Gootti.net

millaisiin vaatteisiin haluaisitte pukeutua?

Kirjoittanut: Satanica (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.03.2013 12:27
Olisi hauska kokeilla joskus kunnon viktoriaanista tyyliä, mutta lyhyyteni takia pitkät röyhelöhameet saavat minut näyttämään vielä lyhyemmältä.

Himoitsen myöskin erästä Lip Servicen neonpinkkiä pvc-korsettia ja mustia pvc-rintsikoita. Rintsikoita en vielä ole uskaltanut ostaa, kun en oikein saa selvää, onko XS vai S parempi A-kuppiselle? En mielestäni myöskään ole mikään luurangonlaiha, sellainen normaalikokoinen naurettavan pienellä rintavarustuksella.
Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Magnolia
  • Lähetetty: 26.03.2013 14:30
Minä olen suhteellisen lyhyt, mutta ostin vähän aikaa sitten pitkän mustan hameen. Massiivinen hame, jossa mukana pitkä tyllihame. Vapaa-ajalla en melkein koskaan käytä korkoja, vaan valitsen mieluummin paksupohjaiset saappaat tai kengät, esim. Demonia.

Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.04.2013 17:19

Lainaus: Giffirt

Eli sekasoppa jossa on (psy-)hippiä, klassista vintage-tyyliä, cybergoottia, steampunkia ja sitten ihan mainstream-vaatetusta.

EN KESTÄ, tuolla Etsy-sivullasi on kutakuinkin kaikki aivan ihania juttuja. Juuri noin haluaisin itsekin pukeutua, valitettavasti siihen kaivataan joko rahaa tai näppärät kädet. Mulla ei ole kumpiakaan, joten kartutan kaappiani hitaasti mutta varmasti kirppareilla.

Itse siis tällä hetkellä symppaan kaikkein eniten haltia-, menninkäis- tai noitamaista, hippisteampunkgoottisekoitustyyliä. Paljon tummaa vihreää, ruskeaa, punaisen sävyjä, luonnonmateriaaleja ja veikeitä yksityiskohtia. Myös erilaiset etniset vibat, afrikkalaistyyliset korut tai vaikkapa gypsy-tyyli toimii!

http://www.hel-looks.com/big-photos/20111210_01.jpg Tässä on esim kiva meininki, tosin itse lisäisin koruja ja vaihtaisin laukun.

Myös tämä on kiva, joskin itse pukeutuisin tummemmin.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.04.2013 21:06

Lainaus: Marraskuu

EN KESTÄ, tuolla Etsy-sivullasi on kutakuinkin kaikki aivan ihania juttuja. Juuri noin haluaisin itsekin pukeutua, valitettavasti siihen kaivataan joko rahaa tai näppärät kädet. Mulla ei ole kumpiakaan, joten kartutan kaappiani hitaasti mutta varmasti kirppareilla.

Voi kyllä. En ole tosiasissa tilannut mitään Etsyn kautta, mutta eiköhän se ole vain ajan kysymys että milloin sorrun. Suurin osa Etsyn kaupoista valitettavasti on Amerikassa, joten toimituskulut voivat kirpaista ja jos tilaa kalliimpaa niin saattaa vielä joutua asioimaan tullin kanssa.
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.04.2013 21:23

Lainaus: Giffirt

Suurin osa Etsyn kaupoista valitettavasti on Amerikassa, joten toimituskulut voivat kirpaista ja jos tilaa kalliimpaa niin saattaa vielä joutua asioimaan tullin kanssa.

Jep, jäinpä itsekin noita selailemaan ja kuolaamaan, mutta ei irtoa tilaaminen näillä varoilla. Lähin kiinnostava kauppa, jonka tähän mennessä löysin on Ruotsin Visbyssä, mutta sen vaatteet ovat muuten vaan 500-2500 euron luokkaa. Harmittaa, pitää varmaan opetella tekemään itse.
Kirjoittanut: misner (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.04.2013 21:32

Kyseessä 1800-luvun suruasu. Olisi hienoa joskus tälläytyä tuollaiseen mekkoon, mutta ei mitään hajua missä tilaisuudessa tuollaista voisi pitää.
  • Lähetetty: 08.04.2013 23:28
The Paradise on uusi 8-osainen sarja, minkä olen katsonut kaksi kuukautta sitten. Sain paljon hyviä ideoita mekkojen tekemiseen.

http://www.youtube.com/watch?v=M9etSsUgCnw
  • • Muokkasi: Magnolia
  • Lähetetty: 21.06.2013 08:42
Tiedääkö kukaan mitään hyvää sivua, missä ois pitkä musta hame ison ristin kanssa?
Kirjoittanut: momentumi (Jäsen)
  • • Muokkasi: momentumi
  • Lähetetty: 21.06.2013 10:42
Tuleepa jo oikeastaan pukeuduttua niin kuin itse haluan. En kovinkaan jaksa vapaa - ajalla laittautua, joten ylläni näkee useammin reisitaskuhousut, mustat farkut tms. housut ja bändipaidan/hupparin, koska tykkään pukeutua mahdollisimman mukavasti. Keikoille yms. mentäessä sitten panostan enemmän laittamalla hameen tai muuta vastaavaa, muta bändipaidat ne kyllä toisinaan on päällä keikoillakin, jos sattuu omistamaan juurikin sen bändin paidan, mitä menee katsomaan. Joskus joku toppi tai muu sellainen voi eksyä päälle. Vaatteetkin ostan pääasiassa kirppareilta mahdollisimman halvalla, bändipaidat on ainoat, joista maksan sitten vähän enemmän.

Korseteissa tulee useimmiten liian ahdistunut olo, enkä tykkää niitä pitää ja mekot ei vain yksinkertaisesti ole meikäläisen juttu. En ehkä pukeudu muutenkaan mitenkään naisellisesti, mutta eipä se paljon haittaa. Jos jotakuta haittaa niin eipä tarvitse katsella, jos ei miellytä. Kuolaahan sitä toisinaan kyllä kauniita goottivaatteita EMP:n kuvastoista, joissa niitä mekkojakin piisaa, mutta ei sitä vain tulisi jaksettua laittautua niin nätiksi joka päivä, kun ei paljon missään edes käy. =)
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.07.2013 23:52
Haluaisin enemmän cybergoottivaatteita ja muita -härpäkkeitä, mutta lompakko on toista mieltä. Nekin tuppaa olemaan aina niin kalliita ettei parane haaveillakaan näillä tuloilla : (
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit