Gootti.net

millaisiin vaatteisiin haluaisitte pukeutua?

Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 31.05.2007 10:26
no kyllä se onnsituu ku tekee kunnollsiet kaavat. osaa monet muut tääl tehä varmaan viel paremmin tai hienompia, veikkaan.
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 31.05.2007 10:28
no kyllä se onnsituu ku tekee kunnollsiet kaavat. osaa monet muut tääl tehä varmaan viel paremmin tai hienompia, veikkaan.

mietin vaan et suurempi tarve mulla oli silel korsetille.. voi vitsi olis niin oplajo kaikkee. ja pitäs saaha rahaa et vain maksaa hiuskuitujen maksamisen.. plääh
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 31.05.2007 12:24
Omasuunnittelemat vaatteet olis ihan jees, kun paperille pystyy väsäämään vaikka kokonaan metallista koostuvan korsetin.. no, huono esimerkki. Mistäköhän sitä sitten taikoisi sellaset rahakasat, että pystyis vaatteita teetättämään. Mutta joka tapauksessa, omalla mielikuvituksella ei ole rajaa, eli sen mukaisiin vaatteisiin olisi ihan mukava pukeutua. Uniikkituotteita, ei massatuotantoa.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 31.05.2007 13:54
Kaikkii ihanii mustii, joita mulla on, mutta saatanan sade ja helle estää käyttämästä tiettyjä vaatteita. Mäki voisi pukeutuu samanlai ku edellä on mainittu, mutta mutta...
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • Lähetetty: 31.05.2007 16:09

Lainaus: M Chaosbreather

Olipa niitäkin neitoja, jotka kirjailmellisesti ei pystyneet enää elämään korsettia sen muokatessa heidän luunsa ja sisäelimensä eri muotoon. Jos häneltä ikinä tuo korsetti otettiin pois, neito kuoli.

En lainannut nyt kaikkia osia. Tiivistän saarnani suurimmaksi osaki Modesten sivuilta, mutta on sitä muualtakin.

Raskaus muuttaa yhtälailla sisäelinten järjestystä, vai miten luulit puolimetriä pitkän ja noin kolme ja puoli kiloa painavan möntin mahtuvan mahaas?
Jos muistat kuntoilla ja harjoittaa lihaksiasi, ne eivät surkastu (kuten esimerkissäsi on tapahtunut) ja pystyy lopettamaan korsetin käytön vaikka koska.

Viestissäsi oli myös siitä luiden epämuodostumisesta. Tuossa tapauksessa oltiin kiristäminen todennäköisesti aloitettu jo pienenä tyttönä, ennenkuin luusto oli kasvanut lopulliseen mittaansa. En nimittäin usko, että noin ylhäältä kylkiluiden kohdalta saisi muokattua sen jälkeen kun luusto on lopullisessa tilassaan. Oo Se ei vaan taivu yksinkertaisesti.
Ja mielestäni nykykorsetit puristavat ja muokkaavat vain sitä tyhjää osaa kylkiluiden ja lonkkaluiden välissä sekä alimpia, liikkuvia kylkiluita. Ne tiestysti painavat keuhkoja jonkin verran mutta, itepähän on asunsa valinnut.
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 31.05.2007 16:45

Lainaus: Raivonkyynel

Ja mielestäni nykykorsetit puristavat ja muokkaavat vain sitä tyhjää osaa kylkiluiden ja lonkkaluiden välissä sekä alimpia, liikkuvia kylkiluita. Ne tiestysti painavat keuhkoja jonkin verran mutta, itepähän on asunsa valinnut.

Jep. Nykykorsetit ovat säälittäviä toppeja historiallisiin esikuviinsa verrattuna. Ne olivat kuin rautapanssareita.
Kirjoittanut: Liisa Peililasimaassa (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 31.05.2007 17:33
Haluisin semmoset hampusta olevat kantapäättömät sandaalit(en todellakaan tiedä miksikä niitä kutsutaan). Ei kestä näitä hellepäiviä nyyrikeissä tai spittareissa. Ja sitäpaitsi sain kaverilta taikasieniä, niin nyt pitäisi saada asiaan sopiva rento asukokonaisuus.
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 31.05.2007 20:34
kravatti
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 31.05.2007 20:36

Lainaus: nocturnal_chimaira

kravatti

vain kravatti?
Kirjoittanut: saidai (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.06.2007 17:39
Mulle on tällä hetkellä ehkä sellanen viktoriaaninen tyyli lähin, Emilie Autumnilta varmasti jonkun verran otan vaikutteita. Elegant Gothic Aristocrat ehkä. Tykkäisin käyttää korsetteja paljon, mutta toisaalta oon niin pirun mukavuudenhaluinen ettei oikein pelitä joka päivä korsettia vetää päälle, ja koska olen pirun köyhä opiskelija niin mulla ei olekaan kun kaksi korsua, joista kumpikaan ei ihan kunnolla mulle istu :/ Vyötärökorsetit on nättejä, mutta koska oon suhteellisen tissitön ja leveäharteinen (oon mies, nyyh) niin ne ei oikein sovi.

Pitkät, tosi tyköistuvat takit on kivoja, empire-leikkauksista tykkään. Rimpsuhameista, tosin nyt on suorat hameet alkaneet tehdä vähän comebackiä. Tykkäisin toisaalta pukeutua aika paljastavasti, mulla ois tädin kummin kaiman mummon vanhoja tosi kivoja rönsyalusmekkoja joita kyllä voisin ihan julkisestikin pitää jos vaan kroppa ois sen verran kunnossa että sitä kehtais esitellä :P

Kiinakaulukset on myös aivan must.

Jos kehtaisin niin ois kiva käyttää joskus sellaisia oikein kunnollisia 1800-luvun mekkoja ja turnyyrejä varsinkin. Eivät kuitenkaan oo kauhean käytännöllisiä ja suurin este on se rahanpuute ja saatavuus. Ehkä sitte joskus kun on rikas
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit