Gootti.net

Käytättekö hattuja?

Kirjoittanut: Nina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.07.2007 13:51

Lainaus: Transylvania

ai ku mie haluisin sellasen tuulen viemää hatun, joka kiinnitetään kampauksen päälle hattuneulalla. Ehkä oon hieman liian hurahtanut siihen leffaan

Scarletin hatut on niin kauniita ;____; piti sellainen tehdä joskus vuosia siten, muttei todennäköisesti sovi nykyiseen tyylin.
Pikkuisia silintereitä ja gobbolino-hattuja olen itselleni tehnyt.

Talveksi minulla on kissapipo joka on paksua huovutettua villaa ja ihanan lämmin kun korvissa roikkuvat metallit alkaa kylmetä
Kirjoittanut: nexubus (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.07.2007 16:06
Stetsoni päässä aina.
Kirjoittanut: Zodiac (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.07.2007 19:52
Omistan knallin (tai wannabe-knallin), stetsonin ja kaksi erityylistä lierihattua (kolme, jos en olisi hukannut yhtä) ja rakastan niitä, mutten ikinä muista/viitsi käyttää niitä. x) Talvella käytän pipoa, ja haaveilen kokonaan mustasta, löysästä ja isosta villapiposta, koska ainoat mustat piponi ovat kylmiä ja tunnen itseni tyhmäksi jossain raidallisessa tai tiilenpunaisessa pipossa. Mutta en minä itseäni palelluttamaankaan rupea.
Kirjoittanut: Niina (Jäsen)
  • • Muokkasi: Niina
  • Lähetetty: 30.07.2007 20:20
Käytän talvella jos on kylmä ja olen nyt lähiaikoina sillointällöin pitänyt lippistä Se on erittäin mukava... Mulla on 3 lippistä...
Kirjoittanut: Nina (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.08.2007 15:20
Löysin tänään hietsun kirppikseltä kaksi hattua.
Toinen on villainen musta kellomallinen 20-luvun hattu (7e)
ja toinen on sellainen hautajaishattu harsolla, mutta kumma kyllä valkoinen(2e)
Molemmat hatut olivat uudenveroisia ja hintakin oli kohdallaan

Pisti hieman miettimään noiden hattujen osto, kun ei mahdu kohta minnekään. Voisin myydä muutaman hatun pois tilaa viemästä :P
Kirjoittanut: nahkarotta (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.08.2007 17:29
tietysti käytän lakkia, lähinnä talvella.

muutama kappale löytyy isoisän lätsiä ja sit isoäidin isän vanha lakki. on ollu niin komeita hattuja että on pitäny rakentaa asukokonaisuudet käyttäen niitä pohjana.

sitten on 80-luvun mainospipoja, hiihtopipoja... jne.

fiiliksen mukaan menee niinkun yleensä.
Kirjoittanut: Pudotus (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.08.2007 12:30
Haluaisin niitä oikein leveälierisiä mustia hattuja mihin voi päälle laittaa kaikenlaista roinaa.
Omistuksessa on kuitenkin vain tavallinen pipo ja korvanlämmittimet viisikytäluvulta. Että jos jotain on pakkasilla pakko läntätä päähän niin ne on yleensä nuo korvanlämmittimet.
Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.08.2007 12:41
Minulla on sellainen "cowboy"-hattu, mutta ei ole tullut hirveästi käytettyä sitä. Silinterin haluaisin
Kirjoittanut: Shadow Q (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.08.2007 16:57
Joskus tulee aamulla vedettyä semmonen punanen villapipo päähän jos on käyny illalla suihkussa/saunassa ja hiukset on päin... Ja pakkasella tulee joskus vedettyä samainen pipo, ettei viimesetkin rippeet pienistä aivoistani pääsisi jäätymään.
Kirjoittanut: Liisa Peililasimaassa (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.08.2007 21:01
Käytän hattuja. Erilaisia hattuja. Paljon hattuja.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit