Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Irtorastat ja rastojen laittajat !

Kirjoittanut: MetalMama (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.11.2008 00:10

Lainaus: SirMarylee

Joo, mutta selostit myös sen, että jos haluaa sitten omista hiukista tehdä takkupesän niin on siinä huonotkin puolensa...

Ei siinä ongelmaa ole jos haluaa omista hiuksista rastat Kun tekee tuolla letitysmenetelmällä niin omat rastoittuu automaattisesti. Ongelmia tulee vasta jos ei halua omien hiusten rastoittuvan. Pitää meinaan poistaa nuo jatkot aika äkäseen.

Ymmärsin alkuperäisen kysymyksen niin että haluttiin oikeita rastoja. Ehkä luin väärin?
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 21.11.2008 00:15

Lainaus: MetalMama

Ymmärsin alkuperäisen kysymyksen niin että haluttiin oikeita rastoja. Ehkä luin väärin?

Niin mä tarkotin ihan vaan kuiduista yms tehtyjä irtorastoja jotka kiinnitetään omiin hiuksiin ja oon kyllästyny näihin ohuisiin valmiisiin kuiturastoihin, niin haluisin paksuja rastoja vaihteex....
  • Lähetetty: 21.11.2008 00:24
Just juu. näin se lukutaito EI toimi...
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.11.2008 14:21

Lainaus: Ninni

Layil, miten mä sit ne kiinnittäisin päähäni? Kun osaan vaan letitellä ohuita kuiturastoja.

Samalla tavalla kiinnittelen paksut ja ohuet rastat päähän.

Lainaus: Ninni

Helvetti kun asut niin kaukana...

Joo, mutta onneks mulla asuu poikaystävä Helsingissä niin on syytä tulla sinne suuntaan
------
Mut juu pistätkö Ninni yksityisviestiä niin voidaan tarkemmin suunnitella nuo rastat jne.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.11.2008 13:43
Ostinpa Glitteristä kuminauhoja, juu ajauduin tulokseen: En halua värillisiä ja ainoat mustat löytyvät sieltä. Olen ennenkin ostanut ja oli ihan täyttä pasaa sillon, nyt nää tuntuu kyllä kehittyneen :] Se on hieno edistysaskel, eivät katkeile ja joustaaaaaaaaaa paljon...
  • Lähetetty: 25.11.2008 15:59

nyt nää tuntuu kyllä kehittyneen

Tuo on ihan totta. Yllätyin itsekin.
  • Lähetetty: 25.11.2008 21:46

Ostinpa Glitteristä kuminauhoja, juu ajauduin tulokseen: En halua värillisiä ja ainoat mustat löytyvät sieltä. Olen ennenkin ostanut ja oli ihan täyttä pasaa sillon, nyt nää tuntuu kyllä kehittyneen

Samma här. Ostin kyllä värittömiä, koska olen blondi Enkä vain sisäisesti. Cybershopissa ei ollut täysin värittömiä lainkaan, joten oli pakko käydä Glitterissä. Eipä ollut onneksi pitkä kävelymatka.
Todella, laatu oli ehdottomasti parantunut, siitä kiitos ja kumarrus Glitterille.

OT: Turun Glitterissä on yksi myyjä, jolla on maailman paras muisti! Siitä oli varmasti kuukausia kun olin asioinut siellä edellisen kerran - ja silloin ostin pelkät kumilenksut - mutta hän muisti minut heti! Enkä tosiaankaan asioi siellä säännöllisesti, vuodessa ehkä kaksi-kolme kertaa.
  • Lähetetty: 26.11.2008 11:23

Lainaus: MetalMama

Cybershopissa ei ollut täysin värittömiä lainkaan

Cybershopin omat ovat kuitenkin laadukkaampia eikä se pieni värisävy näy kuminauhoissa, kun niillä pistää ne rastat kiinni. Näyttävät ihan läpinäkyviltä.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.11.2008 15:04

Lainaus: Layil

Cybershopin omat ovat kuitenkin laadukkaampia eikä se pieni värisävy näy kuminauhoissa, kun niillä pistää ne rastat kiinni. Näyttävät ihan läpinäkyviltä.

Kyllä kallistun edelleen noihin cyberin lenkkeihin, eli möytäilen edellistä ja totean: aivan, ne kestävät paremmin.
  • Lähetetty: 26.11.2008 19:49

Lainaus: Layil

Cybershopin omat ovat kuitenkin laadukkaampia eikä se pieni värisävy näy kuminauhoissa

Niin minäkin arvelin, mutten uskaltanut ostaa, kun epäilin että jos kuitenkin näkyy häiritsevästi... No, ehkä sitten ensi kerralla uskallan ostaa niitä
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit