Gootti.net

millaisiin vaatteisiin haluaisitte pukeutua?

Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.07.2009 12:43
Olisihan se kiva saada hommattua mm. musta pvc-korsetti ja sitten jokin hieman "erikoisempi" olus muita ihanuuksia mutta eipä ole varaa. Lipparin ennakkotilaustani odotellessa.

Olen sinänsä ihan tyytyväinen vaatekaappiini, muutama vaate siellä on joita en enää käytä mutta koitan myydä pois. Uusia ihanuuksia tosiaan sitten kun on taas varaa. Jotain 50's -henkisiä vaatteita himottaisi todella hankkia, mutta joko kivat ovat väärää kokoa, liian kalliita, löytyvät rapakon takaisesta nettikaupasta tai useampaakin näistä.
Kirjoittanut: Pastelli (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.07.2009 17:58
Suosisin pvctä, käyttäisin verkkosukkahousuja, miniminihameita, korsettitoppeja ja aivan valtavia buutseja, mutta ne eivät sovi munlaiselle pikkutytölle, joka on muutenkin varsinainen pedofiilimagneetti ;< Eikä paljastava tyyli tekisi kunniaa mun.. ööh.. tuota muodokkuudelleni ´

Toisaalta tykkäisin käyttää oikein piiiitkiä mustia mekkoja ja näyttää joltain sekä salaperäiseltä että seksikkäältä vampyyrinoidalta , mutta tarkemmin ajateltuna näyttäisin vain tyylitajuttomalta meediotransulta, mihin suuntaan nykyinenkin lookki huolestuttavasti kallistuu.

Mutta isona mahdollisuudet ovat rajattomat jos silloin jaksaa vielä innostaa
Kirjoittanut: Detteri (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.07.2009 13:12

Lainaus: Pastelli

Suosisin pvctä, käyttäisin verkkosukkahousuja, miniminihameita, korsettitoppeja ja aivan valtavia buutseja, mutta ne eivät sovi munlaiselle pikkutytölle, joka on muutenkin varsinainen pedofiilimagneetti ;< Eikä paljastava tyyli tekisi kunniaa mun.. ööh.. tuota muodokkuudelleni

Aaws, minäkin haluasin pitää PVC-hameita ja -mekkoja, mutta minullakin tulee ikä vastaan.No, ehkä sitten parin kolmen vuoden päästä : ) P.S:Noita muita jo käytänkin...No, en ehkä ihan vesirajan allejääviä hameita, mutta reilusti alle polven kuitenkin.
Kirjoittanut: Rääkki (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.07.2009 19:49
Tahtoisin pitää korkeampipohjaisia kenkiä. Siis sellaisia tosi tosi korkeita. Muuta estettä ei taida edes olla, mutta olen muutenkin jo sen verran pitkä että en pääsisi ovesta sisään kyykistymättä ja löisin pääni kattoon
Kirjoittanut: Wucie (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.08.2009 20:29
Esteenä taitaa olla vain ikä... käyttäisin varmaankin korsetteja ja korkeampia kenkiä ja tietysti näyttävänpiä hameita. Vielä kolmisenvuotta saan odottaa, ehkä kauemminkin.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.08.2009 21:47

Lainaus: Rääkki

kyykistymättä ja löisin pääni kattoon

teen tätä aina, joten siitä sinäkin vain laivaan mukaan! : )
Kirjoittanut: VariSami (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.08.2009 17:44
Huomattavasti vähemmän casualia - pikkutakkeja, silinteriä, kravattia, kauluspaitaa. Toisaalta, sopivien ei-suorien-housujen lötäminen voisi olla aavistuksen vaikeampaa.
Tai sitten vaihtoehtoisesti vahvemmalti nyöritettyjä boot-cut housuja ja niihin sopivia lyhythihaisia paitoja, mielellään suhteellisen tiukkoja. Tämä on ehdottomasti lähempänä tämänhetkistä tyyliäni.

Vaikea sanoa tuon tarkemmin... Ensimmäisen estää lämmönsietokyvyttömyyteni (Olen mieluummin talvella t-paidassa kuin kesällä pitkähihaisessa. Itse asiassa myöskään talvella en käytä niitä kuin erikoistapauksissa.). Toista rajoittaa hieman omani ja sukulaisten homofobisuus. He eivät ymmärrä, ettei sellainen pukeutuminen tarkoita homoseksuaalisuutta - minä en voi pukeutua aivan niin, koska ajattelen ihmisten silloin luulevan minua homoksi, koska näin on kerrottu lapsesta saakka. Lisäksi, vaikken varsinaisesti ole langanlaiha, en ole myöskään erityisen atleettinen, joten tuo ei välttämättä olisi *niin* hyvä ratkaisu.
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 16.08.2009 18:09
Omasta vaatekaapista löytyy kaikentyylisiä kuteita: "old school" nahkatakkeja, eläinkuoseja, 1800-luvun vaikutteisia pitsihameita, industria-bootseja, romanttisia samettimekkoja, revittyjä sukkahousuja... voisin aika pitkälle sanoa, että olen tyytyväinen vaatteisiini ja pukeudun juuri niin kuin haluan. Ainoa, mikä harmittaa, on se, että omistan monia "erikoisia" vaateita (kuten, kröhöm, PVC overbust-korsetti...) joita en kehtaa joko hianouden ja/tai seksikkyyden takia pitää jokapäiväisessä elämässä. Pitää vaan odottaa jotain erikoistilaisuutta.

Lähiaikoina olen yrittänyt lisätä kaappiin enemmän deathrock-tyylistä vaatetusta, ja enemmän minihameita. Olisi myös ihanaa löytää pitkä PVC-hame. Mielestäni pitsihempeily on jatkunut tarpeeksi kauan enkä halua kuluttaa ainoaa minariani ihan muodottomaksi liiallisen käytön kautta

Niin, väriäkin voisi lisätä tuonne jonekkin. En valehtele kun sanon että vaatetus on 99.9% mustaa. Se on hieman haastavamapaa, erityisesti nyt kesällä
Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.08.2009 22:37

Lainaus: FilthyVictorian

Lainaus: Jacob

Olisi myös muuten ihan vain ulkonäön vuoksi pukeutua SS upseerin /

Aijai.. on kyllä. :P Itsekkin tykkään, vaikka natsismia en kannatakkaan pätkän vertaa.

Käsittääkseni Andrew Eldritch on joskus sanonut jotain tämän tyylistä: "No matter what you think of the Nazis and the SS - they did have the coolest uniforms" Allekirjoitan tuon.
Kirjoittanut: Kaarina (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.08.2009 09:01
Tämä oli aika helppo kysymys. Käyttäisin korsetteja, koska kaapit on pullollaa ihanani hamosia joihin sopisi enemmän ku hyvin joku ihana korsetti. Ainut este on toistaseksi ollu se että rahat ei ole riittänyt ja se että mulle pitäis olla hiukka isompia kokoja. Saas nähdä ehkä ens vuonna ku työura alkaa josko olisi varaa.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit