Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Täytyykö gootin olla kaunis?

Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.04.2008 23:12
Hoho, rintaongelma tuttu täälläkinpäin Niin, mitä mieltä siitä, että esim. L-XL kokoinen ihminen käyttää minihameita? En tarkota siis mtn vesirajaa nuolevia, vaan normihamosia aavistuksen lyhyempiä http://www.backstreet.fi/shop/product_details.php? p=1766 tämäntyylisiä hameita. Omistan tuon hamosen, sain Intian Bazaarista halvemmalla kuin Backstreetistä x) Paha vaan että tylli on repeytymässä irti Tai mitä pitsiä se on, en tiedä! Harso kuitenkin
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 22.04.2008 11:31

Lainaus: Mina

Niin, mitä mieltä siitä, että esim. L-XL kokoinen ihminen käyttää minihameita?

Ihan ok minusta, kunhan muu asustus tukee hametta, eli sitä ei ole yhdistetty vaakaraita- tai verkkosukkiksiin. Nuo kun ovat niitä elementtejä jotka helposti paksuntavat jo valmiiksi paksuja reisiä.
Oikeanlaisilla asuvalinnoilla ja meikeillä kuka tahansa voi olla kaunis.
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 26.06.2008 19:58
itse en ole ehkä ihan kokoa 36, mutta tunnen itseni silti (joitakin poikkeuksia lukuunottamatta) kauniiksi. Muut saavat sanoa mitä sanovat, tärkeintä on, mitä minä itse tunnen. Tämä voi kuulostaa siltä, että olisin hyvinkin omahyväinen tai valheessa eläjä, mutta olen jo angstini angstannut, nyt on onnellisuuden vuoro.

Minusta L-XL kokoisilla minihameet ovat ihan ok, jos ne ovat sopivan kokoisia ja niitä osataan kantaa. Monesti olen nähnyt, kuinka kokoa XXL on näyttänyt paremmalta minihameessa, kuin kokoa XS joka on yhdistänyt tennarit tai muut mitäänsanomattomat lättänäkengät muuten koreaan asuun.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 26.06.2008 22:31
Mielenkiintoinen aihe! Itse olen todella pienikokoinen, en laiha, mutta luuni ovat hyvin pienet ja olen lyhyt, jalka on 35... Eli tälläinen hobitti olen. Koska olen hyvin lyhyt, lantioni kapea ja rintani ovat pienet, olen hyvin kaukana tuosta ketjun alussa mainitusta kauneusihanteesta... Joka ei haittaa minua, itseasiassa toivon että lantioni olisi vielä poikamaisempi ja rintani pienemmät Naiselliset muodot minusta hiiteen!

"Gootin kauneusihanteena" en edes pidä pitkää, rehevä muotoista ja täydellisen ihon omaavaa jumalatarta, vaan mieleeni tulee ennemminkin old school -tyylinen look, keesit, groteskit punk-meikit ja nahkatakit.
Todellakaan gootin ei tarvitse olla sellainen posliininuken näköinen, kunhan tuntee itsensä hyväksi omassa ulkomuodossaan.

Ja tulipas taas sekava viesti.. Ottakaa nyt mustakin selvää.
Kirjoittanut: BloodShot (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.06.2008 14:03
Mun mielestä gootit on jumalaisen kauniita! Mä en voi käsittää, miten joku voi sanoa et ne ois rumia, eihän se voi olla totta. Jos ylpeydellä kantaa vaatteensa, ja on muutenki sujut ittensä kanssa, ni mikäs siinä?
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.06.2008 14:27
No mä olen eri mieltä siitä että jonkin pukeutumistyylin kaikki edustajat olisivat automaattisesti kauniita sellaisenkaan mielestä joka pitää sen tyylin pukeutumisesta noin yleisesti.
Iso osa goottivaatteista on vaan mauttomia ja vielä jos niitä yhdistellään typerästi niin rumaa jälkeä siitä syntyy. Se että joku on gootti ei tarkoita että sillä olisi välttämättä hyvä maku pukeutumisensa suhteen.
Kirjoittanut: Rowena (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.06.2008 00:17
"Kauneus on katsojan silmässä" taitaa olla jo klisee potenssiin neljä, mutta kliseistä on maailma rakennettu. Viitaten esimerkiksi tähän keskusteluunne suhtautumisesta isompikokoisten ihmisten minihameiden käyttöön, olen sitä mieltä että ihmisen asenne ja se miten niitä vaatteita kantaa, vaikuttaa paljon siihen, millaisen kuvan ihminen ulkonäöllisesti antaa itsestään. Yleensäkin olemus, ei siis niinkään pelkkä "ulkokuori" vaan nimenomaan koko olemus, vaikuttaa hyvin paljon kokonaiskuvaan. Kyllä mielestäni kuka vaan voi olla kaunis, jos oikeaa asennetta löytyy ja rohkeutta näyttää siltä kun haluaa. Itse ihailen näitä rehevämpikokoisia ihmisiä, jotka pistävät päälleen sen minihameen ja ylpeästi kantavat vaatteensa ja itsensä yleensäkin. Toisaalta olen itse yrittänyt päästä eroon minihamekammostani; vaikka muuten olen ihan tyytyväinen itseeni, niin alhaalta olen paljon paksumpi kuin ylhäältä ja omistan mielestäni tosi rumat jalat polvesta ylöspäin, joten yhtään juuri polvipituista lyhyempää hametta ei taida kaapistani löytyä. Aina kun törmään johonkin nättiin lyhyempään hameeseen (mitään juuri ja juuri takapuolen peittäviä en haluaisikaan pitää, mutta vähän lyhyempiä kuitenkin), niin sitten harmittaa etten sellaisia juuri ole viitsinyt pitää. Yritän opetella... Eihän se muakaan haittaisi jos olisin vaikka vähän pitempi (olen upeat 150 cm) tai omistaisin nätimmät reidet ja takapuolen (nämä ainaiset naisten ongelma-alueet ), mutta kyllä se tällaisenakin menee.
Kirjoittanut: BlackLotus (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.06.2008 01:50
Täytyykö? Se, että onko pakko olla jotain on ihmisen itsensä kanssa päätettävä asia.
Pitääkö olla kaunis ja hyvinpukeutunut että voisi kantaa gootin nimeä? Sanoisin että juu. Toiset ei pidä gootin ulkonäöstä, mutta kaikkia ei pysty miellyttämään. Tätähän pystyy vertaamaan ihan mihin tahansa alakulttuuriin ja vastaavaan.
Toivosin et mulla ois enemmänkin sanottavaa tähän, mutta lopetan lyhyeen
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Morningstar_
  • Lähetetty: 29.06.2008 19:35
Nojaa. voihan sitä vetää meikit överiksi ja meikata itsensä demonisammakoksi >
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: BronzeRain
  • Lähetetty: 30.06.2008 18:28

Lainaus: Deadboy

No mä olen eri mieltä siitä että jonkin pukeutumistyylin kaikki edustajat olisivat automaattisesti kauniita sellaisenkaan mielestä joka pitää sen tyylin pukeutumisesta noin yleisesti.
Iso osa goottivaatteista on vaan mauttomia ja vielä jos niitä yhdistellään typerästi niin rumaa jälkeä siitä syntyy. Se että joku on gootti ei tarkoita että sillä olisi välttämättä hyvä maku pukeutumisensa suhteen.

Totta totisesti. Viikonloppuna Tuskaillessakin tuli todettua että ei tietty pukeutumistyyli kerro vielä mitään henkilön tyylitajusta. Ei herra jumala miten kamalasti osa porukasta pukeutuu.
Ja minusta edelleenkään se valkoinen meikkivoide ei sovi automaattisesti kaikille gooteille.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit