryhdy kommentoimaan, mutta ainakin viihdyn niiden katveessa.
  • Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.