Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Korut päivittäin?

Kirjoittanut: ZDarkLordZ (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 04.04.2009 20:58
riippuu päivästä mut yleensä jos käytän niin mulla on käytössä Kymmenen tämmöstä sit jotain pääkallo korui kaulassa ja kaulapanta
Kirjoittanut: Little Vampire (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.04.2009 17:26
Rakastan koruja ja niitä haluaa vain vain lisää!!!!

7 sormusta. sitten 6 korvista yhteensä korvissa. Kaulakoru vaihtelee usein yleensä sellainen melko iso kuviollinen risti joka roikkuu "luurankosormien varassa" tai pitsinen kaulapanta josta roikkuu ankh. joskus on kaulassa semmoinen lohikäärme tai lisko.

melko vähän käsikoruja osaan pitää...toisessa ranteessa on semmoinen paksu ketju.

lävistyskoruja haluaisin johonkin kasvoihini mutta ei ole tullut hommattua toistaiseksi.
Kirjoittanut: Belle (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.04.2009 22:07
Rakkain koruni on sellainen pieni tummanharmaa rengas, jonka keskellä on punainen pallo. Ostin korun 12-vuotiaana Turun linnasta ja olenkin pitänyt sitä siitä lähtien lähes aina kaulassa. Punainen on yksi lempivärejäni, joten siksipä ihastuin ja ostin sen.

Toinen lempparikoru, jota käytän aina röyhelöpaitojen kanssa, on vanhanaikainen jossa on hopeiset reunat ja keskellä valkoinen naamaprofiili naisesta.

Oikeasti omistan paljon koruja, mutta olen saanut ne kaikki lahjaksi, enkä pitäisi niitä. Mutta keksin kyllä niille aina parempaa käyttöä.
Kirjoittanut: Mr_Yeudah (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.04.2009 17:39
Minä en pidä muutakun hopea ketjua kaulassa, enkä mitään lävistyksiäkään taida jaksaa ottaa, vaikka 5korvista kummassakin korvassa ois kiva ja 3 alahuulessa ja 2silmä kulmassa...
Mutta toisaalta mitäpä suotta ottamaankun pärjää ilmankin.
Kirjoittanut: Shellow (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.04.2009 06:29
Minulta löytyy aina nämä samat lävistykseni ja korviskoruni ja muut koruni, en ota niitä edes suihkuun pois. Niin rakkaita ovat minulle...

Minullahan on siis 2 sormusta toinen bulgariasta jossa siis on jtn tribaaliriimukuvatuksia ja toinen on ihan tavallisesta glitterikaupasta pelkistetty hopeinen rengas sormus.
Kaulakoruna minulla on aina mukanani pilli (kreetalta) ja gekko jossa on sininen kivi, eikä ole hajuakaan enään mistä sellaisen olen saanut. ja sitten kaverilta saatu melkosuurehko Ankh risti. Ranteessa sitten minulla on aina nuo kumilenksunauhatmitkälie musta, valkonen, keltanen ja vihreä ja 16mm ja 12mm tunnelit korviksina. 8)

Lävistyksiä kyllä haluaisin lisää kovastikkin, kuten mm.Bridgen, kielikorun ja poskiin.
Kirjoittanut: HtorakiM (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.04.2009 00:15
Kolme sormusta on nakeissa joka päivä aivan satavarmasti. Niiden rinnalle saattaa ilmestyä myös 3-4 toveria aina päivästä riippuen. Ranteesta löytyy aina omalta kullalta saatu paksu rannekoru ja kaulassakin roikkuu joka päivä jotain. Myös korviksia on aina vasemmalla puolella pari, joten hyvä arsenaali on arkenakin päällä.

Kaikki korut ovat pääasiassa hopeaa, että pysyy ihmissusilta suojassa...
Kirjoittanut: yurei (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.04.2009 10:15
Kaulasta löytyy yleensä joka musta 5-sakarainen tähti tai vaihtoehtoisesti musta-turkoosi itseväkerretty helminauha, kädessä ainakin yksi sormus, ja korvista löytyy vasemmalta 4 korua ja oikealta 1 peruskoru ja 8 mm venytys sarvikiekuramikälie n__n
Ranteista saattaa silloin tällöin, kun ei aamulla tule liian kiire, löytyä niittiranneke ja tavallinen nahkaranneke, molemmat mustia..
Kielikorua nyt tuskin tarvitsee luetella? (Mainitsin nyt kuitenkin, teuhkaaaaa.. OT. Sori.)
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 30.04.2009 10:53

Lainaus: yurei

Kielikorua nyt tuskin tarvitsee luetella?

Hahhah...onko kielikoru oletusarvona eikä sitä siten tarvitse mainita? Minä en käytä koruja ollenkaan. Sormusta joskus.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.05.2009 09:15
Mulla on aina koru kaulassa, jos joskus jää laittamatta niin ei kaikki inkkarit oo kanootissa.
Kaulakoruja mulla on kauhee laatikollinen ja lisää vaa haluaa Sormuksiakin on muutama sormis mut ne jääki sit helpommin kotiin.
Kirjoittanut: yurei (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.05.2009 11:31

Lainaus: Natassja

Hahhah...onko kielikoru oletusarvona eikä sitä siten tarvitse mainita?

Ei oletusarvona, mutta jos sellaisen sattuu omistamaan niin eiköhän se melko monella kuulu näihin päivittäisiin koruihin. Sinänsä ihan järjelläkin selitettävissä, mutta ilmeisesti artikuloin asian jotenkin huonosti.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit