Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Täytyykö gootin olla kaunis?

Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 24.07.2007 03:38
Aloitus on hieman kökkö, mutta en keksinyt parempaakaan. Toivottavasti se herättää lukijoiden mielenkiinnon.

Eli: sana gootti tuo minulle mielikuvan kauniista goottivaatekatalogin naisesta. Gootti on kaunis, ja laiha, hänellä on täydellinen iho ja täydellinen vaatekaappi. Hänellä on isot kauniit rinnat ja kaunis muodokas p.e.r.s.e. Hän on ystäväporukan keskipiste ja muutenkin ärsyttävän täydellinen. Hän saa haluamansa ja on tietenkin miesten palvonnan kohde.

Festareilla näkee entistäkin kauniimpia naisia ihanissa korseteissaan ja hameissaan, jotka saavat tuntemaan itseni rumaksi pikkup.a.ska.ksi. (No minulla on muutenkin ongelmia itseni kanssa).

Mitä mieltä olette?
Kirjoittanut: DeathMask (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.07.2007 08:21

Lainaus: Necroerotica

Festareilla näkee entistäkin kauniimpia naisia ihanissa korseteissaan ja hameissaan, jotka saavat tuntemaan itseni rumaksi pikkup.a.ska.ksi.

Tervetuloa joukkoon. Muista kuitenkin että se mitä eniten inhoat itsessäsi, voi jonkun muun mielestä olla hirveän kadehdinnan arvoinen. Itse ainakin ihailen näitä kauniissa hameissa, korseteissa, pitseissä ja popoissa meneviä kauniita tyttöjä/naisia. Mutta missä on ne ei-langanlaihat? Olisikohan kyse siitä että he eivät uskalla laittaa päälleensä mitään niin 'upeaa' kovan itsekritiikin takia...? Itse ainakin haluaisin nähdä kun sellainen ei-lanka laittaisi upeat vaatteet päälle, se olisi tasapainossa. Upea nainen/tyttö, missä on mitä ihailla ja upeat vaatteet korostamaan vielä sitä
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 24.07.2007 11:41

Lainaus: DeathMask

Mutta missä on ne ei-langanlaihat? Olisikohan kyse siitä että he eivät uskalla laittaa päälleensä mitään niin 'upeaa' kovan itsekritiikin takia...? Itse ainakin haluaisin nähdä kun sellainen ei-lanka laittaisi upeat vaatteet päälle, se olisi tasapainossa.

noh...kyllä noita Tuskassakin näkee kun "hieman ylipainoiset" ahtautuvat liian pieniin korsetteihin, enkä sanoisi sitä kovinkaan kauniiksi. Onhan kauniita vaatteita toki muitakin, mutta piti vain sanoa.
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 24.07.2007 13:02
Noo, minä olen nähnyt monta 'hieman tukevampaa' mutta erittäin kaunista goottia. Joten tuskinpa täytyy olla langanlaiha;D Tulee itsekin ihailtua aina mm. Tuskassa suu auki vastaantulevia goottityttöjä, mutta he ovat jokainen erilaisia, erikokoisia jne..Ja tuskin kuvailemasi goottityttö olisi ystäväporukan keskipiste ja miesten palvonnan kohde jos 'hän on ärsyttävän täydellinen' ja saa kaiken mitä haluaa;D Pieniä vikoja kuuluu olla jokaisessa. Liian muka-täydelliset alkaa ottamaan päähän.
Kirjoittanut: Moruganna (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.07.2007 13:05
Kyllä minusta kaikki gootit ovat omalla tavallaan kauniita. Juuri jo se että uskaltaa on minusta kaunista.
Mutta en toki kiellä ettenkö ihannoisi laihoja ja niin "täydellisen" näköisiä goottinaisia.
Välillä hävettää ja ahdistaa kun omasta mielestä ei ole tarpeeksi nätti, sitä sulkee korvansa aina siltä että muut kehuvat kauniiksi.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 24.07.2007 13:19
Miksei kysymys saman tien voi olla "pitääkö ihmisen olla kaunis?" Mitä ihmettä, ei ne Mortician kuteet tee kenestäkään sen kauniimpaa.

Ja en oo koskaan ymmärrätänyt tuota näkyvät kylkiluut = kauneus-ajattelua.
Entä jos niillä ns. täydellisillä onkin vino purenta, syyliä varpaissa tai kasvuarpia? aargh. Vähän itsetuntoa, ihmiset!
Kauniita te olette kaikki ja vikoja etsitään peilillä eikä suurennuslasilla. Eikö olis tylsää jos me oltais kaikki jotan barbie-nukkeja.
Kirjoittanut: The_Killer_Doll (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.07.2007 13:31

Lainaus: Cata

Eikö olis tylsää jos me oltais kaikki jotan barbie-nukkeja.

Näin.

Mine en ole mikään kova kauneus kuningatar, mutta olen ihan tyttyväinen itseeni. En tiedä, näytän jotenkin uhkaavalta massamurhaajalta, ja tykkäilen siitä (makunsa kullakin)
Ihmiset eivät ole täydellisiä, ihan varmasti monikin niin 'täydellisen' näköinen ihminen miettii että 'apua nenäni on liian suuri'-tai jotain vastaavaa. Jokainen on nätti omalla tavallaan.

Lainaus: Necroerotica

Gootti on kaunis, ja laiha, hänellä on täydellinen iho ja täydellinen vaatekaappi. Hänellä on isot kauniit rinnat ja kaunis muodokas p.e.r.s.e.

Minua ihmetyttää tämä kauneusihanne. Minusta se näyttää luonnottomalta jos on kovin laiha ja on isot rinnat. Ei tykkää. Ihmeellistä miten nykyään rintojen koko on se juttu mikä on pielessä.. Pienirintaiset haluavat isot ja isorintaiset haluavat pienemmät.. Paah. Muutenkin ärsyttää tämä kauneusihanne joka on 'langanlaiha, mutta isot tissit ja *****, ja hyvä tulee'. Sehän on varmaan hirveän hankalaakin jos on itse kokoa XS, mutta omistaa F-kupin rinnat ja samaa kokoa olevan takapuolen(uskoisin ainakin).
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.07.2007 16:07
Kohdan "täydellinen iho" allekirjoitan kyllä. Vaalea/valkoinen meikkivoide hilseilevän kuivassa tai aknenaamassa on aika karmaisevaa... :O

Itse en ole langan- enkä muutenkaan laiha, ja myöskin tissip*rseosastossa löytyy. Vaatevalinnoissa täytyy katsoa, mikä sille omalle kropalle sopii ja mikä ei. Itse haluaisin olla laiha siksi, että silloin voisi käyttää paljasta pintaa pukeutumiselementtinä (mikroshortsit tms...).

Komppaan Kuutarta siinä määrin, että korsetteja löytyy myös sopivankokoisena... Mikään pelkästään laihojen ihmisten vaate korsetti ei siltikään ole!
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 24.07.2007 16:36
Eikö sen korsetin olekin alunperin pitänyt hoikentaa ja parantaa ryhtiä? Eli miksi laihatkin pitävät korsettia? ;] No joo, älkää ottako tota tosissaan.

Lainaus: Cata

Miksei kysymys saman tien voi olla "pitääkö ihmisen olla kaunis?"

Näinpä. Tottakai olisi kivaa olla laiha ja kaunis,mutta sitä en ole ja pikkuhiljaa sen hyväksyn. Myönnän kyllä ihailevani monia "eliittigootteja", näitä tunnetuimpia ja kauneimpia, mutta samalla tavallahan hekin saattavat kadehtia teitä? Kauneus on katsojan silmässä, joten asiasta ei voi kiistellä,että onko joku kaunis vai ei. Jonkun mielestä irc-gallerian "eliittigoottiprinsessat" ovat kauniita, toisen mielestä se hiljainen ja ei niin erikoisen näköinen on kauniimpi.
Ja voin sanoa sen kokeneena että "hyvät muodot" yhdistettynä laihaan vartaloon ei ole kivaa. Onhan se joidenkin mielestä kaunis ja seksikästä,mutta se tekee shoppailusta vaikeaa, kun mikään ei sovi. Enää ei kyllä sitä ongelmaa ole,mutta joskus kun oli.

Minusta kaikki on kauniita omalla tavallaan. Hienoilla vaatteilla ja hiuksilla ja meikeillä saa rumastakin kauniin.
Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.07.2007 18:12
Minusta ei tarvitse kenenkään olla täydellinen tai täydellisen kaunis, mutta pitää vain osata hyväksyä itsensä. Itse en ole erkoisen "siro" ihminen, mutta olen tyytyväinen itseeni. Kaikki gootit ovat mielestäni kauniita. Ja komeita.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit