Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottityyli liian erikoista kouluun?

Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.07.2012 21:34
tota vois kokeilla!
hyvä idea.

ite oon isossa koulussa ja oon ikäni ollut kiusattu.
ja meillä ei olla niin kuin etelässä.
kerrankin mulla oli mustat liivit ja valee paita niin 5 tuntematonta tyyppiä oli yhen päivän aikana kommentoimassa.

ja jos on erillainen niin on out.
ja kiusattuna ei oo helppo olla gootti.
apua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.07.2012 23:50

Lainaus: iPOP

ja jos on erillainen niin on out.
ja kiusattuna ei oo helppo olla gootti.
apua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mä on ollu out koko elämäni kyll sen kestää Ja seuraavaks ois yläaste, ja sille paikallehhan mä näytän että goottina tuun ja goottina meen ja mua ei kiinnosta p**kaakaan, mitä ne miettii! Oon kyllä ruumiin rakenteelta ja temperamentiltakin sellanen, ettei mulle ihan heti kannata tulla vattuilemaan, tai saattaa sattua Olin ennen isossa koulussa (Suomen toiseksi suurin koulu) Ja nyt oon ollu vuoden pienemässä. Helsingissä ihmiset kyllä kestää enemmän, vaikka täällä nyt on paljon ihmisiä, jotka eivät meikäläisestä pidä, mutta se niitten täytyy vaan kestää! Kyllä sinä kuules goottina niille näytät missä on gootin paikka, ja se on niitten haukkujien yläpuolella! Jos sua kiusaavat, niin me tullaan sinne kirveiden ja viikatteiden kanssa! Goottina saa huidella koulussakin, jos huvittaa, ja ainakin mua huvittaa Saavatpahan ihmiset sielläkin nähdä jotakin kaunista ja sivistävää
  • Lähetetty: 23.07.2012 01:21
kiitti avusta!
yritän kestää täällä audasmielisten keskellä!
  • Lähetetty: 23.07.2012 01:22
kiitti avusta!
yritän kestää täällä ahdasmielisten keskellä!
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.07.2012 20:49
Jos goottityyli ei sovi kouluun, niin ei silloin sovi tämä "massapukeutuminenkaan" sielläkin aika kamalia asukokonaisuuksia, ja ne on hyväksyttyjä, koska kaikki muutkin pukeutuu niin.
Gootti-sanan käyttäminen haukkumasanana on kanssa vähän outo tapa, ala-asteella kun jollakin oli mustat sukat niin heti kaikki oli manaamassa että miksikä hitsin gootiks sä oot muuttunu. Outoa, että ne jotka sillon sano mua gootiksi, emoksi tai hevariksi(tyyliin luuleks olevas joku [valitse yksi edellämainituista]), tulee nykyään kysymään multa että mitä ne tarkottaa, ja miten ne eroavat toisistaan. Kannattaisiko sanojen tarkoituksesta ottaa selvää, ennenkuin ne ottaa käyttöön?
Kirjoittanut: Rozette (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 25.07.2012 12:25
Heips :3 olen uusi tällä foorumilla.. Ny syksyllä menen ysille, pukeudun mustaan ja räväköihin väreihin (lime,pinkki jne). Joskus kateelliset/idiootit huutelee mutta mua ei kiinnosta :p Yleensä huutelut otan toisesta korvasta sisään, toisesta ulos.. Jos joku tahallaan kerjää verta nenästään.Välillä saatan ärjyä takaisin , vaikka pohjimmilta olenkin ujo ja herkkä, pitkäpinnainen, niin ei auta armias kun se pinna loppuu! Temperamenttia löytyy kyllä.
Mulle on helppo v*ttuilla koska olen pienikokoinen (ei usko että saa turpaansa) , leimataan ujoksi koska en puhu idiooteille + ihmisille joiden kanssa en tule toimeen ja vältän katsekontaktia sellaisiin.>.< Monien ihmisten kanssa tulen juttuun, mutta koska harrastan erilaisia asioita kun muut, katsotaan kuin halpaa makkaraa. -.-
  • Lähetetty: 25.07.2012 15:09
haluttasi pukeutua goottityylisesti kouluun,mutta kun pelkään kommentteja.
eihän se jos huudellaan,kun meillä päin erillaisille ihmisille annetaan turpaan ja pannaan juoruja liikkeelle.
ja varsinkin kun ei oo kermaa.
joten en nyt tiiä että mitä tehä.
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.07.2012 16:58
Itse olen todennut parhaaksi keinoksi olla vain välittämättä muiden idiotismi kommenteista. Jos heidän kommenttinsa eivät kiinnosta, miksi kuluttaa energiaa siihen että yrittäisi keksiä jotain takaisin sanottavaa, yleensä vain hymyilen ja jatkan matkaani. Toisinaan keksin jonkun toimivan pikku näpäytyksen takaisin, mutta aika harvoin. Yleisin kommenttini huutelijoille on "ainakin minulla on jotain persukseni peitteenä, ei paista leopardi pikkarit toisin kuin joillain muilla läsnäolijoilla". Kommentin yleisyys johtuu tästä aina ja ikuisesti minua kummastuttavasta paita ja legginssit -tyylistä, joka ei tunnu koskaan poistuvan muodista.

Niin ja sitä vielä että. Koulussa pukeutumistani rajoittaa ei niinkään muiden mielipiteet vaan yleinen mukavuus. Koulunpenkissä ei ole mukavaa röhnöttää ja hikoilla kiristyskorsetissa tai ihanassa lyhyessä pvc-hameessa jota saa asetella aina penkillä liikahtaessaan. Tai ainakaan minä en kykene moiseen vaikka olen monesti yrittänytkin. Nostan kyllä hattua kaikille jotka jaksavat kunnolla panostaa ulkomuotoonsa ja vaatteisiinsa koulussakin!
  • Lähetetty: 26.07.2012 22:09
panostaisin mutten oikein uskalla!
aattelin että jos lisäisin vähitellen aina jotain pikku juttuja ja lopulta oisinkin maalissa.
kun en oo ennen pannut meikkiä kouluun niin vaikka alottas kajaalilla ja sit lisäillä.
mutta sitä ennen pitäs pukeutumisessa tehä jotain.
antasin muille aikaa totutella,toivottavasti ne ymmärtäs silloin paremmin.
Kirjoittanut: Trixena (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 03.09.2012 21:16
Minnuu on lähinnä syrjitty ala että -yläste - se on ja oli todella rankkaa, alaasteella minua kiusasivat hyvin monet juuri sillä, että ei huolittu joukkoon, kukaan ei tullut puhumaan eikä kukaan tuntunut pitävän minusta.
Ei siinä mitään, minä siinä tilanteessa olin yksikseni, juttelin puhelimen kauttaa ystävilleni ja kuuntelin metallia.
Ala-asteella käytin kokomustia vaatteita, nahkatoppeja, hameita joissa oli koristeita ja varsinkin rintoja korostavia vaatteita - tämä yhdistettynä voimakkaihin meikkeihini ja pituuteeni sai minusta sitten kauniisti sen, ettei minua hyväksytty.

Yläasteita olen kynyt nyt kolme eri, eri kouluja. Ekassa minua kiusattiin, syrjittiin, puhuttiin pahaa seläntakana mutta kaiketi minua myös pelättiin - en yhtään pelännyt tulla korseteissa, stayupeissa pvchouisuissa tai lyhyissä goottihaimeissa kouluun. Vampyyriksi huudeltiin ja syrjittiin, eristettiin koulun ulkopuolelle, no, mutta, kyseinen koulu oli täynnä lissuja ja muita idiootteja.

Tämä minun nykyinen kouluni on ihan jees, ei ole kiusattu, ei syrjitty tai mitään - on nuo ala-asteikäiset, jotka käyvät samaa koulua, ovat tulleet sanomaan, että olen tosi kaunis ja pelottava. : ) Mikä on aika suloista.

Nykyään en pukeudu korsettiin kouluun, koska joulu alkaa niin aikaisin ettei ehdi (tai minä herään niin myöhään) mutta esimerkiksi viimeviikkoisessa koulukuvauksessa olin korsetti päällä. 8)

Ja, kun yläkoulusta pääsee pois, ei yleensä enää kiusata.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit