Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Täytyykö gootin olla kaunis?

Kirjoittanut: Not the nicest girl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.06.2008 20:50
Jokaisessa on omanlainen kauneus ja siis saahan gootti olla "ruma".
Mielletäänhän pissiksetkin täydellisiksi ja näteiksi ja muodokkaiksi, (silti laihoiksi) ja on niitä rumempiakin
Ei vaatetyyli määrää, "saako" olla ruma. Oli millainen tahansa, niin jokaisella on oikeus pukeutua miten lystää.
Ja minusta vähän tuhdimmatkin tytöt saa pukea minihameita - tosin tietenkin joku raja. Kaikille minihame ei vain sovi.
Itse miellän itseni ihan nätiksi, mutta en tosiaan ole mikään kuvankaunis gootti, ei ole isoja tissejä sun muuta, mitä usein mielletään "perinteiseen" goottiin.
Älköön kukaan tunteko itseään heikommaksi, koska toinen on kauniimpi - jokainen meistä on kuitenkin jonkun toisen mielestä kauniimpi
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.06.2008 20:57

Lainaus: BronzeRain

Totta totisesti. Viikonloppuna Tuskaillessakin tuli todettua että ei tietty pukeutumistyyli kerro vielä mitään henkilön tyylitajusta. Ei herra jumala miten kamalasti osa porukasta pukeutuu.
Ja minusta edelleenkään se valkoinen meikkivoide ei sovi automaattisesti kaikille gooteille.

Juuri näin!! Leikittiin Heetterin kanssa tyylipoliisia, koska se oli aivan käsittämättömän sikahelppoa tänä vuonna. Edellisvuosina on sentään ollut liikenteessä niitä huolitellumpia tyttöjä, tänä vuonna taisivat kaikki olla Lumouksessa tai jossain kivenkolossa.

Muistakaapa siis kokonaisuuden tarkastelu ennen ovesta ulostautumista. Miljuunan eri värisen, näköisen, kokoisen, tyylisen ja materiaalisen asian päälle virittäminen ei sovi kellekään. Poikkeuksena säännössä on kyllä foorumimme Ninni, joka nyt vaan jotenkin kummasti saa monesta monituisesta asiasta oikeastaan ihan toimivia kokonaisuuksia.
Kirjoittanut: Rowena (Jäsen)
  • • Muokkasi: Rowena
  • Lähetetty: 05.07.2008 00:09

Lainaus: Rowena

...omistan mielestäni tosi rumat jalat polvesta ylöspäin, joten yhtään juuri polvipituista lyhyempää hametta ei taida kaapistani löytyä.

Noin tässä aikaisemmin... Jes, tänään hankin sitten itselleni ensimmäisen polven yläpuolelle jäävän hamosen. Oikein nätti luomus, ei liian lyhyt ollenkaan vaan juuri sopiva, eikä ne jalatkaan ihan niin rumilta näytä kuin joskus ajattelin. Pitääpä hankkia muitakin.

Jos tästä nyt jotain yleispätevää yrittäisi saada aikaan, niin sanonpa vaan että älkää ihmeessä antako vanhojen tottumusten pidätellä teitä! Jos haluatte varastoonne jotain, josta olette tottuneet ajattelemaan ettei se sovi teille (kuten itse olin ajatellut), kokeilkaa edes ennen kuin tyrmäätte koko idean. Voitte yllättyä.
Kirjoittanut: Emirien (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Emirien
  • Lähetetty: 05.07.2008 00:28
Vaatekappaleiden yhdistelyssä ei mielestäni ole mitään vikaa, kun sen tekee hyvin. Tuskassakin olin pukeutumiseltani melko sekasikiö. En ole mikään röyhelögootti enkä metallimimmi, vaan jotain siltä väliltä. Hempeä metallisti? Toivottavasti ette minua tuskassa tuijotelleet ja kauhistelleet, että juma tuo ei osaa pukeutua niinkuin gootin kuuluisi

Valitsin lähinnä kamppeet, jotka tuntuvat omilta

Samaa mieltä kyllä olen, että jotkut asuvalinnat menivät niin yli hilseen että huhhuh. Kauneudenkin voi pilata vähän liian paljastavilla jutuilla yms.
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.07.2008 00:33
Se on se pieni raja seksikkyyden ja mauttomuuden välillä. Monesti ollaan ihan poikakaverinkin kans kattottu, että tuo menee jo mauttomaks. Vaikka olis kuinka pitkä ja hoikka ja kaunis, niin jotain paljasteluja voi silti jättää makuuhuoneen puolelle. Ihailen silti suuresti niitä, jotka onnistuvat seksikkäiltä näyttämään.
Kirjoittanut: Beast of Blood (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.07.2008 22:47
Olenkohan joskus vastannut tähän? Whatever. Toistelen siis minäkin sitä "kauneus on katsojan silmissä". Jokainenhan yrittää oletettavasti olla kaunis gootteillessaan, ja se, mikä toisesta on kulutettua ja mautonta, saattaa toisesta olla äärimmäisen hienoa. Joku tykkää viktoriaanishenkisestä, joku yhdistää seksikkyyden ja kauneuden (enkä nyt tarkoita, ettei vanhemmantyylisiin pukuihin itsensä vaatettava voi olla niissä seksikäs, sekin on katsojan silmissä). Minulla on kumma tapa etsiä ihmisen ulkonäöstä hyviä puolia kuten myös muutenkin ympäristöstäni jotain esteettistä ja silmää miellyttävää, joka vie ajatukset pois minua vähemmän viehättävistä ulkonäköseikoista. Mutta yleisesti ottaen gootit ovat kauniita - en vain tiedä vielä (ja tuskin tulen tietämäänkään) yleistä määritystä kauneudelle - yhtä, kaikkia miellyttävää, ei voi kai ollakaan.
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Melia
  • Lähetetty: 01.08.2008 11:08
Ja haluaako jokainen gootti olla kaunis/komea?

Mutu-juttuna heitän, että suurelle osalle porukasta tälläytymisen tarkoituksena on näyttää kiinnostavalta/erilaiselta/persoonalliselta ennemmin kuin klassisen kauniilta. Toki goottiskenen kauneusihanteet ovat monilla ainakin hieman valtavirrasta poikkeavat, mutta silti...
Itsellä ei yhtään pistä silmäänkään nuo kauniit ihmiset, niitä on liikaa.

Oon tosi huono, enkä saanut tähän laitettua ees kuvaa. Boheme noirin galleriassa olisi ollut monta hyvää mallia...
Kirjoittanut: missEmily (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.08.2008 11:26
Minusta on ainakin joskus kivaa ja suorastaan ihanaa pukeutua rakastamiini vaatteisiin. Sitten on mukavaa lähteä kaupungille ja katsoa kun päät kääntyvät ja vain ajattelet: "Joo kyllä mä tiedän et oon kaunis." Itseä varten sitä pitää laittautua

Oishan se kiva olla langan laiha ja omistaa aidot mustat hiukset, ettei tarttis värjäillä, mutta niinkuin Hugo-peikkokin jo sanoo : "Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta."

Ja onhan se luonne tärkeä. Minusta gootti saa olla vaikka kuinka kaunis, mutta jos on tympeä ja ylimielinen persoona niin ei kiitos. Yksinkertaisemman näköinen gootti voi olla paljon kauniimpi, jos on mukava ja rento luonne.
Kirjoittanut: Lady_Nightmare (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.08.2008 15:24
mulle heräs kysymys että voiko gootilla olla myös lyhyet hiukset? siis reippaasti lyhkäset?
meinaan vaan kun suurin osa vastaantulevista gootti neitokaisista omistavat komeat pitkät hiukuset tai sitten pitkät pikkuletti tukan tai jopa jonkin sortin rastojakin näkee.
Kirjoittanut: Marras (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.08.2008 16:06
Lady_Nightmare: oletkohan mahtanut laskea lyhempi hiuksisemmat gootit gooteiksi? Miksipä ei saisi?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit