Gootti.net

millaisiin vaatteisiin haluaisitte pukeutua?

Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 29.05.2007 11:34

Lainaus: M Chaosbreather

Niin ja jos kuningar ei tykkännyt miehestään niin hän odotti talvea, jolloi sai jääpuikkoja. Noh, yön saapuessa kuningatar hiipi sitten kuninkaan huoneeseen tämän nukkuessa ja tökkäsi jääpuikon korvan kautta aivoihin. Murhaväline suli, joten kukaan ei tiedä siihen aikaan mikä hänet tappoi... ns. luonnollinen kuolema.

mielenkiintoinen juttu, onkohan noin joskus oikeasti tehty

Ei minulla ole mitään erityistä fiilistä muuttaa tyyliäni, jos olisi rahaa , shoppailisin varmaan samantyylisiä vaatteita vaan aina lisää. Tosiaan nuo 1700-1800-luvun vaatteet minuakin kiinnostavat, mutta ainakin kesällä ne olisivat kamalia... (nytkin on jo liian lämmin ilma tavallisillekin vaatteille)
pvc on myös ihanaa ,jos ei olisi niin epäkäytännöllistä; talvella liian kylmä ja kesällä liian kuumaa...
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 29.05.2007 13:09

Lainaus: Kuutar

Lainaus: M Chaosbreather

Niin ja jos kuningar ei tykkännyt miehestään niin hän odotti talvea, jolloi sai jääpuikkoja. Noh, yön saapuessa kuningatar hiipi sitten kuninkaan huoneeseen tämän nukkuessa ja tökkäsi jääpuikon korvan kautta aivoihin. Murhaväline suli, joten kukaan ei tiedä siihen aikaan mikä hänet tappoi... ns. luonnollinen kuolema.

mielenkiintoinen juttu, onkohan noin joskus oikeasti tehty

Näin olen kuullu, että tositapuksena on kuningatar tappanut tyrannikuninkaan.
Koska joutui pakkonaimisiin kuninkaan kanssa. Kuningatar odotti talvea ja kun ensimmäinen jääpuikko ilmestyi, niin hän katkaisi sen ja löi sillä korvaonteloon. Jääpuukko upposi aivoihin ja tyrehdytti verenvuodon, joten jälkeä ei jäännyt ja murha-ase suli. Siihen aikaan hyvinkin mahdollista.

Tuolla (www.gothic-obsession.de) oli kyllä ihania mekkoja mitä katselin.
Mie kun olen tykästynyt ehkä enemmän tuohon samettityyliin.

Jeps, mutta ostin kangasvärin, joten pitää mennä töhrimään sillä kuvioita paitohin ja housuihin.
Kirjoittanut: kauhukakara (Nimetön)
  • • Muokkasi: kauhukakara
  • Lähetetty: 29.05.2007 13:45
Pukeudun historiallisromanttiseen tyyliin. Haluaisin pukeutua vähän niin kuin miehet aikoinaan, eli sellaisiin polvihousuihin Oikeastaan minun pitäisi tehdä (tai löytää) itselleni vain sellaiset polvihousut, koska hyviä yläosia löytyy vaatekaapista ja housuihin pukeudun niin harvoin, ettei minulla moisia paljoa ole.
Haluaisin tietenkin myös omistaa paljon lisää vaatteita mitä tähän nykyiseen tyyliini kuuluu.

Olen myös suunnitellut tekeväni (tai muokkaavaani valmisvaatteista) tummanpuhuvia merirosvokuteita itselleni. Merirosvovaatteet ovat niin hienoja mielestäni, että haluan ehdottomasti pukeutua myös vähän siihen tyyliin
Ja vielä kun saisi sellaisen merirosvokapteenin hatun, kengät, miekan ja koukun käteen...
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 29.05.2007 13:51

Lainaus: kauhukakara

Olen myös suunnitellut tekeväni (tai muokkaavaani valmisvaatteista) tummanpuhuvia merirosvokuteita itselleni. Merirosvovaatteet ovat niin hienoja mielestäni, että haluan ehdottomasti pukeutua myös vähän siihen tyyliin

Joo, kieltämättä... ne paidat ja sellaisen pitkän merirosvo takin miekin haluaisin. Liikaa en itse kuitenkaan yrittäisi näyttää, onnistuisin vain näyttämään mieheltä.
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.05.2007 14:32
ää haluun olla tyttö ku niille on niin paljon enemmän kivoi vaatteit
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 29.05.2007 14:46

Lainaus: Und3ad

haluun olla tyttö ku niille on niin paljon enemmän kivoi vaatteit

on niitä kivoja vaatteita pojillekkin... ja sitä paitsi jos oisit tyttö ja sulla ois paljon kivoja vaatteita nii sitä vaa aina miettis että oispa poika ettei tartteis aina olla valinnanvaikeutta siitä mitä laittaa päälle... mutta kieltämättä tytöille on paljon enemmän kivoja vaihtoehtoja
  • Lähetetty: 29.05.2007 15:19

Lainaus: Und3ad

ää haluun olla tyttö ku niille on niin paljon enemmän kivoi vaatteit

Samaa valitti minunkin mies.

Hän varmaa suunnittelisikin minulle hienomman tyylin kuin minulla on nyt. Hänellä on sitä silmää naiskauneudelle. Luotan hänen makuunsa.
Koskaan ei ole hankkinut mitään sellaista mistä en pitäisi.
Kirjoittanut: kismet (Nimetön)
  • Lähetetty: 29.05.2007 15:30

Lainaus: Kivesnipsutin

Outoihin, yhdistettynä äijää ja naisellisuutta.

Mulla vähän sama juttu. JOS siis oisi fyrkkaa ihan sikana et raaskis kans. Haluisin just semmosii vaatteita et osassa ois paljon ketjuu, vetskareita, kaikkii releitä. Ja sitten tyttömäisempää - EI LIIAN. Ja sitten haluisin just yhdistellä ns. feminiinistä ja maskuliinista. Esim. lyhyt hamonen ja kravatti.
Oma ompelija ois ihan jees - mää en saa helposti sopivan kokoista. Ite haluisin oppia ompelemaan, mutta en oo oikein koskaan nähnytkään ompelukonetta. En osaa edes laittaa sitä lankaa. Erään tuttuni avustuksella sentäs nyt ihan hiljan sain ommeltua jopa yhden piiitkän ompeleen kun tein itselleni tuubihuivin. Jiihaa. Suuri saavutus, mutta oli se vaan turkasen vaikeeta?! Koneessa varmaan vikaa - koko ajan vippas oikeelle ja kankaan reunasta pois. HMPH. *happamena*
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 29.05.2007 16:41

Lainaus: TheSecret

Minä jatkasin varmaan nykysen tyylini eteenpäin viemistä, eli samantyylisiä vaatteita hommaisin enemmän ja niitä käyttäisin. Elikkäs hamosia, korsetteja, samettia pitsiä röyhelöitä... aww

Voih.. Olisipa minulla rahaa! Sama homma nimittäin täällä, jatkaisin ensiksi tätä tyyliä eteenpäin, sitten ettenpäin ja eteenpäin! Mutta kun ei ole rahaa.
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 29.05.2007 18:48
Minä tykkään ihan nykyisistä vaatteistani Ja hyvin oon nyt saanu kasvatettuakin vaatevarastoa päämäärä tiukasti mielessä
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit