Gootti.net

Korut päivittäin?

Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 26.12.2008 16:17
heheh mulla ollu nyt 2,5vuotta toi sama ankhi kaulassa vaikka minuu ain viduddaa, kun se on niin stereotyyppinen jööttikoru.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 26.12.2008 18:23
Mulla on lähes päivittäin (jos en ole kotoa mihkää lähössä ni sitten en jaksa koristautua) käytössä semmoset piikkikorvikset (vähän niinkuin kulmakorun malliset missä on päissä piikit), mustia ohuita muovirannekoruja, ranneke missä on reikiä, rottapiikkiranneke, musta kello missä on nyöritykset hihnoissa ja neljä sormusta. Aiemmin oli viisi sormusta mutta alchemyn sormus (shadow of death) aiheutti ihottumaa joten sitä ei voi käyttää enää ku satunnaisesti

Siinä oli siis arkikorut, erikoisempii tapauksii laitetaan sitten myös (joskus myös arkena jos muistaa/jaksaa) alchemyn kaulakoru (chemical wedding tai angel of dore) ja rottaniittikaulapanta.
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.12.2008 21:25
Vasemmassa kädessä 3 hopee sormusta joissa puolijalokivet ja oikeessa 4 joissa 2 puolijalokivet ja 1 timantti yhdessä(pieni).,kaulassa kultainen sydän pikku timantteineen ja hopeinen uniikki kobra. Kolme rengasta oik. korvasssa ja vas. yksi. Nenässä yksi rengas ja navassa lävistys.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 29.12.2008 12:52
Viime aikoina olen pitänyt koko ajan kaulassa mustaa sydämenmuotoista akaattiriipusta, jonka olen saanut poikaystävältäni. Lisäksi pidän oikeassa korvassa ylhäällä rustossa rengasta, sekä usein myös yhteensä neljää muuta korvakorua. Sormessa on tällä hetkellä kuudennella luokalla saatu hopeinen luokkasormus. Sormuksia pidän joskus enemmän, joskus vähemmän tai en yhtään.
Kirjoittanut: Gothia-chan (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.12.2008 13:45
Itse pidän joskus vain sormusta.Useimmiten ei korvissakaan ei ole mulla korviksia En tykkää koruista hirveästi.
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: SyllaBoreal
  • Lähetetty: 30.12.2008 15:00
Minulla on kaikki miljoona korvista joka päivä en ole allerginen millekään korumateriaalille niin noita "huono-laatuisia":kin pystyn päivittäin käyttämään Melkein joka päivä jonnekkin lähtiessä on myös joku kaulakoru yleensä tuo mustassa kumisessa "nauhassa" oleva biohazard tai alchemyn iso le fleur du baudelaire choker
Kirjoittanut: narrcissia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.12.2008 23:26
2 sormusta, kun yks hävi *änkst*; luokkasormus ja "kiemurakuvioinen". Lisäks ei-jokapäiväkäytössä jumalattoman kokonen pääkallosormus (semmonen hopeinen, iso haukka tai joku muu petolintu... kannattelee pääkalloa. käytössä kulunut -perintöä äitiltä- ja toinen siipi murtunut), sekä pienempi pääkallosormus. Ja lähes jokapäivä riippuu kaulasta protukoru, tai vaihtoehtoisesti koristeellisempi, musta kivikoru. ehkä saan vielä joululahjaks (myöhäsenä... eh?) kalevalan ametisti-sormuksen
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 31.12.2008 14:27
Koruna kello, Regalin musta niiteillä ja ketjulla koristeltu nahkahihnainen. Kaulassa rottaniittikaulapanta. Korvissa 2,5mm musta venytyskoru ja toisessa 8mm neonkeltainen venytyskoru (molemmat crescenttejä.)
Kirjoittanut: Nekropolis (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.12.2008 16:00
Juu, koruja löytyy.
Sormessa killuu aina vähintään luokkasormus ( sellanen sentin paksunen kuvioimaton) ja jotkut korvikset.
Arkisin myös jotain kaulassa.
Kirjoittanut: BlackLotus (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.01.2009 13:44
Joskus kun läksii kauheessa kiireessä kauaks huoneen korulipasta niin olo on aika... alaston Vähintään kaulapanta ja joku riipuskaulakoru pysy sitten kotona taika läksi johonkin.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit