Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottityyli liian erikoista kouluun?

Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 02.05.2008 21:34
Mä oon nykyään kasilla ja vieläki saa kuulla pientä nälvimistä sitä että käytän meikkiä (kajaalia ja sillontällön luomiväriä) ja se vasta ottaaki tuulihousukansaa pattiin onneks mun koulussa on suht paljon Hevi- ihmisiä ja pari goottia itseni lisäksi joten en ole yksin
Kirjoittanut: Jayne Dahmer (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.05.2008 15:42

Lainaus: Unholysacrament

Onko siä joku bossi tullu sanoon että tollasia vaatteita et käytä.

Jeps. Aika pitkälti pitää pukeutua "kauluspaita + farkut" - tyyliin. Tosin, olen kerran tullut töihin kynnet lakattuina, hiippahuppariin ja remmihousuihin pukeutuneena, johtuen siitä etten ollut kotona yötä. Luojan kiitos pomo ei ollut näkemässä...
Kirjoittanut: blood (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.05.2008 21:52

Lainaus: eyrie

Luonteenikin oli jo silloin sellainen, etten pitänyt suutani kiinni jos minulla oli oikeasti jotain sanottavaa, vaan pidin aina kiinni omista mielipiteistäni.

Jotenkin tämä kolahti minuun täysin
Joskus ala-asteella, 3. ja 4.luokalla olin hyvin koulukiusattu (johtuen suurimmaksi osaksi mittavasta alipainosta - kasvoin niin nopeasti etten kerinnyt syömään tarpeeksi (ja tosiaan söin ihan samalla lailla kuin muutkin) ja loppupeleissä sitten jouduin syömään kaikkia painoa nostattavia juomia ja ruokia. Mut ei tästä sen enempää.), mutta jotenkin päätin viidennelle mennessä, että mua ei sitten yksikään kiusaa. Jotenkin vaan itseluottamus kasvoi painon myötä huimasti, ja sen jälkeen ei ole kiusattu. Seiskan jälkeen jouduin vielä toiselle paikkakunnalle muuttaessa vaihtamaan koulua, mutta parin päivän sisään löytyi se oma porukka. Ei edes yritetty kiusata - tosin siitä piti huolen ihan oma asenne. En pidä itseäni mitenkään muita parempana, mutta en missään nimessä myöskään huonompana. Jotenkin oon oppinut elämän varella et itsesäälissä on turha rypeä, koska silloin on helppo kohde. Yläasteella oli tyyli hieman räväkämpi kuin nyt, ja siltikään huutoja ei kuulunut, vaikka paikkakunta oli PIENI. Kummasti se auttaa kun asenteeksi ottaa sen, että en ole sen huonompi kuin muutkaan, vaan nimenomaa parempi kuin kiusaajat. Aina kannattaa kiusaajien kanssa muistaa se, että saa itse sanottua sen viimeisen sanan. Mikään ei varmastikkaan kiusaajille (jotka kovaan ääneen kaikkea huutelevat) ole pahempaa kuin se, että eivät keksi mitään sanottavaa.

Noniin, ja itse asiaan, omalla kohdalla pukeutuminen kouluun on nykyään aika tavallista. Olen yksinkertaisesti niin laiska etten jaksa mitenkään erikoisesti panostaa kouluun. Tärkeysjärjestyksessä ensimmäisenä on se, että saan aamulla itseni ylös. Toki olisi kiva laittautua, mutta se on sellainen tunnin operaatio, aamuisen saattaisi olla jopa yli kahden (käyn vähän hitaalla aamupalan laitossa ja syömisessä kestää reilut puoli tuntia, joten aikaa ei oikein jää muuhun). Joten tyydyn olemaan erittäin naturel Onneksi ei ole kuin 5 päivää enään koulua.
Kirjoittanut: Black angel (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.05.2008 13:10
kajaali-naama tuomittiin heti ja olen ainut goottipoika meidän koulussa, jeehee
Kirjoittanut: The_Killer_Doll (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.05.2008 17:27
Ala-asteella kiusattiin mutta yläasteelle mennessä rupesin jo näyttämään niin erikoiselta että ei kukaan enää edes uskaltanut tulla yrppimään feikkirastoista ja ihmeellisesti jokasuuntaan sojottavasti tukasta 8D sitäpaitsi meidän koulussa on ihmistä laidasta laitaan porukkaa kun on pikkuernua ja anarkistipunkkaria ja hevaria ja räppäriä ja on pissistä ja on hippejä ja on glammejä ja pari normiakin niin kai sinne sekaan nyt yksi tälläinen pikkucyberkin mahtuu xD
Sitäpaitsi seiskallakaan en kuullut yhtään vinoilua tyylistäni, mutta sitäkin enemmän mopottamista, mutta kaikkiahan meidän koulussa mopotettiin joten ei sitä kannattanut ottaa vakavasti.
Kirjoittanut: Kaiku (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.05.2008 17:09
Tässä kun mietin niin en ole pitkään aikaan kuullut pukeutumisestani mitään koulussa. Olen ehkä vain laiskistunut enkä jaksa vetää päälleni mitään niin shokeeraavaa. Yläasteella sai kyllä kuulla joka päivä jotain mistä tahansa pienimmästäkin asiasta. Nykyään kun olen lukiossa niin porukka on aikuistunut sen verran, että ymmärtää ihmisten olevan erilaisia. :] hyvä niin. Ja onha meijän koulussa näitä goottityylin edustajia muutama, joten ovat tottuneet. Opettajilta tulee kyllä välillä mitä hassuimpia kommentteja kyselevät aina kuinka tuollaisilla kengillä voi kävellä ja, että mitenkäs nämä sun hiukset on tällaisiksi saatu ("joo ope tekorastat vain").
Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.05.2008 18:10

Lainaus: Kaiku

Opettajilta tulee kyllä välillä mitä hassuimpia kommentteja kyselevät aina kuinka tuollaisilla kengillä voi kävellä ja, että mitenkäs nämä sun hiukset on tällaisiksi saatu ("joo ope tekorastat vain").

Opettajat kyllä kertovat mielipiteensä hauskasti
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 25.05.2008 19:43
Mulle kerran opettaja tuli sillee puhuu: "miks ihmeessä pukeudut tollee, onko aivan pakko?" teitenkin vastasin että ON!
Päällä silloin tietenkin mustat vaatteet joiden lisäks oli 2 pitkää isoa niittiranneketta, 3 nivelsormusta ja paljon ketjua
Kirjoittanut: mystinjection (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.05.2008 19:36
Minullekkin kyllä seiskalla kommentoitiin paljon tyylistäni (sillonkun se muistutti vielä etäisesti hevaria,sanoivat wnb.ksi (lähinnä nuo seiskan pojat),sitten kun mukaan tulivat korsetit,platform-kengät sun muut erikoisemmat (ja tietysti piirretyt kulmakarvat )kuului paljonkin kommenttia,mutta tuo wnb homma jäi pois). Kasilla kommentointi loppui kokonaan,enkä sen jälkeen ole mitään kuullut (tai eivätpä ainakaan päin naamaa uskalla sanoa ) Onneksi olen kuitenkin aika välinpitämätöntä tyyppiä niin ei nuitten pikkupoikien kommentit kauheasti itsetuntoani horjuttaneet seiskallakaan (johtui ehkä myös siitä,että kenkineni olin ko.henkilöitä lähes puolet pitempi,ja niin paljon lyhyempää ihmistä on lähes mahdoton ottaa tosissaan.. )
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 30.05.2008 23:09
Kuitua pää täynnä; opettaja: "Toi on kyllä hauska näin vapuksi!"
Joo ihan arkikäyttöön laitettu... Kyllä noi creeppersit välillä kerää huomiota muilta oppilailta ja opettajilta, mutta en varsinaisesti pukeudu goottityylisesti. Opettajat jaksaa kyllä silti nälviä joistain asioista, kuten lyhyet hiukset (eikä edes ole), kengät yms.
Kasvaisivat aikuisiksi. *hrm*
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit