Gootti.net

Korut päivittäin?

Kirjoittanut: werewolfette (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.11.2008 14:44

Lainaus: Minni

Mulla on vaan ongelma, et kun sormet saattaa värjäytyä sormuksen kohdalta vihreäksi, jos ei oo sormus hopeaa.

Ihosta vapautuva hiki liuottaa sormuksesta erilaisia kemikaaleja, mm. nikkeli ja kupari värjäävät sormen vihreäksi. Mitä enemmän korussa on sekoiteaineena esimerkiksi nikkeliä tai kuparia, sitä herkemmin se värjää. Tai näin olen ymmärtänyt.
Kirjoittanut: Minni (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.11.2008 15:51

Lainaus: werewolfette

Mulla on vaan ongelma, et kun sormet saattaa värjäytyä sormuksen kohdalta vihreäksi, jos ei oo sormus hopeaa.Ihosta vapautuva hiki liuottaa sormuksesta erilaisia kemikaaleja, mm. nikkeli ja kupari värjäävät sormen vihreäksi. Mitä enemmän korussa on sekoiteaineena esimerkiksi nikkeliä tai kuparia, sitä herkemmin se värjää. Tai näin olen ymmärtänyt

Voiks asialle tehä mitään?
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.11.2008 15:56
Laita jotain tököttiä mikä tekee suojaavan kalvon sinun ja sormuksen väliin. Itse olen käyttänyt mm. pikaliimaa ja väritöntä kynsilakkaa ihan mainioin tuloksin.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.11.2008 16:09
Tein tuossa pari uutta korua, tällaisia chokereita väsäilen huvikseni ja joka päivä on joku kaulassa, ihmiset vaan kyselee mistä ostan ne :P
Kirjoittanut: Morfoula (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.11.2008 16:10
Päivittäin vain korvissa pienet hopeiset renkaat ja toisissa rei'issä hopeiset kolmiot, oikean käden keskisormessa hopeasormus ja kaulassa useimmiten kaulapanta kuuden sentin piikeillä tai pentagrammikoru.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.11.2008 16:52

Lainaus: Morfoula

kaulapanta kuuden sentin piikeillä

jebaa, oon hukannu kaulapantani ja se muutenkin takertui vain aina rastoihin, onni onnettomuudessa..
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.12.2008 04:37
Ennen tuli pidettyä päivittäin hopeasormuksia joka sormessa ja ketjuja kaulassa, nykyään pidän 2 sormusta kummassakin kädessä ja yhtä korua kaulassa. Nenässä hopeinen nenärengas ja korviksia 4 kappaletta. 3 oikealla ja 1 vasemmalla.
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.12.2008 13:58
Töissä ei voi pitää sellaisia koruja, jotka voivat jäädä johonkin kiinni, joten aika vähällä mennään arkena:
-vihkisormus, kultaa, ei kiviä
- rannekello, äidiltä saatu. Ihme, että toimii vielä, on monet kerrat lennellyt ympäri seiniä töissä.
- pienet "tappi"korvikset.
Juhlimaan mennessä laitan sitten vähän runsaamman kasan koruja. Enimmäkseen kultaa, toisinaan hopeakoruja. Rihkamasta en pidä, saan siitä tosin ihottumaa, joten ei mikään ihme.
Kirjoittanut: Pumpkin (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.12.2008 23:12
Päivittäin käytän kahta sormusta, toinen musta jossa on kiemurtelevia kuvioita ja toinen hopea jossa on hämähäkinverkkoa, korviksia jotka on kuvioltaan sellasta piikkilankaa, ja Alchemy Gothicin kaulakorua
Kirjoittanut: warheart (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.12.2008 23:27
Itellä päivisin aina pari sormusta, riippu aina mitä satunkaa ottamaan. ja korvis, kun ei ole vielä kaulakoruja saanut hankittua
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit