Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Korut päivittäin?

Kirjoittanut: fantasos (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: fantasos
  • Lähetetty: 05.12.2009 01:49
Vihkisormus ja peukalosormus vasemmassa kädessä 24/7. Toinen on kultaa, toinen on hopeaa - molemmat ihan "perussormuksia" ilman kuvioita tai kiviä. Lisäksi vaihtelevasti oikeassa kädessä peukalossa hopeinen palapelisormus, muissa sormissa vaeltelevat hämähäkkisormus ja pentagrammisormus (molemmat pronssia).
Kaulassa roikkuu 24/7 jonkinlainen amuletti. Tällä hetkellä Hopeinen Mjölner, jonka toisen puolen kuviointi kuvastaa Odinia ja toisen Freijaa. Toisinaan hopeinen pentagrammi tai vaimolta lahjaksi saatu hopeinen "karhunhammas".
Ranteessa on Christianian vapaakaupungista saatu rannekoru ja epilepsiaranneke, nekin 24/7.
Aika paljon roipetta miehelle, mutta toisaalta sen siitä saa kun Freija on valinnut omiensa joukkoon - Hänhän on melkoisesti kullan ja jalokivien perään.
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.12.2009 21:05
-hopeinen nenärengas
- hopeinen naparengas
- 7 hopea sormusta, 4: ssä puolijalokivet
- 4 kaulaketjua, joissa yhdessä ketjussa aurinkokvartsiriipus, hopeinen sydänmedaljonkiriipus, zirkoniriipus, toisessa ketjussa: hopeinen kobrariipus, hopeinen pentagrammiriipus, kolmannessa ketjussa: hopeinen piliriipus ja aseriipus, neljässsä paksussa ketjussa:
iso pisaran muotoinen lasiriipus.
- hopeiset korvarenkaat. Vasemmassa yksi iso rengas, oikeassa yksi iso paksu rengas, ohuempi koristeltu isohko rengas, riippuva pentagrammi
Kirjoittanut: Teme95 (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.07.2010 19:11
Joululahjaksi saatu hopeinen kaulakoru on aina kaulassani, paitsi nukkuessani. Oikean käden peukalossa ja keskisormessa on sormukset, toisessa kuusi jin-jang kuviota, toinen on itsetehty, tylsä metallinvärinen sormus.
Kirjoittanut: Swiine (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.07.2010 19:24
Paksuhko ketju ja perus rippiristi kaulassa, luokkis oikeen käden keskarissa, kolmet korvarenkaat (oikeestaan yhessä reijässä on täl hetkel nappi, koska yks rengas hävis) ja kaks kulmatappia palloilla (olis tarkotus hommaa piikit päihin sit ku on rahaa )
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 14.07.2010 20:14
Käytän koruja todella harvoin, nytkään minulla ei ole mitään koruja ylläni. Olen aivan liian käytännöllinen pitääkseni koruja. Pidän sormuksista, mutta minua inhottaa ajatus niiden alla lymyävistä miljoonista bakteereista. Käsien pesun jälkeen on ärsyttävää yrittää saada kuivattua sormuksiakin ja niiden alla olevaa ihoa, tai sitten sormukset pitäisi ottaa käsien pesemisen ajaksi pois ja pestä + kuivata erikseen. Liian hankalaa minulle. Rannerenkaita tai -ketjuja en voi edes harkita, ärsyttää kun rapisee näppäimistöä vasten. Kaulakoruja en käytä, koska ne vain korostavat luisevaa ylävartaloani, solisluuni erottuu ihon alta niin, että niitä voisi käyttää hyllykkönä (hahhah...saattaa sisältää liioittelua, mutta vain hivenen). Joskus olen pitänyt chokeria, koska se sopii pitkälle kaulalle.
Kirjoittanut: Girl98 (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.07.2010 22:25
Mulla on parhaalta kaverilta("siskolta") saatu koru vakituisesti, paitsi saunoessa, ja lisäksi käytän usein "perintökalleutta", tädiltä saatua isoisoäidin vanhaa tinakorua. Sellainen hieno, vähän soikion mallinen... Ja lisäksi aina joskus tulee käytettyä jotain rannekoruja. Siinä... en oo mikään korufriikki...
Kirjoittanut: SnowWhite (Jäsen)
  • • Muokkasi: SnowWhite
  • Lähetetty: 20.07.2010 23:15
Pidän päivin, öin, saunoessa, suihkussa jne. rippiristiä En ole uskovainen mutta sillä on tunnearvoa Ja se on hiano, hopeinen Kalevala-risti. Ja ainiin, pidän tällä hetkellä samaan tyyliin mummulta saatua hopeista ranneketjua neljättä vuotta.
Kirjoittanut: Teme95 (Jäsen)
  • • Muokkasi: Teme95
  • Lähetetty: 26.07.2010 13:43
Hyvin menee, riparin aikana hävitin molemmat sormukset...
Edit. Ne olikin jossain reppuni pohjalla
Kirjoittanut: Violin (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.08.2010 14:59
Aikaisemmin omistin vain pari korua mitä käytin paljon, mutta nykyään omistan paljon pääasiassa käsintehtyjä ja uniikkeja koruja, jotka sopivat minulle hyvin. Rakkain on viininpunainen käsintehty ruusukoru rusetilla. Korulaatikosta löytyy niin suloisia leivoskoruja kuin myös esimerkiksi. nukkekodin kalusteeksi tarkoitettu viulu johon on laitettu ketju ja pieni rusetti
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Giffirt
  • Lähetetty: 13.08.2010 10:14
Korvikset ja kaulakoru vaihtuvat mielialan ja vaatetuksen mukaan. Joka päivä kuitenkin pidän samaa isältäni saamaa onyks-rannerengasta, äitini vanhaa hopeasormusta, yläasteaikaista luokkasormustani ja äidiltäni saamaa kultasormusta.

Luokkasormus kuulostaa kornilta, koska ne suurin osa on hyytävän rumia, mutta meidän luokka onneksi otti aikoinaan yksinkertaisen paksun hopeasormuksen, jossa ei ole mitään kuviota. Sillä on paljon tunnearvoa.

Tuolla kultasormuksella on ehkä eniten tunnearvoa. Harrastin pitkään teatteria ja ostin joskus pronssisen sormuksen, jossa on draama-naamio. Pronssi on kuitenkin haperoa ja eräänä kauniina päivänä se sormus tippui lattialle ja astuin sen päälle. Sormus katkesi ja minua nakersi. Lähinnä koska kyseisellä viiden markan rihkamalla oli ollut paljon tunnearvoa. Manasin äidilleni asiasta ja äitee aloitti salaisen tehtävän. Äitini nyysi ensin hajonneen sormuksenraadon salaa huoneestani ja nappasi myös yhden toisen sormukseni josta se sai sormuskoon kätevästi vakoiltua. Sitten äitee vei ne ja vanhoja kultakorujaan tutulle kultasepälle, joka teki muotin siitä pronssisormuksesta, sulatti äidin vanhat korut ja teki minulle uuden draama-sormukset. Turha varmaan erikseen sanoa että olin aika liikuttunut kun sain synttärilahjaksi tuon sormuksen.

Olen miettinyt kyllä että alkaisin käyttää tuota vain erityistilaisuuksissa koska
a) Näyttää typerältä kun on sekä kulta että hopeakoruja, vaikka kultasormus onkin eri kädessä kuin muut
b) Pelkään hirveästi hukkaavani tuon

Tykkään eniten hopeakoruista ja yleensä suhteellisen yksinkertaisista. Kaulakoruja on kertynyt ihan tajuttomia määriä. Ne ovat vähän syntini. Erityisesti tykkään hopeakoruista ja käsityönä tehdyistä koruista.

MUOKS: Ohops. Unohdin taas. Minulla on ollut napakoru yhdeksän vuotta. Sitkeä tapaus, useimmilla nuo kuulemma kasvavat ulos aika nopeasti. Pitäisi kyllä ottaa pois, koska olen lihonnut sen verran, ettei enää näytä kauhean hyvältä tuo. Ainut, että se on aikoinaan lävistäjällä laitettu kiinni niin tukevasti, että pitäisi mennä ammattilaiselle poistamaan kun ei tuota ilman kunnon voimaa saa auki.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit