Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Täytyykö gootin olla kaunis?

Kirjoittanut: Angel Of Death (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.07.2009 11:11
Riippuu.... Haluaako olla kaunis?
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: SyllaBoreal
  • Lähetetty: 21.07.2009 12:30
Minulla ainakin tulee sanasta "gootti" mieleen heti ensimmäisenä kaunis kalpea tyttånen Jokainenhan on toki kaunis omalla tavallaan Mutta onhan goottienkin joukossa semmosia "turjakkeita 3 sentin pandakajaaleilla, sateenkaarenväreissä ja michelinin renkailla varustettuna", (Tuli ensimmäisenä kauhuskenaariona mieleen) jotka eivät aina kyllä kohtaa yksiin "gootti" sanan mielleyhtymän kanssa.
Kaikkiahan ei voi aina toki miellyttää... mikä toisen silmään on kaunista ei välttämättä toisen kanssa ole.
Tää on hankala topicci vastata
Kirjoittanut: Xavi3ri (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.08.2011 18:16
Joo kyllä ne "festarigootit" saa yleensä itsensä tuntemaan jotenkin rumaksi, mutta silloin yleensä kannattaa katsoa peiliin ja huomata, että "Oho, miehän olenki aika kaunis!"

Ja kauneshan on aina katsojan silmissä.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 12.08.2011 19:00
Olen viimeinkin oppinut olemaan sinut itseni kanssa enkä enää välitä siitä, minkä näköisenä muut ihmiset minut näkevät ja voin myöntää, että olo on paljon vapautuneempi ja onnellisempi kuin silloin, kun vielä mietin, että mitäköhän tuo tai tuo henkilö minun olemuksestani ajattelee.

En ehkä jaksa/viitsi pyntätä itseäni festareille/keikoille yhtä runsaasti kuin nämä ns. goottiprinsessat, mutta en siltikään koe alemmuutta omasta ulkonäöstäni sillä miksi minun pitäisi?
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.08.2011 21:35
Joo sehä riippuu aika paljo jokasesta itestä et millasta pitää kauniina goottina. Itse en ole ikinä pitänyt itseäni kauhean kauniina ehkä johtuen siitä että ylimääräisistä masumakkaroista on kuullut koko ikänsä kritiikkiä (vaikka en mielestäni enää ole niin iso kuin ennen niin silti joskus nykyäänkin vaikka en ole ylipainoinen edes.......) mutta kuitenkin tällä goottityylillä haen tietynlaista kauneutta. Pidän goottityyliä itsessään jo kauniina ajatuksena ja joskus tulee kaunis olo ihan vain meikatessaankin kunnon omantyyliset meikit
Kirjoittanut: HNC (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.09.2011 18:18
Olisihan se hienoa, jos ihmiset olisivat kauniita (tyylistä riippumatta), muttei ainakaan omilla mieltymyksilläni mahdollista. Pidän hyvin harvoja asioita riittävän kauniina, jotta niitä voisi kauniiksi sanoa...
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 16.09.2011 20:36

Lainaus: Azrael

Olen viimeinkin oppinut olemaan sinut itseni kanssa enkä enää välitä siitä, minkä näköisenä muut ihmiset minut näkevät ja voin myöntää, että olo on paljon vapautuneempi ja onnellisempi kuin silloin, kun vielä mietin, että mitäköhän tuo tai tuo henkilö minun olemuksestani ajattelee.

En ehkä jaksa/viitsi pyntätä itseäni festareille/keikoille yhtä runsaasti kuin nämä ns. goottiprinsessat, mutta en siltikään koe alemmuutta omasta ulkonäöstäni sillä miksi minun pitäisi?

Jotenkin todella viisaasti sanottu, osaisinpa minäkin olla sinut itseni kanssa, aika näyttää.
Kirjoittanut: Florina (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.09.2011 20:44
Käsitin tän topicin (otsikon perusteella) vähän eri tavalla kuin näköjään suurin osa. Tai siis että onko gootin pakko tähdätä siihen, että olisi kaunis..? Tai siis kun esimerkiksi punkkarithan useat juuri kapinoivat yhteiskunnan kauneusihanteita vastaan jne. (ja kauniin vastakohta on ruma, mutta en siis väitä että punkkaritkaan olisivat erityisen rumia.) Hassua, miten useat mieltävät laihan poikkeuksetta kauniiksi. Omasta mielestäni laihuus on vähän liian isossa roolissa nykyään joka asiassa. Helppohan se on pienikokoisena ihmisenä sanoa, mutta siltikin, tunnen pari ihan nättiä tyttöä, jotka eivät ole mitään riukuja.

Minun mielestäni kaunis gootti on sellainen, joka oikeasti käsittää vähän pukeutumisensa päälle, sellainen jolle pukeutuminen näyttää olevan tärkeä osa itseä. En ole koskaan ymmärtänyt vain sitä, että joku pukeutuu tietyllä tavalla vaan koska kaveritkin tekee niin tai muuten toisten vaatimusten mukaan. Ehkä juuri se asenne, mikä itsellä on. En nyt itseäni minään mallina tai missinä pidä, mutta ei minun sellainen tarvitsekaan olla. Kyllä tällä naamalla vielä töitä saa, eikä koskaan peili ole särkynyt kun sinne katsoo. Menköön. Tietysti näitä erityisen Wau- ihmisiä näkee toisinaan, mutta kyllä se ulkonäön viehätys alkaa ropista jos ihminen ei sitten persoonaltaan ole mitenkään ihmeellinen.
Kirjoittanut: Animemo (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.09.2011 15:02
Musta ei oo mitään ulkonäkö juttui. Saa olla minkä näkönen vaan. Oikeella pukeutumis tyylillä joka sopii kasvonpiirteisiin ja kaikkeen saa itestään kauniin mielestäni iha kuka vaan. Ei oo mun mielest rumii ja kauniita ihmisii. Kun kiinnittää huomioo sillee ulkonäköönsä et kampaa hiukset esim ja sillee pitää itestää huolta nii kuka vaa on kaunis. Gootti tyyli sopii kaikille ku löytää kamaa joka on ku tehty päälle.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit