Gootti.net

Goottityyli liian erikoista kouluun?

Kirjoittanut: Evil Kitty (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.03.2008 15:44

Lainaus: Faith Black

....Nyt hän vaatii minulta sata euroa korvaukseksi.

Huhhuh! Yksi pieni narun muoviosa ja vaatii koko takin hintaa?! Tuo on jo naurettavaa. Eihän sen muoviosan puuttumista edes huomaa, ellei tunge nenäänsä aivan siihen takkiin kiinni! Tietääkseni noita tuommoisia päitä saa ihan irtonakin ostettua.
Miksi tämän takin omistaja ei syyttänyt muita, jotka olivat jo (tekstisi perusteella) hajottaneet sitä?

Lainaus: Evil Kitty

Tietenkin, jos haluan olla "reilu", voisin vaatia häneltä ja muilta, jotka kokeilivat 8cm pohjallisia Demonian saappaitani pilaten ne, sen hinnan 80 euroa

Sinun kyllä pitäisi vaatia niistä korvausta, jos aivan täysin käyttö- ja korjauskelvottomiksi menivät ja varsinkin jos olivat aivan uudet. Mitä niille tarkalleen ottaen kävi? Miten he rikkoivat kenkäsi?

No, kotitalouden tunnille ei saa mennä kengät jalassa hygienia syistä, joten kengät jätetään luokan ulkopuolelle. Tietenkin ihmisiä kiinnostaa sellaiset "murjonta"-kengät, mutta en mä olettanu, että ne kokeiliskin kenkiä. Ne ei, joko vahingossa tai tahallaan, huomannut vetoketjua saappaan sivussa, vaan änkivät jalkansa pakolla kenkään sisään.
Kenkien kantapääthän on kovaa materiaalia, ja jos ne on kerran lytätty, niitä ei saa ilman ammattiapua korjattua. No kantapäänhän ne lyttäsi aika pahan näköiseksi. Mutta tulee tuo suutarikin kalliiksi, ehkä pitäisi vaan suoraan sanoa että maksavat suutarilla menevät kulut.. En nyt tiiä mitä tekis.. :S
Kirjoittanut: koulrofobia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.03.2008 17:29

Lainaus: Evil Kitty

Ne ei, joko vahingossa tai tahallaan, huomannut vetoketjua saappaan sivussa, vaan änkivät jalkansa pakolla kenkään sisään.
Kenkien kantapääthän on kovaa materiaalia, ja jos ne on kerran lytätty, niitä ei saa ilman ammattiapua korjattua. No kantapäänhän ne lyttäsi aika pahan näköiseksi. Mutta tulee tuo suutarikin kalliiksi, ehkä pitäisi vaan suoraan sanoa että maksavat suutarilla menevät kulut..

Samantien vaadit korvausta uusiin kenkiin. :s Ja kuka yleensäkkään on niin typerä, että menee kokeilemaan toisen kenkiä luvatta?
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.03.2008 19:01
Ot, mutta tuossa alapuolella oli otsikko "miittiä Turkuun" taijotain, ja otsikot yhdistyivät päässäni hupaisaksi "Onko goottityyli liian erikoista Turkuun".
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 21.03.2008 15:13

Lainaus: Piiskansiima

"Onko goottityyli liian erikoista Turkuun".

Jep, mulla sattuu tuota jatkuvasti...
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.03.2008 11:38
*Naur* Sata euroa jostain muovijutusta. Okei....ehkä kyseessä on joku kehitysvammaisen tasolla oleva hemmoteltu pi.kk.u.ho.ro, kenen mielestä takki on pilalla.

Älä vaan maksa! Ei sillä ole todisteita, että sä "rikoit" sen?
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.03.2008 11:44
DEADANGEL!!! Sun poikaystäväs kieltää sua toteuttamasta ittees jottet näytä pelleltä?? Nyt mättää ja pahasti! Mikä se on sua määräämään, mitä puet päälles, heivaa moinen juntti jossei se jaksa sua omana ittenäs!
Kirjoittanut: Jayne Dahmer (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.03.2008 13:40

Lainaus: FrozenCorpse

Mikä se on sua määräämään, mitä puet päälles, heivaa moinen juntti jossei se jaksa sua omana ittenäs!

Amen.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 23.03.2008 18:13
Komppaan FrozenCorpsea ja Jayne Dahmeria tuossa DeadAngelin tapauksessa. Jos ei poikakaveri halua että pukeudut niin kuin itse haluaisit, se juttu ei toimi vaikka voissa paistaisi. Jätkä ei nimittäin silloin välitä sinusta sellaisena kuin sinä olet. Myönnytyksiä pitää tietty parisuhteessa tehdä, mutta ei toisen tyyliä saa alkaa määräilemään. Taitaa jätkä itse olla se pelle.
Kirjoittanut: Jayne Dahmer (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.03.2008 18:18

Lainaus: BronzeRain

Jätkä ei nimittäin silloin välitä sinusta sellaisena kuin sinä olet. Myönnytyksiä pitää tietty parisuhteessa tehdä, mutta ei toisen tyyliä saa alkaa määräilemään. Taitaa jätkä itse olla se pelle.

Touché.

Juuri tuota haettiin. Itselläni oli jokin aika sitten sellainen tyttöystävä, joka koitti väen väkisin saada minua pukeutumaan parhaaksi katsomallaan tavalla. "Huomenna voitaisiin värjätä sun hiukset. Ostetaan sulle tuollainen paita! Vähän näyttäisit hyvältä tuossa!" Tähän tyyliin jatkui ja jatkui, kunnes heitin eukon mäkeen. Tietenkään en suostunut yhteenkään noista ehdotuksista, koska ne sotivat silloista tyyliäni ja silloisia mieltymyksiäni vastaan.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 23.03.2008 18:21

Lainaus: BronzeRain

Jätkä ei nimittäin silloin välitä sinusta sellaisena kuin sinä olet.

Jos me seurustelisimme ja minä pukeutuisin näin, etkö tosiaan haluaisi huomauttaa valitsemastani asukokonaisuudesta? Tässä DeadAngelin tapauksessa poikaystävä saattaa olla se osapuoli pariskunnassa, jolla on tyylitajua.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit