Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Täytyykö gootin olla kaunis?

Kirjoittanut: Khissa (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.07.2007 18:47
Kauneinta goottius on silloin kun se tulee suoraan omasta sydämestä. Eli jos uskaltaa olla ylpeästi oma itsensä, oli sitten minkä näköinen tai oloinen vaan, niin kyllä sille pitää hattua nostaa.
Kirjoittanut: Freya (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.07.2007 20:02
Vastaan tulee kyllä paljon gootteja jotka ovat todella kauniita ja heitä ei voi muuta kuin ihailla. Toisaalta tulipa kerran tampereella vastaan semmoinen gootti joka oli varmaan yksi isoimmista ihmisistä minkä olen ikinä nähnyt. Todellakin erittäin leveä ihminen. ENkä ole myöskään nähnyt koskaan niin isoa korsettia mikä hänen päällään oli. Ihmeteltiin kaverini kanssa mistäköhän noin isoja korsetteja oikein löytää. Varmana mittatilaustyönä.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 24.07.2007 22:52

Lainaus: raavittu

Jonkun mielestä irc-gallerian "eliittigoottiprinsessat" ovat kauniita, toisen mielestä se hiljainen ja ei niin erikoisen näköinen on kauniimpi.

Pakko tunnustaa, että tulen kyllä välillä katselleeksi kateellisena juuri niitä irc-gallerian goottiprinsessoja. Minun pitäisi varmaan olla kokonaan katsomatta heidän kuviaan, aina iskee kauhea alemmuuskompleksi kun näen sellaisen kaunottaren. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, etten ihailisi myös muunlaisia gootteja ja ihmisiä yleensäkin. Kaikki sellaiset, jotka ovat sinut itsensä kanssa ja oma itsensä, ovat lähes poikkeuksetta kauniita omalla persoonallisella tavallaan huolimatta esimerkiksi siitä, minkä kokoisia he ovat. Kauneutta on niin monenlaista eikä se missään nimessä rajoitu pelkästään mihinkään eliittiprinsessoihin.

Lainaus: Necroerotica

Hän on ystäväporukan keskipiste ja muutenkin ärsyttävän täydellinen. Hän saa haluamansa ja on tietenkin miesten palvonnan kohde.

Minusta gootti voi kyllä yhtä lailla olla myös vaikka hiljainen ja salaperäinen eikä välttämättä mitenkään huomion keskipisteenä. Kaikki ovat erilaisia.
Kirjoittanut: lapsi (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.07.2007 00:39

Lainaus: Swanette

Pakko tunnustaa, että tulen kyllä välillä katselleeksi kateellisena juuri niitä irc-gallerian goottiprinsessoja. Minun pitäisi varmaan olla kokonaan katsomatta heidän kuviaan, aina iskee kauhea alemmuuskompleksi kun näen sellaisen kaunottaren

Sama vika minulla.
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 25.07.2007 02:01

aina iskee kauhea alemmuuskompleksi kun näen sellaisen kaunottaren.

Minullakin tuo pätee.
Mutta alemmuuskompleksit välillä ovat ihan hyödyllisiä, tällä tarkoitan juuri sitä tasapainoa- ei itseään ainaisesti ruoskiva, muttei myöskään itsekäs, itserakas.
Onhan se välillä kiva katsella, kuinka kauniita toiset ovat, ja toivoa itsekin olevansa kaunis.
Mutta melko kamalaa olisi, jos kaikki ihmiset olisivat kauniita, ja itse heidän joukossaan ei-niin-kaunis.
Omalla tavallaan pahinta onkin, jos joku hyvin kaunis ihminen sanoo sinulle, "olet hyvin soma" tmv.

Mutta se on täyttä totta, että vaikka kuinka kaunis ja korea olisi, se persoona on silti tärkein asia.
Sanonnat "kauneus on katsojan silmässä" on täyttä totta. "Rumat ne vaatteilla koreilee", taas on vähän ristiriitainen juttu, mutta puoliksi täyttä totta.

Välillä pistää kyllä karmea kateus, -samalla kylläkin ihailu- kun näkee kauniin nuoren naisen Mortician vaatteissa, ja uumaltaan kapeaksi puristettuna. Mutta minkäs sille voi, ihmiset ovat erilaisia, ja tulevat
aina olemaan.
Mutta parempi niin.
Joku vertasi barbie-nukkeihin, hyvä vertaus sekin.
Ei kenenkään ole pakko olla kaunis, koska on niin monia eri mielipiteitä kauneudesta. Ja miksi sitä ruveta muuttelemaan itseään toisten arvostelun ja mielipiteiden takia, sillä todistaa vain oman epävarmuutensa itsestään.
Itse tunnustaudun siihen kastiin, joka hakee hieman mielipiteitä toisilta itsestään.
Mutta eivät kaikki ole itsekkäitä ja huomionhakuisia, ehkä sitä tykkää kauniista vaatteista (miksi ihmeessä ei) ja myös pukeutuu niihin.

Jos henkilö on vartaloltaan ja kasvoiltaan nykyajan ihanteen mukaisesti kaunis, olkoon. Ei se tee hänestä pahaa.
Ihmisiä voi arvioida käytöksen mukaan, ei ulkonäön, vaikka toki jotkut sitäkin tekevät..melko monetkin, toisin sanoen kaikki.

Olkoon ihminen minkä näköinen tahansa, häntä ei pitäisi kohdella
ulkokuoren mukaisesti, se on epäoikeudenmukaista.
Ulkonäkörasismi on mielestäni yksi niistä epäoikeudenmukaisimmista asioista.

Anteeksi pieni sekavuuteni ja irtonaiset lauseet..en ole ihan virkeä-aivoinen juuri tällä hetkellä, tähän kellonaikaan ja tässä mielentilassa.
Kirjoittanut: Kivesnipsutin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 25.07.2007 02:33
Meitsi on aika ruma.
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.07.2007 13:06
" someone just blew up a nuke on my face "
^esimakua minun karmaisevasta ulkonöstäni..
Hell no ! en ole laiha, en missään mitoissa..
Ja toiseksi minä oon semmone että mun pää on saanut sydämmellisen kohtelun tiiliseinää vasten kun olen ollut pieni xD vaikka näin ei oo tapahtunu
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 25.07.2007 13:29
Itse en ole enää nykyisin missään mallinmitoissa ja vaikka en ole mikään punkerokaan, niin lievä ahdistus iskee kun katselen kadulla ja netissä kuvia itseäni (yleisen kauneuskäsityksen mukaan) kauniimmista naisista.
Minulla on ollut pienestä pitäen huono itsetunto ja olen usein vertailemassa itseäni muihin naispuolisiin ihmisiin.

En kuitenkaan ole pinnallinen ihminen muita, kuin itseäni kohtaan ja tiedän monia hieman ylipainoisiakin goottinaisia ja miehiä, jotka näyttävät minun silmissäni kauniilta.
Minua on usein kehuttu kauniiksi ja voihan olla, että jossain on sellainen ihminen, jonka mielestä minä olen maailman kaunein nainen, mutta koska olen niin krittinen itseäni kohtaan, niin en osaa ottaa tuollaisia kehuja todesta, vaan pidän niitä lähinnä jonkunlaisena vattuiluna.

Minusta kaikki ihmiset ovat kuitenkin jollain tavalla kauniita, vaikka aina tätä kauneutta ei pystyisikään näkemään yhdeltä vilkaisulta.
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 25.07.2007 15:07

Lainaus: lapsi

Pakko tunnustaa, että tulen kyllä välillä katselleeksi kateellisena juuri niitä irc-gallerian goottiprinsessoja. Minun pitäisi varmaan olla kokonaan katsomatta heidän kuviaan, aina iskee kauhea alemmuuskompleksi kun näen sellaisen kaunottaren

Sama vika minulla.

Voi, minäkin tunnustan. Mies murmattaa sitten "Hyvä ja kaunis oot, prkl! Siulta pitäs kielttää netti kun koko ajan pitäs olla parempaa". Kaipa se on sitä jonkinlaista täydellisyyden tavoittelua sekin. Itsekritiikki on hyvin suuri töissäni ja itsessäni. Tuntuu, että pitäisi tuhlata nyt omaisuus juttuihin, että olisi jotenkin ihmisen näköinen syksyllä koulussa mutta toisaalta käyttännöllisyyskin pitää muistaa. Kutenkin tykkään näyttää ihan itseltäni kuin keneltäkään muulta. Mutten minä tuskin ketään säikäytäkkään ilman meikkejä, itsestä vain tuntuu paremmalta kun korostetaan niitä hyviä puolia meikillä.

Ihanne olisi suurinpiirtein olla Dranconlancen Kitiara. Asennetta, muttah taida olla aika päinvastainen. Aina ihaillut "voimakkaita" naisia.
Tietty dramaattisuus on kyllä kaunista tyylissä.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 25.07.2007 15:52
Mun haavena olis olla tälläinen tai sitten vastaavasti... kuten hän,mutta pitäisin kuitenkin tän naisen sukupuolen
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit