Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

millaisiin vaatteisiin haluaisitte pukeutua?

Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 19.07.2007 20:25
semmoisiin vanhan aikaisiin mekkoihin *kuolaa*
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.07.2007 15:50
Lip Serviceen arkena. Niillä on ihan törkyihania arkisempia vaatteita, mutta eihän niitä nyt kukaan voi Suomeen tuoda ostettavaksi...
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.07.2007 16:57
Olen aika samaa mieltä muitten kanssa tässä...
olen aina ollut kiinostunut edwardialaisesta ja viktoriaanisesta pukeutumisesta. 1800-1700 luvun korsetteja ja pukuja pitäisi olla enemmän käytössä. yritän kuitenkin ottaa hyväkseni historiallisista vaatteista nykypäivänä esim. käyttämällä moderneja "black velvet" housuja ja ehkä viktorian ajan inspiroitunutta korsettia.
Kirjoittanut: Sizzly (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.07.2007 20:10
Hmmh, nyt kun mietin, niin haluaisin omistaa jättimäisen varaston kaikenlaisia vaatteita, tietenkin ehkä juuri 1700-1800 -luvun puvut veisivät suurehkon osan riepuvarastosta.

Olisi joka tilanteeseen erilainen asu Pupuhaalarista jakkupukuun ja pissisvaatteisiin ja goottimekkoihin. Outo oon.

Vaikkakin olen varma, että lantiofarkut on pirun epämukavat.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 20.07.2007 20:48
Oon varmaan sanonu ennenkin, et kunhan vaan ois varaa ostaa kuteita, niin samalla lailla pukeutuisin ku nytkin, kylläkin kuteet olis joko ulkomailta tai mittatilaustyönä teetettyjä, ärsyttää tuo tusinakama jota jokaisella vastaantulijalla on päällä.
Kirjoittanut: Freya (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.07.2007 20:17
Jos saisi semmoisia vaatteita kuin haluaa niin olisi kyllä mahtavaa. Haluaisin paljon ihania mekkoja ja hamosia. Monikerroksisia ja paljon pitsiä ja kaikkea ihanaa.
Kirjoittanut: nahkarotta (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.07.2007 13:23
suomalainen musta-valko elokuvien maalaisromantiikka yhdistettynä goottiin. kehittelen parhaillaan sellasta, vanhoja elokuvia katsomalla yritän saada ideaa aikaan.

eihän siis tätä estäis mikään, kun en osaa tehdä vaatteita ite enkä ylipäätään tiedä millasia niiden pitäis olla. kirppareilta olen yrittäny haalia vanhan tyylisiä vaatteita.
Kirjoittanut: turmatar (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.07.2007 20:59
Olen yrittänyt miettiä mitä tähän vastaisi, mutta en vain keksi mitään erikoista.. Siis vaikka mahdollisuudet olisivat rajattomat, niin todennäköisesti pukeutuisin kuten nytkin. Olen laiska ja mukavuudenhaluinen. En yleensä jaksa meikatakaan arkena ja ei sitten viitsi laittaa mitään tosi hienoja vaatteita, jos naama on kuin sian *****.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 30.07.2007 07:03
Pukeudun juuri sellaisiin vaatteisiin mihin haluan. Toki rahaa voisi olla aina enemmän.
Kirjoittanut: Zodiac (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.07.2007 20:07
Viktoriaanisen ajan miesten vaatteisiin. Tai naistenkin kyllä, mutta etenkin miesten. Kyllä minulla melkein semmoisesta käyvä asukokonaisuus on, mutta päädyn kuitenkin aina hameeseen. Hömh.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit