Gootti.net

millaisiin vaatteisiin haluaisitte pukeutua?

Kirjoittanut: Obscure (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.05.2007 21:57
Yksi asia mikä on jäänyt vaivaamaan noiden goottikauppojen tarjonnassa on tyylikkäiden housujen täydellinen puuttuminen. Haluaisin siis pukeutua housuihin - erikoisempiin kuin perusfarkkuihin, mutta jättimäiset pääkallot, liekit tai vetoketjut polvitaipeissa ja ties missä menevät ylitse. Ja ne remmit, mikä helvetin funktio niillä on? Voi halutessaan sitoa itsensä lyhtypylvääseen siinä toivossa että joku ohikulkija suostuisi pieneen bondagesessioon?
Kirjoittanut: Chastel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.05.2007 05:05
Sellaiseen kaapuun joka tekee näkymättömäksi, tottakai, ja estää tuulen ja lämpötilan vaikuttamisen käyttäjänsä olotilaan. Sellainen rätti ois myös kiva joka lisäis rahaa tilille. Ilmoittakaa miulle jos löydätte jonkun paikan josta niitä saa sopuhintaan ! =D
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: Cata
  • Lähetetty: 28.05.2007 10:29

Lainaus: Obscure

Ja ne remmit, mikä helvetin funktio niillä on? Voi halutessaan sitoa itsensä lyhtypylvääseen siinä toivossa että joku ohikulkija suostuisi pieneen bondagesessioon?

sama vika. Kylhän ne "bondage-housut" joidenkin päällä näyttää kivalta, mut lady-like tyyliin ehkä ei.
Omistan yhdet Heavenly Circuksesta tilatut housut, ihanat liituraitacaprit. Mut niillä tytöillä taitaa olla malleina 180-senttisiä hongankolistajia.

Lainaus: Chastel

Sellaiseen kaapuun joka tekee näkymättömäksi,

tollanenhan muuten on olemassa. Mutta se on tarkoitettu lähinnä tavaroiden 'varastoimiseen'. oishan se vaatetuksenakin kiva. :P
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 28.05.2007 11:05

mutta jättimäiset pääkallot, liekit tai vetoketjut polvitaipeissa ja ties missä menevät ylitse. Ja ne remmit, mikä helvetin funktio niillä on? Voi halutessaan sitoa itsensä lyhtypylvääseen siinä toivossa että joku ohikulkija suostuisi pieneen bondagesessioon?

Nooh, ei miun yksissäkään housuissa ole pääkalloja (paitsi vetoketjuissa) eikä liekkejä (tosin maihareissa on). Vetoketjut on lahkeiden levenemistä varten, jos haluaa vetästä esim. maiharit tai jotkut näyttävät kengät päälle niin vetokejun sulkemalla ne saa lahkeet saa piiloon, eikä tursota...

... mutta joo bondage-remmeillä ei ole mitään hyötytarkoitusta. Mulla on peräti yksissä housuissa nuo. Onhan ne hieman epäkäytännölliset, pitää varoa ettei jää mihinkään kiinni.

Niin kuin huomasin tässä abc:llä käydessäni (pakko, kun ei ollut muuta kauppaa auki eilen) vetäsin avainketjullani jonkun hyllyn metalliosan, että se rämähti lattialle... ei kyllä mistään hyllyä kaatunut.

Se kappale vaan nökötti siinä sopivasti, että mie jään siihen kiinni ahtaassa tilassa kun kaljamahaiset äijät jää keskelle käytävää nököttämään kuola suupielistä valuen tujottaen vain kaljojaan ja tajuamatta antaa tietä. Juu, pitäisiköhän ihan tästä lähtien pitää avaimet ihan taskussa.

Tuntus, että aina kun on ryysis kaupassa niin pitäs armeija meinigillä mennä siellä "Yks, kaks, koli, neli. Käännös oikeaan PÄIN!"

Voi halutessaan sitoa itsensä lyhtypylvääseen siinä toivossa että joku ohikulkija suostuisi pieneen bondagesessioon?

Hmm... eipä ole tullut ajatelleeksi tuota noin.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 28.05.2007 13:33
Pukeudun nykyisin aikalailla siten, miten halua(isi)nkin pukeutua, kovin käytännölliastähän se ei tietenkään ole laahustaa ympäriinsä muhkeissa hameissa ja satiinikorseteissa, mutta kaikki tuttavani tietävätkin, etten ole järin käytännöllinen ihminen. *hymy*

Rahakaan ei ole esteenä, sillä harvemmin ostelen vaatteitani ylihinnoiteltujen goottikauppojen katalogeista, vaan tykkään tehdä omat vaatteeni itse.
Eipä ole vielä koskaan tullut kenelläkään vastaan samanlaisia vaatteita, kuin minun itse tekemäni härpäkkeet.

Yksi asia mikä on jäänyt vaivaamaan noiden goottikauppojen tarjonnassa on tyylikkäiden housujen täydellinen puuttuminen.

Ja ainakin Suomalaisissa liikkeissä vaatteiden monipuolisuus on ällistyttävän nollassa, tuntuu, että kaikissa kaupoissa päätarjonta rajoittuu vaan ikävystyttävän samankaltaisiin samettipaitoihin ja hamosiin. :/

Nuo liikkeiden yksipuoliset valikoimat ovat taas yksi syy siihen, miksi itse harvemmin niissä vierailen.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 29.05.2007 06:50
Minä jatkasin varmaan nykysen tyylini eteenpäin viemistä, eli samantyylisiä vaatteita hommaisin enemmän ja niitä käyttäisin. Elikkäs hamosia, korsetteja, samettia pitsiä röyhelöitä... aww. Hieman enemmän historiallistasävyä voisi toki lisätä, mutta aika lailla tätä samaa rataa mentäs kuitenkin.
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.05.2007 07:04

Lainaus: TheSecret

Minä jatkasin varmaan nykysen tyylini eteenpäin viemistä, eli samantyylisiä vaatteita hommaisin enemmän

Sama juttu Olisikin rahaa vielä ostaa, mutta ehkä joskus.
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 29.05.2007 09:02
Hirmuisen kiristäviä korsetteja en joka päivä käyttäisi.
Tuossa linkissä on nimittäin niitä haittoja, joita liika kiristäminen voi aiheuttaa. http://users.chariot.net.au/~posture/CorsetWebpage .html

Tuossa on nimittäin kuva millainen normaalivartalon luut pitäisi mennä ja sitten kuva, jossa luut ovat vääristyneet.
http://users.chariot.net.au/~posture/PageMill_Reso urces%20web%20page%201/CorsetRibsAndHips.gif

Ennen oli helppo murhata neito. Heitettiin se vain lähimpää järveen, no jos osasikin uida niin eipä se auttanut. Korsetin kiristäessä (korsetin kastuessa vielä entisestään) neito ei saanut happea, joten sinnepä hukkui.
Olipa niitäkin neitoja, jotka kirjailmellisesti ei pystyneet enää elämään korsettia sen muokatessa heidän luunsa ja sisäelimensä eri muotoon. Jos häneltä ikinä tuo korsetti otettiin pois, neito kuoli.

Niin ja jos kuningar ei tykkännyt miehestään niin hän odotti talvea, jolloi sai jääpuikkoja. Noh, yön saapuessa kuningatar hiipi sitten kuninkaan huoneeseen tämän nukkuessa ja tökkäsi jääpuikon korvan kautta aivoihin. Murhaväline suli, joten kukaan ei tiedä siihen aikaan mikä hänet tappoi... ns. luonnollinen kuolema. (ei kuulu aiheeseen mutta aikakauteen)

Samoin kun korkokengissä jalka ei ole luonnollisessa asennoissa, joten polvinivelet kuluu ja niistä sievästi sipsuttavista neitosista tulee polvivaivaisia kuin vanhoista ukoista.

On toki itselläni yksi kiristävä korsetti mutta muuten suosin vähän kiristäviä tai ulkonäkökorsetteja.
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 29.05.2007 10:48

Yksi asia mikä on jäänyt vaivaamaan noiden goottikauppojen tarjonnassa on tyylikkäiden housujen täydellinen puuttuminen. Haluaisin siis pukeutua housuihin - erikoisempiin kuin perusfarkkuihin

no en tiiä mitä haet takaa, siis että tarkalleen ottaen millasia housuija meinaat ,mutta esim saksan gothic obsessionissa (www.gothic-obsession.de) on aika varteenotettavia samettihousui ja semmosta. kannattaa käyä kattoo jos kiinnostaa.
Kirjoittanut: Obscure (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.05.2007 11:18

Lainaus: jeeves

(www.gothic-obsession.de)

Olen tuolla aiemminkin tainnut käydä, mutta nyt vilkaisulla vaikutti ihan mukavalta kaupalta, ja hinnat + pk erittäin kohtuullisella tasolla. Saattaisihan tuolta jotakin tilata joskus, vaikka ei vieläkään mitään hirveän hienoa löytynyt.

En mä välttämättä tiedä mitä haen. Kun mun tyylikin on aika tavallinen, hienot yksityiskohdat, vetoketjut, koristeellisuus on plussaa, mutta en osta mitään mitä en voisi pitää miltei jokaisessa tilanteessa. Kun täällä korvessa mitään klubeja tai näyttäytymispaikkoja ei ole niin sama tyyli on päällä jatkuvasti. Erikoista taas en koskaan päälleni laita vain erottuvuuden vuoksi, vaan sen pitää olla hyvännäköinen myös minun mielestäni.

M Chaosbreatherilla kiinnostavia tarinoita. Onneksi ei tarvitse käyttää korsettia.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit