Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Käytättekö hattuja?

Kirjoittanut: Transylvania (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 18.07.2007 22:06
ai ku mie haluisin sellasen tuulen viemää hatun, joka kiinnitetään kampauksen päälle hattuneulalla. Ehkä oon hieman liian hurahtanut siihen leffaan
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 18.07.2007 22:07

Lainaus: Transylvania

ai ku mie haluisin sellasen tuulen viemää hatun, joka kiinnitetään kampauksen päälle hattuneulalla.

Miulle kans... -_-'
Kirjoittanut: Moruganna (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.07.2007 15:03
Harvemmin käytän hattuja, mutta silloin kun sellaisen satun päähän pistämään, niin hattuni on ehdottomasti silinteri.
Hattujen käytön vähäisyys johtuu enimmäkseen hiustyylini epäkäytännöllisyydestä, koska pidän hiuksiani yleensä kahdella saparolla ja niistä roikkuu jotain satiininaruja.
Kirjoittanut: Lovekiva (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Lovekiva
  • Lähetetty: 20.07.2007 17:28
Minä käytän silloin tällöin sellaista silinteriä, vai miksi sellaista nyt sanotaankaan. Talvipakkasilla on hirveitä ongelmia pipon kanssa, mikään ei tunnu sopivan päähäni, mutta en halua palelluttaa korviani. Kaikki pipot näyttävät ihan joltain avaruusolion kuplapäältä. Ja sitten kun pipon kanssa ei voi laittaa kampauksiakaan. Joudun pyöräilemään kouluun pari kilometsriä, ja se voi olla aika kylmää puuhaa 25 asteen pakkasessa ilman pipoa. Tulisipa lämmin talvi, niin voisi olla ilman hattua tai joku nätimpi hattu päässä.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 20.07.2007 23:57
En käytä, paitsi hirveällä pakkasella.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 21.07.2007 00:01
Mul oli sunnuntain Tuskassa sellanen "täti-Monica"-hattu, mut haluun jonku mageen silinterin. Talvisin käytän joskus sellasta mustaa pipoo jossa lukee "IRTI" ja on punaset pirunsarvet (ihan mummeleita pelotellakseni )
Kirjoittanut: MariaAntoinette (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.07.2007 11:16
Itselläni on semmonen leluknalli mutta nyt on sen verran lyhyet hiuksen niin se päässä näytän ihan idiootilta. Sitten mutta on sellainen epämuodostunut silinterin tapainen mutta sitä käytän vain Halloweenina.. Muuten käytän lippiksiä. En yhtään ihmettele vaikka mua luullaan pojaksi
Kirjoittanut: Freya (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.07.2007 20:19
Ei minulla hattuja ole, mutta jos olisi niin haluaisin ehdottomasti oikein komean silinterin. Todellakin.
Kirjoittanut: Kivesnipsutin (Aktiivi)
  • • Muokkasi: Kivesnipsutin
  • Lähetetty: 27.07.2007 02:28
Oon totaalisen mieltynyt armylippiksiin.

Ja Nummessa käytän aina kun mahdollista ystäväni "pyhää nummihattua"
Kirjoittanut: nahkarotta (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.07.2007 09:19
talvisin käytän isoisän vanhoja lätsiä. parhaita. kesäisin en pidä hattuja, paitsi töissä sitten lippistä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit