Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Täytyykö gootin olla kaunis?

Kirjoittanut: Elli79 (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 01.08.2008 19:17

Lainaus: missEmily

Ja onhan se luonne tärkeä. Minusta gootti saa olla vaikka kuinka kaunis, mutta jos on tympeä ja ylimielinen persoona niin ei kiitos. Yksinkertaisemman näköinen gootti voi olla paljon kauniimpi, jos on mukava ja rento luonne.

Täysin samaa mieltä. Itse kuulun näihin tukevampiin gootteihin ja monesti olen kadehtinut laihoja kaunokaisia. Mutta muutaman kerran olen myös joutunut toteamaan, että turhaan kadehdin muutamaa kaunokaista kun käytöstapoja ei ole alkuunkaan. Mutta enemmistö on osoittautunut mukaviksi. Ja tähän minihame -keskusteluun vielä, että itse en ole kehdannut pitää lyhyttä hametta pariin vuoteen painonnousun vuoksi, mutta ehkä minullakin joku päivä rohkeus taas riittäisi.
Kirjoittanut: Black_Wings (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.10.2008 19:28
Olen itse isokokoinen, mutta olen saanut moneltakin hyvää palautetta ulkonäöstäni ja minulla on epäpuhdas helposti rasvoittuva iho mutta saan meikillä ihmeitä aikaan ja kun osaa valita oikeanlaiset vaatteet jotka kuitenkin pitävät tyylini näkyvissä.

siskoni sanoo joskus kun kehun itseäni että "oma kehu haisee"
mielestäni on tervettä joskus kehua itseänsä vaikka ajattelemalla että "tykkään vaatteistani" tai " tämä meikki näyttää hyvältä"

Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 17.10.2008 14:15

Lainaus: Black_Wings

mielestäni on tervettä joskus kehua itseänsä vaikka ajattelemalla että "tykkään vaatteistani" tai " tämä meikki näyttää hyvältä"

Itsetunto pysyy paremmin nollan yläpuolella jos pyrkii sillointällöin ajattelemaan että on upean näköinen tmv. Itsekin pyrin siihen joka päivä, varsinkin silloin, kun on päivä mennyt muuten päin v****a.

En nyt sen suuremmin tahtoisi ottaa kantaa tähän "Täytyykö gootin olla kaunis?"-kysymykseen, mutta mielestäni pitää olla kuitenkin terve itsetunto, joka näkyy ulospäin, sekä huoliteltu ulkonäkö. Tällä nyt en tarkoita sitä, että pitäisi olla viimeisen päälle suunnitellut asut ja meikit ja hiukset, vaan että on siistin ja puhtaan näköinen. Joistakin ihmisistä tulee rumia jos he laittavat liikaa vääränlaista miekkiä, esim. sentin paksuiset rajaukset ja hiusrajaan piirretyt kulmakarvat. Törmätessäni tuollaiseen ihmiseen, mieleeni nousee väkisinkin ajatus, onko tuo henkilö oikeasti noin ruma ja mitä hän oikein yrittää?
Kirjoittanut: Ania (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.10.2008 18:42

Niin kovin totta. Asenteella on niin paljon enemmän vaikutusta loppupeleissä, kuin sillä täydellisellä ehostuksella ja vaateparrella. Elämäkin helpottuu huomattavasti, kun ei jatkuvasti kulje selkä kyyryssä ja hoe, että "olenpas ruma tänään".
Kirjoittanut: Paper (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.11.2008 12:13
Jos 'ruma' on, koska ei meikkaa tai muuta, niin pliis olkaa ennemmin rumia ;D Mulle on aivan sama näytänkö stereotyyppiseltä h&m muijalta vai omalta itseltäni. Ja oikeasti ei lihavuus ole aina rumuutta. Ja ei niitä kavereita yms. ala tonneittain tulla jos laihdut tai oot laiha. Näkisitte mut joka näyttää ihan kukkakepiltä.
Kirjoittanut: mystinjection (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.11.2008 22:57
Käsitteestä 'kaunis' on varmasti yhtä monta mielipidettä kuin on ihmisiäkin. Siis tuohon otsikkoon sanoisin,että ei pidä,niin klisee kuin se onkin niin kaikki ovat omalla tavallaan kauniita,eikä mtn pukeutumistyyliä mielestäni voi määritellä 'vain kauniiden ihmisten pukeutumistyyliksi'
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.11.2008 20:11

Lainaus: mystinjection

Siis tuohon otsikkoon sanoisin,että ei pidä,niin klisee kuin se onkin niin kaikki ovat omalla tavallaan kauniita,eikä mtn pukeutumistyyliä mielestäni voi määritellä 'vain kauniiden ihmisten pukeutumistyyliksi'

Täysin samaa mieltä. Eipä tuohon ole paljoa täydennettävää.
Kirjoittanut: pimeyden_hehku (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.11.2008 20:50

"tykkään vaatteistani" tai " tämä meikki näyttää hyvältä"

itsekin yritän ajatella noin, mutta sitten tulee heti semmonen fiilis, että oon ihan pa5ka ja ruma, kun vastaan tulee joku tosi kaunis gootti...varsinkin tuskassa oli ihan semmonen että voi luoja! kun siellä oli niin kauniita ihmisiä...
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 30.11.2008 22:08

Lainaus: pimeyden_hehku

varsinkin tuskassa oli ihan semmonen että voi luoja! kun siellä oli niin kauniita ihmisiä...

Mun on ihan pakko olla asiasta eri mieltä ja mainita, että sen päivän, kun vietin siellä tuskan ulkopuolella näin niin paljon rumaa porukkaa ettei mitään rajaa.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.12.2008 13:04

Lainaus: HepZusi

sen päivän, kun vietin siellä tuskan ulkopuolella näin niin paljon rumaa porukkaa ettei mitään rajaa.

On kyllä totta, että Tuskassa on paljon ei-niin-kauniista-puettuja tyttösiä (ja miksei poikiakin), jotka useimmiten ovat hevareita, jotka ovat keksineet että goottityylistä on kiva poimia yhtä sun toistakin. Tuloksena: lelukorsetti/mortician kakkoslaatuinen/sellainen kojussa myytävä korsetti väärin puettuna, väriltään ja materiaaliltaan yhteensopimaton alaosa, niittivyö, new rockit, muutama huonosti huollettu irtorasta tukan seassa sekä panda-kajalit. MUTTA, kyllä Tuskassa käy paljon kauniisti puettuakin väkeä, jota on kiva bongailla ja kadehtia/ihastella.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit