Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Täytyykö gootin olla kaunis?

Kirjoittanut: Evil Kitty (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.07.2007 18:49
"Tukevista" gooteista tulee heti mieleen Idols-07 Johanna.. Kuten Kovis sanoi, kaikki gootit on kauniita kauniiden vaatteiden kanssa... Vaikka itse en sanoisi itsestäni noin..
Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.07.2007 18:57

Lainaus: Piiskansiima

Tosigootinhan määrittelee tottakai se, montako Qumman ottamaa kuvaa löytyy galtsusta... ;P

Montakohan muilta löytyy? Minulta ei ainakaan yhtään
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: Valkyria
  • Lähetetty: 30.07.2007 19:15

Lainaus: Barokki

Minulta ei ainakaan yhtään

Et oo truuuu gootti!! :'( kauhee feikki!!! anteeks oli ihan pakko
Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.07.2007 19:17

Lainaus: Valkyria

Et oo truuuu gootti!! :'( kauhee feikki!!! anteeks oli ihan pakko

Mitäpä tuosta
Kirjoittanut: Transylvania (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.07.2007 20:09

Tosigootinhan määrittelee tottakai se, montako Qumman ottamaa kuvaa löytyy galtsusta... ;P

Ehdottomasti!!
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 31.07.2007 19:07

Juuri näin. Siis oikeasti, muutama vuosi sitten tytöille oli oikeaa tärkeää päästä Qumman kuvattavaksi, vaikka sinne pääsee käytännössä ihan kuka tahansa. On se hassua, että tytöt haluavat kuvauttaa itseään ja saavat sillä itsetuntoa kohennettua, kun kumminkin lähes kuka tahansa voisi ottaa samat kuvat. Qummallehan homma varmasti kelpaa, kun hän saa ilmaiseksi malleja tarjolle.

Mitä niitä Qumman kuvia viimeksi eli joskus pari vuotta sitten katselin, niin kyllähän siellä kuvissa poseeraa käytännössä ketä tahansa. Kriteerit on väljät, mutta jos sillä jonkun itsetunto paranee, niin eipä tuo minua haittaa. Parempi se kai pousaaminen on kuin joidenkin nappien syöminen.

Lainaus: raavittu

Menkää vaikka goth models yhteisöä katsomaan. Siellähän näitä riittää ;]

Voi pentele, pitäisiköhän joinaa. Olen sentään pousannut jossain meikkikuvauksissa, tosin en oo niitä otoksia koskaan nähnyt, kun ei oo kiinnostanut kysellä itselleni. Niin ja oonhan Ylen tulevan goottidokkarin valovoimainen tähti.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Lähetetty: 31.07.2007 19:14
Joo kävin nyt katsomassa tota goth models -yhteisöä. Älkää nyt kukaan ainakaan ottako mitään paineita noista ihmisistä. Koko posse on tavallista porukkaa, joilla sattuu joku kaveri pitämään jotain vaateliikettä tai vastaavaa. Tunnen suuren liudan noista tyypeistä ja eivät he tosiaan eroa teistä muista tallaajista sitten mitenkään, ei ulkonäöllisesti eikä muutenkaan. Sattuvat vain tuntemaan oikeita tyyppejä. Se, että heillä on joku invite only -jengi galleriassa, on vain heidän oma egoboosterinsa. Olen ennenkin sanonut, että goottialakulttuuri on puhtaasti pinnallinen juttu ja suuri osa sen edustajista - erityisesti tytöistä - määrittelee oman asemansa ulkonäkönsä kautta.

Jos täällä nyt on jotain ihmisiä lukemassa tätä ketjua ja sattuu kuulumaan myös tuonne yhteisöön, niin heippa vaan teillekin. Tämä ei ole mitään kettuilua kuitenkaan, vaan faktojen sanomista ääneen. Hernesihti nenän eteen ja lasku hitaasti sataan, ennenkuin käydään kirjoittelemaan vastineita. Ei minulla ole mitään goottimalleja vastaan, olen pousannut itsekin ohimennen. Se, että kyseinen asia nostetaan tärkeäksi ja laitetaan tuollaisen vuoksi jalustaa jalkojen alle, on sen sijaan jo jotain, mitä minä en arvosta.
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 31.07.2007 19:47

Lainaus: Ximmo

Ei minulla ole mitään goottimalleja vastaan, olen pousannut itsekin ohimennen. Se, että kyseinen asia nostetaan tärkeäksi ja laitetaan tuollaisen vuoksi jalustaa jalkojen alle, on sen sijaan jo jotain, mitä minä en arvosta.

juuri niin. mustakin se on tyhmää et jotkut kattovat niitä malleja ja sit kattovat et ite ovat jtn täysiä kauhiiksia. mäki ollu kuvauksissa, vaikka mimmossa ja voin sanoa että ei ne musta tee kauniimpia oikeastaan näytän peilin edessä ihan samalta tavikselta joka olin ennen kuin joku pyys mua niihin mallihommiin en tajua niitä ketä kävelevät nokka pystyssä sen jälkeen kun niistä otettu pari mallikuvaa. ei se niistä mtn kauniita oo tehny. siitä paitsi jossain näin isompia kuin L-vaatekokoa käyttäviä goottimalleja ja ne olivat yhtä nätit ku ne langanlaihat mitä muualla näkee. oon kuullu et pari tuttua ketä ovat tosiaankin hoikkia ovat aloittaneet dieettiä ku kaikkialla näkyi niitä nättejä laihoja malleja. hei kamoon kattokaa ikkunasta ulos. ei siel niitä langanlaihoja vain ole. eikä ne oo niitä kaunempia. en muutenkaan tajua miksi langanlaihoja ihaillaan. musta kaikille ei edes sovi olla langanlaiha. jotkut näyttää iha kauheilta kun ovat laihtuneet. olkaa ny vaa mitä ootte. kauniita kaikki ovat omalla tavalla vaan. jokaisella oma kauneusihanne. monet kauhistelevat mulle et oon kauhean ruman laiha. muitten mielestä se on kaunista.
Kirjoittanut: DeathMask (Aktiivi)
  • Lähetetty: 31.07.2007 22:36
en oo missään kuvauksissa ollu koskaan, ainoastaan tuttavani mallina, osana hänen päättötyötään, olin syksy ei kannata todellakaan miettiä sitä että 'toi on ollu mallina, se on yli muiden'. Ei se asia todellakaan ole niin
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.08.2007 00:30

Lainaus: DeathMask

ei kannata todellakaan miettiä sitä että 'toi on ollu mallina, se on yli muiden'. Ei se asia todellakaan ole niin

Hah minä en oo ainakaa ikinä ihaillut niitä yhtään enempää kuin muitakaan, ja joitain jopa enemmän. Ihannoidaan niitä jotka on tavallisissa kuvissa lumoavia, eikä jossai muokatuissa studiokuvissa
Ja tuo on kyllä niin outo juttu, että heti kun alkaa tulemaan jotain mallikuvia niin tulee tuhatkiloinen paino sinne takaraivoon joka nostaa nokan ylös..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit