Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Irtorastat ja rastojen laittajat !

Kirjoittanut: Vulpecula (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Vulpecula
  • Lähetetty: 27.11.2008 09:19
Mulla ei ole noi Cybershopin kiinnityskuminauhat vielä kertaakaan katkenneet käytössä, eli kyllä kestää, eikä rastoissakaan ole valittamista.
Nykyjään kiinnitän 3-6 rastaa piiloon niskahiuksiin palmikoimalla ja kieputan rastat täyteen helmiä ym.
Helmet väkerrän ja maalaan itse haluamani värisiksi.
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.11.2008 12:21

Lainaus: Vulpecula

Mulla ei ole noi Cybershopin kiinnityskuminauhat vielä kertaakaan katkenneet käytössä

Oon huomannut että ne hieman kellertävän väriset kuminauhat katkeilevat. En tiedä mistä johtuu. Muut kestävät yllättävän pitkään. Mutta vielä paremmat kuin nämä Cybershopin kuminauhat ovat H&M:n lastenpuolella myytävät hieman isommat kuminauhat. Pussissa on läpinäkyviä, mustia, neonvihreitä ja neonpinkkejä. Käyvät paremmin paksumpien rastojen kiinnitykseen. En tosin ole varma myydäänkö näitä vielä.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.11.2008 14:58

Lainaus: Layil

En tosin ole varma myydäänkö näitä vielä

Ei myydä, itse käytin ennen ja nyt kävin kahtomassa niin ei ollut : (
Kirjoittanut: Death Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.12.2008 22:42
Tämmööstä kysymystä en ole vielä huomannut.. Mutta tuleeko kenellekkään muulle ihottumaa rastoista? Äitee epäilee että olen allerginen jollekkin..? Voiko kuiturastoille tosiaan olla allerginen? 0.0
  • Lähetetty: 07.12.2008 13:12

Lainaus: Death Angel

Voiko kuiturastoille tosiaan olla allerginen?

Paha sanoa, mutta en oikein usko. Muoviahan ne vain ovat O.o Tietty allergia voi tulla kuminauhoista millä kiinnität rastat. Tai sitten yksinkertaisesti päänahka on herkkä. Mulla ainakin ensimmäisillä kerroilla rastat kutitti ja päänahka ärtyi vähän niiden painon takia jne. mut päänahka on tottunut nyt rastoihin.
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 07.12.2008 14:15

tuleeko kenellekkään muulle ihottumaa rastoista?

ei ihottumaa, mutta sellaista ihottuman näköistä punoitusta ja kirvelyä. Tämä johtuu ihan vain siitä, että päänahkani ei kestänyt kuidun painoa. Siksi vaihdoin kuidut huovutusvillaan ja toivottavasti saan ne huopapötkylät uudeksi vuodeksi valmiiksi
  • Lähetetty: 07.12.2008 16:41
Kiitokset groomerille ja Layillille Itse en kuitenkaan saisi rastoja tehtyä, joten joku muu joutuisi ne tekemään. Tosiaan nämä rastathan ovat olleet päässäni n. reilu 2 kk. (juu.. on otettu välillä kyllä poiskin ) Ja silloin kutiaa eniten kun laitetaan päähän. Kuulemma ihottumalta näyttää ja kutiaa, muttei se muuten sitten tunnu.
  • Lähetetty: 07.12.2008 17:37

Kuulemma ihottumalta näyttää ja kutiaa, muttei se muuten sitten tunnu.

Eli ihan perussettiä mitä rastoista tulee ja menee hetki, että päänahka tottuu. Mietipä niitä kellä on ihan aidot rastat :P
Eipä tuota kannata pelästyä tai mitään. Joo ja itse tehdyt rastat painavat huomattavasti vähemmän kuin valmisrastat niin sillä voi helpottaa tota päänahan ärtymistä.

groomeri
Huopaa... ensimmäiset rastat oli huopaa. Painavat _paljon_ enemmän märkänä kuin kuiturastat ja haisevat aika inhottavalle >.< ja kutittivat paljon enemmän kuin kuiturastat!
  • Lähetetty: 07.12.2008 18:39

Lainaus: Layil

Eli ihan perussettiä mitä rastoista tulee ja menee hetki, että päänahka tottuu. Mietipä niitä kellä on ihan aidot rastat :P
Eipä tuota kannata pelästyä tai mitään. Joo ja itse tehdyt rastat painavat huomattavasti vähemmän kuin valmisrastat niin sillä voi helpottaa tota päänahan ärtymistä.

Kiitos ja kumarrus Kuten sanottu, itseltä tuo rastojen teko ei onnistu, mutta nytpä tiedän ettei tuota kutinaa tarvitse säikähtää. Tuolal tiedolla saa äiteetä rauhoteltua!
  • Lähetetty: 07.12.2008 21:15

Kuten sanottu, itseltä tuo rastojen teko ei onnistu,

Se vaatii vähän harjotusta.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit