Gootti.net

millaisiin vaatteisiin haluaisitte pukeutua?

Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 26.05.2007 15:15
millaisia vaatteita haluaisitte omistaa ja millaisiin haluutte pukeutua ellei raha/kaverit/vanhemmat/säät estäis
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 26.05.2007 15:53
Sellaisiin 1800-luvun loppupuolen. Ne on hienoja,muttei liian prameita. Niistä saisi myös kauniita "goottiversioita" hyvin.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 26.05.2007 21:43
No aikalailla tällasiin ku mulla onkin, mut vaan jos rahaa olis enemmän niin hankkisin saman tyylisiä lisää. Ja toi yllämainittu raavitun juttu kyl myös olis aika jees....
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.05.2007 12:50
Oisikin sitä rahaa... nyt pitää itse viritellä ja taikoa jotain noista kankaista mitä mulla on. Uuden kengät nimittäin söi säästöistä ja nyt pitää laittaa korvaukseksi sama summa säästöön niin ei voi ostaa mitään hienoa. Erästä korsettia vaille olisin. *huokaus* mutta aikalailla samalla tavalla mitä nytkin pukeutisin. Onhan niitä vaikka mitä ihanaa, jota vaille jää mutta noh, laitetaan luovuus kukoistamaan.
  • Lähetetty: 27.05.2007 13:20
mä itse haluaisin sellasiin kunnon gootttityylisiin niiku esim tyllihame ja korsetti mutta kun ser raha...
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.05.2007 13:22
Juu, tässä on ollut tarkoitus ostaa taas tyllihamoinen ja korsetti mut... noh! Sitten kai seuraavista rahoista. Joskus kuukauden päästä.
Kirjoittanut: Kivesnipsutin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 27.05.2007 15:48
Outoihin, yhdistettynä äijää ja naisellisuutta.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 27.05.2007 16:24
Jos oikeasti mitkään käytännön syyt eivät olisi esteenä, pukeutuisin suunnilleen kuten aatelisneidot esimerkiksi 1700- ja 1800-luvuilla. Tyylini olisi kuitenkin goottimaisempi versio siitä: aika paljon esimerkiksi mustaa ja tummia värejä. Käyttäisin krinoliineja, turnyyreja ja korsetteja (joista jälkimmäisiä pidän kyllä muutenkin). Joskus voisi kyllä huvittaa pukeutua modernimminkin: pidänhän myös esimerkiksi lyhyistä hameista.

Oma nykyinen tyylini kallistuu jonkin verran juuri tuohon historiallisromanttiseen suuntaukseen, mutta usein kuitenkin pukeudun aika hillitysti ja käytän arkisin usein jopa housuja.
  • Lähetetty: 27.05.2007 16:43

Lainaus: Swanette

Jos oikeasti mitkään käytännön syyt eivät olisi esteenä, pukeutuisin suunnilleen kuten aatelisneidot esimerkiksi 1700- ja 1800-luvuilla. Tyylini olisi kuitenkin goottimaisempi versio siitä: aika paljon esimerkiksi mustaa ja tummia värejä.

toi ois varmaan tosi upee näky... *kuolaa* voishan sitä noin pukeutua.. kaverin kanssa puhuttiin että jos sais pukeutua päivästä toiseen noin niin siihen varmaan kyllästyis... tai sitten ei...
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 27.05.2007 16:57
Pukeutuisin varmaan joka päivä eri tavalla ja ihan eri vaikutteisiin vaatteisiin.
Teenhän minä sitä kyllä nytkin,mutta en ehkä niin näyttävästi kuin haluaisin.Vaikka kyllä minunkin pukeutumiseni taitaisi aika pitkälle olla 1700-1800-luvuilta. Vaikka kävelenhän minä nykyisinkin toisinaan lähes täydellisessä kopiossa viktoriaanisesta puvusta.
Ei tyylini ehkä paljoa muuttuisi,olisi vain enemmän kaikkea ja ei tarvitsisi vain haaveilla joistakin vaatekappaleista ja asusteista.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit