Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Korut päivittäin?

Kirjoittanut: Sähikäinen (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.05.2009 13:46
Kihlasormus taitaa olla ainukainen jota en ota pois koskaan.
Ja hopeisessa ketjussa oleva kiinalainen "ystävyys" riipus"
toki Joskus kun ulos lähtee niin silloi on kivempi laittaa korviksia
ja riipuksia ja parit ylimääräiset sormukset.
Harvemmin kotosalla on muita koruja joita muksu voi repiä kaulasta ja korvista.
Tämänkin opin kantapään kautta lopulta.
Kirjoittanut: Zanette (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.05.2009 19:21
Pentagrammi roikkuu aina kaulassa,ala-asteen luokka sormus on sormessa
hmm...ainiin,nahkanen piikki ranneke ja nahkanen piikki kaulapanta
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.05.2009 17:57
kaks luokkasormusta, kaulassa kaiketi hopeinen partaveitsenterä-koru, joskus niittikaulapanta ja sit rippilahjaks saatu magee "vänkyrä" ristikoru. Ranteissa mulla on yleensä nää mun kumiset rannerenkaat, valkosia ja mustia.
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.05.2009 13:31

Lainaus: Piiskansiima

nannilavistys

Kaverillani on moinen kanssa. Hän naureskeli sitä, kun lävistäjä oli ihmetellyt hänelle
"Sinä et edes huutanut, eikö se sattunut?"
"Eipä erityisemmin."
"Ihmetten vaan kun täällä käy moottoripyöräjengiläisiäkin ottamassa, ja huutavat kuin syötävä.."
Kaverini pohti tällaista väitettä, että miehillä olisi enemmän hermopäätteitä nänneissään kuin alapäässään, tiedä sitten tuota.

Itsellä on joka ikinen päivä jokin killutin kaulassa, ja sormus sormessa, useimmiten myös korvikset.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 28.05.2009 22:17

Lainaus: Belle

vanhanaikainen jossa on hopeiset reunat ja keskellä valkoinen naamaprofiili naisesta.

Kenties kameekoru?
Kirjoittanut: Obsinthia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.06.2009 01:04
Päivittäin mulla on käytössä hopeinen sormus jonka sain tädiltäni syntymäpäivälahjaksi ja usein on rihkamakoruja korvissa.
Kirjoittanut: Zenren (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.06.2009 18:37
En oikeastaan käytä koruja, kuten olen aikaisemmin tässä samaisessa ketjussa todennut. Korvisreikiä löytyy oikeasta korvasta kaksi ja vasemmasta yksi, mutta niissä en ole pitkään aikaan mitään pitänyt. Ovatkohan jo menneet umpeen?

Ainoastaan Relecruz Sanguis -risti on sellainen koru, jota käytän melkein joka päivä. Sain sen avopuolisoltani silloin, kun emme vielä asuneet yhdessä, ja korulla on suurensuuri tunnearvo. Korvakoruja voisin käyttää useamminkin, mutta omistan oikeastaan vain muutaman parin käyttökelpoisia koruja.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.06.2009 20:27

Lainaus: Sähikäinen

Kihlasormus taitaa olla ainukainen jota en ota pois koskaan

itwllä aina kaulassa väärinpäin oleva risti (joojoo tiedän, tiedän plaaplaa) Niin sellanen ns ylösalasin oleva, jossa on siis tuo pitkä "varsi" ylös. Sain sen rippilahjaksi (heh) rakkaaltani aikoinaan, sen ympärille pujotin sitten myös sormuksen, jonka rakkaaltani sain vuosia sitten... Siinä kaulassa ne yhessä killuu enkä niitä riisu oikeastaan koskaan, en siis käytännössä koskaan ole alasti
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.06.2009 10:18
Käytän arkena (työpäivinä) hyvin vähän koruja, koska töissä ei saa olla. Kielilävistys on, joten siinä nyt on lähes aina koru. Lisäksi sormessa on rippilahjaksi kummitädiltä aikoinaan saatu kultainen sormus kivellä, kiven ympärillä hopeaa ja nyt olen alkanut pitää myös toista sormusta. Kaulassa riippuu yleensä pieni kultainen kitara, mutta vaihtelen jonkin verran esim. juhliin tai asun mukaan. Korvissa on koruja harvoin, mutta nyt kesällä olen päättänyt kunnostautua tässäkin.
Kirjoittanut: Orthoxina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.07.2009 12:21
Hopeinen kihlasormus ja jouluna kullalta lahjaksi saama toinen sormus (kulkevat molemmat vasemmassa nimettömässä) eivät poistu kehoni läheisyydestä kuin hiustenvärjäyksen, ruoanlaiton ja käsien rasvauksen ajaksi. Myöskään snakabitet (2x hevosenkenkä ät alahuuli), niebühr eli bridge, napakoru ja korvissa lärpättävät 12 mm silikonitunnelit eivät poistu kehostani kuin korujen vaihdon/puhdistuksen ajaksi.

Loput ovat vierailevia, mutta yleensä korvavenytysten läpi roikkuu suuret sirot korvarenkaat ja kaulassa killuu hopeaketjussa sellain neljä senttiä halkasijaltaan oleva vihreä, lasinen sydänriipus jonka äitini minulle kustansi. Normaalisti oikeassa ranteessani on ruska-mallilla tehty ranneketju, mutta nyt se hopeinen systeemi on kadoksissa. Olen katkera.

Hei! On mulla vielä vasemmassa korvassa ylimääräisessä lävistysreiässä aina huulitappi killumassa varakoruna siltä varalta että huuli ottaa hittiä tai ärtyy jostain syystä niin, että tappi on tarpeen. Sit jos kesällä on tarpeeksi rahaa ja inspiraatiota ja se onnistuu, otan tuohon arpeutuneeseen nenälärpäkkeeseen takaisin armaan septumini .
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit