Gootti.net

millaisiin vaatteisiin haluaisitte pukeutua?

Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.08.2012 18:06
Mulla se ei ole niin, että olisi uskaltamisesta kiinni, menisin vaikka koko cyberunivormussa kouluun, tiellä ovat hinta ja äiti Aikuisena varmaan kuljenkin kokoajan täysi sotavarustus päällä Ja nolaan samalla sekä itteni (muiden mielestä) ja kaikki muut.
Kirjoittanut: Trixena (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.09.2012 17:00
Haluaisin käyttää ainostaan mustapunaista ja mustaa.

Haluaisin ostaa kirkuvanpunaiset leggeinssitk, mustat jo on, leikata ne niin että ne menevät
kauniisti ylläni - päällekkäin asetettuina, että kumpikin väri näkyy, ja niiden päälle mustat tai mustapunaiset karvasäärystimet.
Nuo leggisnssit ovat hieman tökerösti selitetty, mutten löytänyt sopivaa kuvaa keneltäkään cybergootilta jolla olisin asian paremmin voinut selittää. :p

Myöskin noiden legginssiviritelmien kanssa menisi hyvin omistamani goottikengät.

Yksi mitä rakastan, ovat verkkosukat ja muutkin verkoista rakennetut vaatteet.
Kun on korsetti, punainen hame, verkkosukat, kunnon kengät tai säärystimet... ah.

Muitakin cybergoottivaatteita voisin tässä luetella, eipä niillä hirveästi ole väliä kunhan omat mustia tai mustapunaisia ja sopivat mallilleni. : )
Pitkänä ihmisenä en ihan kaikkia vaatteita voi valitettavasti pitää...

Yksi mikä on sinäänsä helposti toteutettava on ajatus on hankkia paita, jonka kaulukseen voisi pistää kirkuvanpunaisen kravaatin.
Sen kanssa varmasti kävisivät nahkahousuni tai ketjuilla koristellut housuni. : )

Enpä nyt enenpää jaksa tässä selittää, noita vaatteita joita haluaisin on niin paljon.
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.09.2012 21:38
Haluaisin mahtua samalaisiin vaatteisiin kun Twiggy Ramirez Mechanical Animalsin ja Holy Woodin aikoihin. Mutta ne sopii Twiggylle kun se on niin lauta. Minä olen vähän pyöreämpi, parempi kun keksin jotain omaa. Mielestäni on hauskaa näyttää Rölliltä.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 24.09.2012 18:01
Armottoman tyylikriisin kourissa pyörivänä olen miettinyt asiaa aika paljon lähiaikoina. Makuni sekä vaatteissa että kaikessa muussakin on sen verran laaja, että tähän on helpointa vastata Etsyn favorites-sivuillani. (Olettaen että tuo näkyy niille joilla ei ole omaa tunnusta.)

Eli sekasoppa jossa on (psy-)hippiä, klassista vintage-tyyliä, cybergoottia, steampunkia ja sitten ihan mainstream-vaatetusta.

Olen viimeiset kaksi päivää käynyt noita suosikkejani läpi ja miettinyt että josko viimein tilaisin ihan oikeasti edes jonkin noista ihanuuksista.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 24.09.2012 22:48
Itse olen kehittelemäsä tyyliäni vähän aikuisempaan suuntaan. Suursiivoan vaatekaappiani ja yritän kehitellä sinne ajan kanssa uusia kledjuja.
Tietenkin jos jaksaisi käydä ostamassa kankaita ja saisi "lapsenhoidolta" (puppies ) aikaa niin saisi sinne vhn uniikimpaakin sisältöä mitä ei varmasti tulisi kadulla vastaan.
Onneksi perusmassastakin saa pieellä vaivannäöllä muokattua omantyylistä, etenkin trashionista olen nyt innostunut.
Kirjoittanut: Hohoton (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.11.2012 23:05
Haluaisin pukeutua victorian gootti vaatteisiin.
Kirjoittanut: Nyxeria (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.11.2012 22:55
Viktoriaanisen ajan juhlavaatteet mustalla päävärillä ja tummalla viininpunasella korostuksella siellä täällä. Mielekäs lisäys siihen olisi jokin viitta, muttei pakollinen. Ja kävelykeppi, jossa joku sopiva nuppi päässä Ja onhan näitä ideoita Nyt mennään vaan sillä mitä on.
Kirjoittanut: Korinabambi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.11.2012 15:56
Haluaisin mustan polvien yläpuolelle yltävän, venekaula-aukkoisen leningin ja mary- janet. Raidalliset sukkahousut minulla jo onkin.

Pyrin pukeutumaan mahdollisimman söpösti ja nukkemaisesti. Otan myös paljon inspiraatiota kauhuelokuvista ja keijukaisista. Myös Harry Potter- tyylinen koulupuku + kaapu yhdistelmä olisi ihana: valkoinen kauluspaita, musta slipoveri, jossa koulutunnus, musta lyhyt vekkihame ja ne raitasukkikset + söpöt kengät ja piiitkähihainen kaapu hupulla. = kuulostaa tosin jonkun pedofiliasta kärsivän japanilaisen liikemiehen fantasialta :< Mutta mielikuva- tasolla se olisi söpöä pukeutumista..!
Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
  • • Muokkasi: Magnolia
  • Lähetetty: 11.01.2013 21:08
Tykkään tällaisista paidoista..

Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.03.2013 00:58
Kiva uusi paita Mystic Shadows Blouse Y-360

http://www.bizzare.nl/product_info.php?cPath=22_24 _276&products_id=9586
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit