Gootti.net

Korut päivittäin?

Kirjoittanut: warheart (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.01.2009 13:49
Nykyisin aina kaulalla rakkaalta ystävältä saatu pentagram riipus, korvassa luinen feikkivenytyskoru, ja huulessa roikkuu rengas.
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.01.2009 20:50
Nykyään korujen määrä on kutistunut ihan minimiin harrastuksen takia (kun ei jaksa aina olla räpeltämässä koruja pois ja taas takaisin). Elikkäs enää jäljellä ovat vain korvakorut, toisessa korvassa kolme ja toisessa yksi. Joskus niittiranneke kädessä, mutta sekin nykyään harvinaista.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.01.2009 21:05
Nykyään kaulassani killuttelee tälläinen rakkaaltani joululahjaksi saatu Manson koru, jossa tämä perus salama keskellä punaisella taustalla. Tykkään tykkään tykkään, kiitokset hänelle
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.01.2009 22:02
Mulla on aina koru, ja jos ei oo nii joku asia on ympäri ämpäri O.o
Kirjoittanut: Penni (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.01.2009 02:07
Lähes joka päivä kaulassani kiikkuu hopeinen (koristeeton) Ankh -riipus. Ja siihen se sitten jääkin arkisin. Minä kun onnistun kadottamaan koruja sitä menoa kun niitä hankin, joten miulle parempi vain yksi tarkkailun alla kaulassa kuin useita sormissa, korvissa ja kaulassa.
Kirjoittanut: hardlove (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.01.2009 02:52
kohtuu ohkanen panssariketju kaulassa ja ranteessa... ajattelin kyllä kenties kulmakorun ottaa lähiaikoina..
Kirjoittanut: SuitcaseBaby (Jäsen)
  • • Muokkasi: SuitcaseBaby
  • Lähetetty: 07.01.2009 15:45
Arkena/töissä:
Perus lävistyskorut korvissa yht.11kpl (hevosenkenkiä, rinkuloita ja "vietereitä" jne.).
Vasemmassa on myös 10mm terästunneri ja oikessa korvassa 6mm samanmoinen.
Naamassa roikkuu kulmakoru ja vertikaali meduusa.
Keskisormessa on aina hopeinen Mustanaamion pahan sormus.
Käytän välillä miesten leveitä rannekelloja vähän rannekorumaisesti.
Muita koruja miten milloinkin.
Kirjoittanut: Rowena (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.01.2009 22:34
Päivittäin on aina pari sormusta sekä pari kaulakorua, joita vaihtelen aina fiiliksen mukaan. Toisinaan saatan käyttää myös ranteessa esim. sellaista ihan yksinkertaista hopeista ketjua, ja mustaa rannekelloani käytän myös aina hiukan korumaisesti. Sormuksissa yksi suosikeistani on sellainen melko koristeellinen "mielialasormus", joka tosin alkaa olla aika huonossa kunnossa. Kaulakoruissa käytän varmaan eniten esim. sellaista isoa Alchemyn (mahtoiko mennä edes oikein...) koristeellista ankh-korua jossa on musta kivi keskellä, viime kesän Lumouksesta hankittua ihanaa ruusukorua ja sen kanssa yleensä sellaista ihan pientä ankhia, sekä sellaista pantamallista mustahopeista korua (joka alun perin oli rannekoru, mutta kustomoin siitä sitten kaulakorun). Vähintäänkin kaulakorut on pakko olla joka päivä, muuten on jotenkin vajavainen olo.
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 31.01.2009 22:43
ompas tähän mun aiheeseen tullu paljon viestejä sillä aikaa ku oon ollu poissa

mulla on vähän korut vähentynyt, varsinki ku en kylmällä pidä sormuksia. En käytä kaulakoruja oikein enää niin lähinnä nyt on toi yks korvis päällä... sais tulla jo lämpimät kelit et saisin mun sormukset käyttöön (tällä hetkellä 6 kpl [plus 2 joita en käytä], haluisin lisää mut ei löydy kivoi... vois olla helpompi löytää tietenki jos ettis)
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.02.2009 14:45
7 sormusta ja yksi rannaketju(hopeisia), kultainen kaulaketju, jossa kultainen sydän, hopeinen ketju, jossa hopeinen anch- risti, hopeinen medaljongi sydän ja hopeinen aurinko-kvartsi riipus + kaikki 4 korvarengasta + nenärengas + naparengas.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit