Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Käytättekö hattuja?

Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 14.06.2007 20:17

Lainaus: Sharwynn

^ Justin Timberlake-hatuiksi?

Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • Lähetetty: 14.06.2007 20:18
Varsin hyvä idea...
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.06.2007 21:26
Raahasin Lontoosta kivan mustavalkoisen pikkusilinterin, jossa höyheniä ja koristeeksi lisätty rintaneula. Sitten mulla on sellainen lierillinen huopahattu ja projektina huopainen pikkusilinteri. Kaiken kaikkiaan en oikein hatuille lämpene, näytän vain hassulta niissä. Siksi toisekseen Suomen hattuvalikoima on tylsä, kallis ja suppea.

Sellainen jokin 50's -henkinen pikkuhattu pitäis kyllä saada.
Kirjoittanut: DeathMask (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 15.06.2007 15:17
Haluaisin kunnollisen silinterin. on talvihattu ja muutama mitä kesällä/syksyllä/talvella voi pitää. Nyt kyllä ei mene mikään hattu päähän kun letit tekee päästä paksun Suunnittelin tuota silinteriä niin että musta silinteri ja joko musta pitsinen huntu taakse tai punainen silkkinauha hatun ympäri ja roikkumaan takaa.
Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.07.2007 22:43
En käytä koskaan hattua! En vaan osaa oikein käyttää. Ainoastaan festareilla olen sellasta nahkasta poliisihattua käyttänyt. Se oli ihan makee.
Kirjoittanut: hupsu (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.07.2007 01:01
Harvemmin. Talvella pipoa. Voisin käyttääkin muita hattuja, mutta eteen ei vielä ole sattunut sopivaa. En nyt osaa kuvitella minkä tyylinen hattu sopisi minulle.
Kirjoittanut: Nightmare (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.07.2007 13:49
Talvella tylsää peruspipoa. Olisi kiva hankkia sellainen villakangaslätsä, mutta jotenkin tuntuu ettei sopisi minulle. siliteriä en vois edes kuvitella ikinä käyttäväni, näyttäisin tosi typerältä
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 14.07.2007 14:34
Kesällä lierihattu ja talvella pipo Joskus baarissa sellanen gansta-hattu
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 15.07.2007 01:05
käytän stetsonia.
Kirjoittanut: Coraline (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.07.2007 16:10
Käytän hattuja melko paljon. Minulla on sellainen pappani vanha lierillinen huopahattu ja sitten musta silinteri. Molempia tulee käytettyä usein.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit