Gootti.net

millaisiin vaatteisiin haluaisitte pukeutua?

Kirjoittanut: turmatar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.11.2007 09:14
Mä haluaisin käyttää kaikkia ihania korkosaappaita, mutta laitappa tonne kauppareissulle sellaiset, joo'o. Inhoan jäätä ja mukulakiviä ja kaikkea muutakin hankalaa.
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • • Muokkasi: nocturnal_chimaira
  • Lähetetty: 16.11.2007 23:23

Lainaus: M Chaosbreather

Siis semmonen remmi"korsetti" tollanen http://www.coucoucircus.org/series/images-series/c row.jpg

tai sitten semmonen pakkopaitamainen ois kiva

eiiiiii, kun siinä siis pinotaan pirusti vöitä limittäin niin että lopputuloksena on "vyön " kohdasta tuonne man boobseihin
koita saada selvää jookos ?
Tuommoinen !

tarkoitan sitten tuota keskimmäistä heeboa
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 18.11.2007 20:10

Lainaus: Shadow

Itsekkin haluaisin pukeutua korsettiin aivan ihaniin 1800-luvun mekkoihin jotka ovat aivan ihania mutta nykyään ne ovat hektisessä elämäm tyylissä aivan liian isotöisiä pidettäväksi joka päivä...

Ääh, tuo on totta. Krinoliinit varsinkin. Tunge nyt bussiinkin 400cm krinoliinin kanssa!
Minua on muuten askarruttanut semmoinen, että miten ihmeessä 1800-luvun naiset mahtuivat krinoliineineen hevosvaunuihin? Kun eivät nekään aina mitään tilaihmeitä olleet...

Jos edes voisi käyttää turnyyriä, sen kanssa olisi helpompaa liikkua kauppojen posliiniosastoilla, mutta sitten kun pitäisi koulussa/työssä istua lähemmäs 8 tuntia, niin ei tulisi mitään.

Ärsyttää aivan älyttömästi, kun jos käyttää pitkiä hameita, joissa on edes pieni laahus, niin kaikki tumpelot ovat aina astumassa sen päälle!
Kirjoittanut: Lotus (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 18.11.2007 20:30

Lainaus: Faith Black

Ärsyttää aivan älyttömästi, kun jos käyttää pitkiä hameita, joissa on edes pieni laahus, niin kaikki tumpelot ovat aina astumassa sen päälle!

Mein koululla astuvat tahallaan mun hameelle... Vaikka ei se sinänsä laahaa maata pahasti. -.-
Kirjoittanut: Ildera (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 23.11.2007 22:09
Hmm...Olen hulluna fantasiaan (Taikuuteen yms.), joten olisin ihanaa saada jotain sellaisia näyttäviä ''fantasia'' vaatteita (Älkää pitäkö minua ihan outona,jooko?) Lisäksi haluaisin kaiken maailman erilaisia Harso/pitsi hameita, mekkoja ja paitoja mutta rahat tuppaavat loppua yhteen vaatekappaleeseen..
Kirjoittanut: DarkMessiah (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 24.11.2007 22:15
http://www.x-tra-x.de/bilder/artikel/19516-g.jpg tuosta vyötäröstä ylöspäin ja hame vaihtoon johonkin tyyliin sopiviin housuihin.
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.11.2007 00:59

Lainaus: DarkMessiah

tuosta vyötäröstä ylöspäin ja hame vaihtoon johonkin tyyliin sopiviin housuihin.

mulle vaan kelpais noi new rockin kengät :p
Kirjoittanut: kalmakalle (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.11.2007 10:45
Rankat: Pakkopaita, Hellraiser pinhead tyylinen pukeutuminen, YMS...

Tykkään sellaisesta S/M tyylistä myös...
Kirjoittanut: Kyumin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.12.2007 01:45
purr~ olisi ihana saada joku kaunis, vanhanaikainen mekko taikkapas, edes toinen pitkä hame muttaku olen köyhä-.- ja rastat voi olla ihan pro kun tätä lettiä ei löydy nimeksikään.
Kirjoittanut: kalmakalle (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.12.2007 09:10

Lainaus: nocturnal_chimaira

mulle vaan kelpais noi new rockin kengät :p

Olen ajatellut samaa ja jyväskylässä on monta puotia josta voi ostaa niitä. esim. K-kenkä
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit