Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Korut päivittäin?

Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.11.2009 12:33
Yhyy, olen laiska. Mulla on ihan aina vain hämähäkki navassa. Huulesta piti ottaa pois, mutta sen oon menossa ottamaan takaisin.
Usein pistän korvikset jos olen johonkin lähdössä. Oon sitä mieltä, että korujen pitää olla näyttävät ja sopia toisiinsa, että oon vähän kaikki-tai-ei-mitään-ihminen.
Tällä hetkellä mun lempparit on vanhemmilta saadut Kalevalan Rakkaus-korvakorut ja poikaystävältä saatu kallo-choker. Ne on kuitenkin enemmän juhlakäyttöön.
Pitänee tehdä parannus arkikoristelussakin..
Kirjoittanut: Dark Secret (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 03.11.2009 17:53
Mulla löytyy aina kaulasta kolme korua: jack, sellanen tribaali aurinko ja samassa ketjussa olevat sydän ja luokkasormus. Sormes on kans sellanen sydän sormus missä on keskusta köynnöksiä. Niin ja korvikset harvoin otan pois ja kulma- ja nenäkorun.
Joskus saatan lisätä jonkun rannerenkaan tai piikkipannan (sitten otan muut korut pois) kokonaisuuteen, mut enemmän olen juurtunut näihin iänkaikkisen vanhoihin koruihini
Kirjoittanut: Defiini (Jäsen)
  • • Muokkasi: Defiini
  • Lähetetty: 06.11.2009 20:26
Minulta löytyy ne kaikki korvissa olevat renkaat. Hopeasormun sormessa 24/7 ja ankh riipus kaulassa everyday : )
Kirjoittanut: VariSami (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.11.2009 21:36
Mmmm... Korvissa on joka päivä jotain. Suurimman osan ajasta käytän vain titaanisia hoitorenkaita - aina välillä pistän sitten Alchemyn roikkuja ja nappeja. Lisäksi kaulassa on aina jotain - suosikkeja ovat niititön nahkapanta ja Alchemyn Chemical Romance (Kemialliset häät). Myös ranteissa pidän ainakin vasemmassa käytännössä joka päivä jotain - joko kelloa tai nahka-/niittiranneketta. Joskus rannekkeet ovat molemmissa käsissä. Ja navassa on sitten hoitis - joskus vaihdan pentagrammiroikkuun, vaikkei sitä koskaan näekään kukaan.
Kirjoittanut: Black angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.11.2009 18:13
joka päivä pitää jotain olla, on muuten niin alaston olo...
Kirjoittanut: Wucie (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.11.2009 20:32
Lähes aina on aamusta iltaan pidän mustaa samettista kaulapantaa. (Se huijaa kaulaani kuvittelemaan, että kaula-aukko olisi pienempi...). Useasti minulla on myös kolme sormusta ja jokin muu kaulakoru. Korvissa on yleensä pienet nappikorvikset, koska pelkään jatkuvasti, että reijät muka umpeutuisivat siitä noin vain (Tiedän, että näin ei ole, mutta silti...).

Kummallisesti oli tässä selittelyn makua nyt.
Kirjoittanut: Sharida (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.11.2009 20:49
Korvissa killuu koko ajan jotkut korut. Nyt on ollut pidemmän aikaa alemmissa rei'issä venytykset ja odottelen tässä, että isompaa voisi jo pistää sisään (vasta alkutekijöissä nämä, toisessa 2 mm ja toisessa 3mm). Sitten vasemman korvan muissa rei'issä on kasipallo nappikorut ollut nyt suht pitkään. Välillä pujotan sitten vaihtelunvuoksi hopeiset renkaat sinne kilisemään. Tarkoitus olisi rei'itellä korvia lisääkin jahka tulee taas itsellä into tarttua neulaan. Vasempaan korvaan menisi vielä yksi ja toiseen korvaan saa helposti vielä kolmekin mahtumaan.

Noiden lisäksi tulee pistettyä välillä hopeinen kierreosormus oikean käden nimettömään ja kaulassa kannan riimuilla koristeltua Torin vasaraa silloin tällöin. Että tämmöistä, koruja on pilvin pimein, mutta harvemmin jaksan niitä käyttää.
Kirjoittanut: Deatha (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.11.2009 20:51
Eipä mitään kummempia toistaiseksi, kaulassa on ketju jossa roikkuu lukko. Sillä lukolla onkin sitten oma merkityksensä jonka joku utelias saa ihan itse selvittää.
Kirjoittanut: NoiZe (Jäsen)
  • • Muokkasi: NoiZe
  • Lähetetty: 26.11.2009 22:02
Kaulassa roikkuu tyttöystävältäni saama kaulakoru, oikeassa keskisormessani on hopeinen ratassormus ja molemmissa korvissa kahdet renkaat. Niin, ja sitten vielä vasemmassa kädessä tribaalikuvioinen rannekoru.
Kirjoittanut: Cadiferus (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.11.2009 21:46
Käytän lähes päivittäin piikkipantaa sekä kahta korua kaulassa (amuletti ja tapparakirves). Korvissa on aina jotkut korvikset ,täl hetkel pari piikkiä ja pari rengasta. Sormessa on kaks sormusta,toinen on kotkanmuotoinen ja toinen luokkasormus,jossa joku outo kuvio.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit