Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottityyli liian erikoista kouluun?

Kirjoittanut: mieli-kuvitus (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.12.2010 20:47

Lainaus: Onnetontar

Itse käytin ihan samoja vaatteita koulussa kuin missä tahansa muualla, eikä siitä paljoa sanomista silloin tullut.

Samoin.
Ylä-asteella sain kuulla aina huuteluja, mutta eipä se mun persettä kutittanu.
Nykyään ei kukaan rupee huutelee mitään, mut on kyllä kehuttu (:
Mutta siis pukeudun koulussa ja vapaa-ajalla tai missä vaan samalla tavalla (:
Kirjoittanut: Paparazzinazi (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.12.2010 02:32
Ite kanssa käytän ihan samoja vaatteita koulussa kun vapaa-ajallakin, eikä oo ihan kauheesti kettuilua tullut kuitenkaan, mitä nyt välillä kaikkea pientä, mutta mä ainakin otan ne kohteliaisuuksina.
Kirjoittanut: Lloyd Davey (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 25.02.2011 09:21
tuttu juttu et kaikki mulkkaa ja haukkuu saatananpalvoojaks ja yms muut ..... mts välii sil o et pukeutuu vähä mustempii ku muut ja kuuntelee kunnon musaa eikä mtn poppii tai räppii monesti kuulen tätä "vitun gootti pelle" saatananpalvooja" wannabe emo joka vituttaa eniten -.- nytkin oon 7lk jääny luokalle ainuita gootti tyylisii poikii koulus.. ei siin mtn mut onneks on noit hevareit joitte kans voi hengaa
Kirjoittanut: Sennay (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.02.2011 22:33
Koulussa (ammattikoulu) ja kotona yleensä samanlainen vaatetus, kotona joskus vähän taviksempaakin, jos ei jaksa laittautua ja voi että on hauska huomata, miten teinitytöt koululla katsoo tyyliin: "Ouh! My eyes!! ja kääntää päänsä äkkiä pois, etteivät jäisi kiinni kyttäämisestä. Itseäni tämä lähinnä huvittaa. Koulullani kun on minun lisäksi vain yksi gootti, joka on kuviksen opettaja ja lisäksi kaksi vähän rokimpaa poikaa.
Isäni kysyi bondagehousuistani, että mitkäs ihmeen housut sulla oikein on jalassa, ja katsoi minua hetken aikaa, mutta ei mitään muuta. Anoppini sanoo vaatteitani hihhuli-vaatteiksi, mutta tarkoittaa sitä aivan vain hyvässä mielessä.
Kirjoittanut: DEADBUNNY (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.11.2011 19:11
Itse täytän alkuvuodesta 15 ja hännyshuppari, gogglesit ja maiharit päällä mennään. Koulussamme on noin 500 oppilasta ja massasta poikkeavia on 2 minun lisäkseni. Siltikin olen ainoa goottihenkinen. Toki harvemmin meikit ym. ovat niin rajuja kuin kotioloissa, kaupungilla jne. mutta sen verran kumminkin, että kaikki perään huutelee .Noh. Siihen tottuu
Kirjoittanut: BLaCKIE1990 (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.11.2011 13:01
Ei mielestäni ko. tyyli ole liian "erikoinen" minnekkään. Se on mitä olet ja voin sen taata ettei pelkällä pukeutumisella välttämättä silmätikuksi joudu, usko pois, olin ollut silmätikkuna jonkun 10 vuotta, eikä se pukeutumisesta johtunut. Toki toisaalta ihmisiä löytyy moneen junaan ja asemallekkin jää, muttei semmosista kannata välittää. Häpemätön haukkuminen, kiusaaminen jne. ei ole kenenkään muun kuin sen lähteen häpeä, ei sen kohteen. Kannustan kaikkia olemaan oma itsensä, sillon on mukavempaa, koska voi tuntea olevansa oma itsensä. Muiden mielipiteillä ei saisi olla vaikutusta.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.11.2011 02:51
Koko ikäni olen pukeutunut erikoisemmin kuin suurin osa koulustani. Toki siitä on kuullut aina kommentteja, eikä aina mitään kehujakaan, mutta lähinnä niiltä "taviksilta" jotka pukeutuu h&m:n mekkoihin, korkkareihin ja meikkaa niin että meikkivoideraja näkyy... Mutta en ole ikinä antanut sen lannistaa. Miehet mitä on ollut ovat aina kehuneet tyyliäni ja yleensä se negatiivinen kommentti onkin juuri tullut naisilta että... Joistain huomaa selvästi että enemmänkin kateellisia ovat olleet, sillä tyylini toi enemmän huomiota, jota ne huomiota etsivät naiset etsivät. Itse en huomiota ole hakenut, mutta sitä nyt tuli automaattisesti tällaisessa pikkukylässä jossa ei oltu nähty tällaisia paljoakaan. Minusta jokaisen pitäisi pukeutua juuri kuin haluaa, vaikka sitä negatiivistakin kommenttia tulisi. Mikään ei ole mielestäni liian erikoista kouluun tai muuallekaan. Töitäkin tehdessäni jos jollain työpaikalla on valittamista ulkonäöstäni niin mielummin otan lopputilin kun muutan tyyliäni, sillä mielestäni se on sama kuin sanoisi tummaihoiselle ettei voi tehdä töitä ennen kuin vaalentaa ihonsa valkoiseksi... eli rasismia
Kirjoittanut: Hartmann (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.11.2011 04:01
Minua kiusattiin suurin osa lapsuudestani muista syistä enkä uskaltanut tehdä mitään "ylimääräistä" joka antaisi lisää aihetta. Olen pikkuhiljaa nyt 5 vuotta myöhemmin uskaltautunut pitämään muutamaa kivaa hametta ja paitaa kun ei tarvitse katsoa niitä samoja vanhoja naamoja enää.
Kirjoittanut: DEADBUNNY (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.12.2011 21:42
Itsekkin tulin 1 ja puol vuotta sitten ylä-asteelle ainoana goottina
Kävelinä vain maihareissani ylpeänä nokka pystyssä. Onhan sitä tullut jos jotakin kuultua, mutta viulut niille!
Uskalla olla vain oma itsesi! Se on minusta tärkeintä koko hommassa D
Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.12.2011 19:53

Lainaus: DEADBUNNY

Itse täytän alkuvuodesta 15 ja hännyshuppari, gogglesit ja maiharit päällä mennään

Haha, täytän itsekin alkuvuodesta 15 ja goggleseilla ja maihareilla tulee leikittyä. Hiuslisäkkeet, erikoiset vaatteet, paksupohjaiset kengät, jännät meikit... olen ainoa lajissani koulussamme, vaikka on siellä muutama semmonen emo tai jotain ernuja. Toisaalta, onhan se kiva olla katseiden kohde, varsinkin kun mielestään on onnistunut päivän vaatetuksessa
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit