Gootti.net

Käytättekö hattuja?

Kirjoittanut: Transylvania (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Transylvania
  • Lähetetty: 30.03.2007 14:32
Itse käytän joskus, talvella enempi. Omistan tälläisen http://irc-galleria.net/view.php?nick=Transylvania &image_id=23413335 ja sitten meillä on sellainen Tom Waits hattu myöskin.
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.03.2007 14:58
Mulla on sellainen Gasta Pranksta-tyylinen hattu ja hankinnassa ois sitten ihan silinteri. Huiveja on tullut nyt kans käytettyä ku hiuksen näyttää kamalalle.
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 30.03.2007 15:21
Mulla on talveksi musta baskeri ja tuommoinen aika samantapainen "katupoikalätsä" kun Transsylvanialla. Sitten on kaksi mustaa lierihattua joita tulee käytettyä muina vuodenaikoina. Silinteri olisi kanssa hankkinnasta jos jostain löytyisi sellainen, joka pieneen päähäni sopii. Huiveja tulee harvemmin käytettyä muuten kuin kaulassa :P
Kirjoittanut: kaukamieli (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.03.2007 15:26
Miä käytän kesäisin melkein aina hattuja. tulee muuten nopeasti pää kipeäksi. miul on semmonnee olkihatun kaltainen hattu jota kesäisin lähes aina käytän.. talvisin on myssy aina päässä.
Kirjoittanut: kauhukakara (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.03.2007 16:04
Min käytän pääasiassa silinteriä. Sellaisen hyvän kun omistan. Hankin vähän aikaa sitten viimein talveksi pipon, sellaisen mustan, jossa on kissankorvat.

Minulla on sellainen viininpunainen samettinen hattu, samanlainan kuin Transylvanialla, mutten ole vielä kertaakaan käyttänyt sitä ):

Silinteri koristaa parhaiten päätäni, joten mieluiten käytän sitä
Kirjoittanut: Chastel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.03.2007 16:14
Kaapin nurkasta eksyy toisinaan päähän, ainut ja suosikkihattuni, hennosti karvainen, musta, pienilierinen mummohattu huntutyllirusetilla. Pipon omistan myös, mummon kutoman sellaisen, ja se olikin yhtenä talvena ahkerassa käytössä, mutta tänä talvena enemmän huppu huonoilla säillä ja muuten paljaspäin talvisään alla.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 30.03.2007 16:20
Mulla ei oo ku 2 pipoo, toinen musta jossa punaset pirunsarvet ja toinen mustavalkonen pääkallopipo. (tai kaappi täynnä pipoja sun muita, mut noita kahta käytin talvella aina sillo9n ku oli niin kylmä ettei voinu lähtee ulos ilman pipoo.)
Mä haluisin jonku silinterihatun. Suunnittelin sellast lookkia, et liituraitahousut, joku tiukka, musta kauluspaita, joku jänskä kraka ja sit se silinteri. En nimittäin oo ikinä pukeutunu miesmäisesti, niin ois mageeta!
Kirjoittanut: Kaihomieli (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.03.2007 16:26
Talvisin käytän mustaa villapipoa, muuten mun pää jäätyy. Kesäisin pitäisi käyttää jonkin moista hattua, mutta kun minulle tulee hatuista jotenki ahistava olo, niin en ole viitsinyt. Jospa täksi kesäksi ostaisi jonkin moisen hatun.
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.03.2007 16:26
joo, miulla no sellanen samettikoppalakki, jossa on etuhommelissa niittejä. näytän ihan transulta se päässä. sit on sellanen duudsonipipo, mis lukee sekopää. en oiein enää käytä sitä . knallin haluaisin. silinteriki kävis
Kirjoittanut: The_Killer_Doll (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.03.2007 18:09

Lainaus: kauhukakara

Min käytän pääasiassa silinteriä.

Voivoi nyt olen kateellinen, minä olen yrittänyt kaikkialta sellaista oikein ihanaa silinteriä löytää mutta ei, ei ole löytynyt...

No jaa minä en yleensä hattuja käytä kovin paljon. Joskus joku hakaneuloin ja muin härspäkittäjien kanssa krositeltu lätsä saattaa päähän eksyä mutten kovasti sellaista harrasta. Yleensä tämän pehkon pörröön/muuhun epänormaalimpaan asentoon laittaminen vie niin paljon aikaa ja lakkaa etten siihen päälle mitään tötteröä halua laittaa
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit