Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Goottityyli: Kajaalia ja kynsilakkaa, pojalla?

• Vastaa
Kajaalia en ole koulua varten pistänny, joskus kyllä kotona olen kokeillu, ja oon kans periaattees tykänny miltä on näyttänny. Mutta kun suurimman osan aikaa tulee pidettyä silmälaseja niin on aika tyhmää pistää kajaalia.
Kynsilakkaa olen pitänyt ihan koulussakin asti. Ja kommentit oli sitä luokkaa... Mutta oon mieluummin erilainen kuin samanlainen, vaikka hintahtavia juttuja vierastankin. En oo vaan nyt jaksanu lakkailla kynsiäni, kun niitä saa koko ajan vahtia ja on muutenkin hommaa pitää kondiksessa. Lisäks Pianonsoiton takia kynnet täytyy pitää mahd. lyhyinä koko ajan, joten en viitsi nähdä vaivaa.

Ja se on mun mielestäni tosissaan aika hintahtavaa, jos mies pitää kajaalia ja kynsilakkaa. Mutta taidan itsekkin olla aika hintahtava sitten. Njoo, pidetään pää ja muna pystyssä niin homma ku homma hoituu ;D.

Fuck this Shit. Fuck You?

• Vastaa
Ei se ole minun mielestäni hintahtavaa. On niin piintynyt ajattelutapa että jos miehellä on jotain pientäkin sellaista enimmäkseen naisten juttua niin se mies olisi hintahtava sitten. Se taas ei pidä paikkaansa kun vain pieni osa homoista on feminiinisiä.
Eli en halua että kukaan menee mukaan tuohon yleiseen puhe- ja ajattelutapaan koska se on ihan aikansa elänyttä potaskaa. Juntit tulee homottelemaan, se on ihan selvä asia mutta älä nyt Ghorgul itse käytä noita ilmaisuja "hintahtava" (ainakaan tosissan, ja et sä nyt ihan tosissaan niin sanonutkaan ;D) koska siinä mennään mukaan just tuohon junttimaiseen puhetapaan. Antaa niitten junttien käyttää sitä "hintti"-sanaa.

Wham Bam Thank You Ma'am!

• Muokkasi: Ghorgul
  • Vastaa

Lainaus: Deadboy

Antaa niitten junttien käyttää sitä "hintti"-sanaa.

Ymmärrän pointtis täysin. Tykkään esiintyä vähän junttina (tai macho-kulttuurin jäsenenä, whaeva :P), vaikka olenkin todella liberaali. Periaatteessa aattelen pilailevani junttien kustannuksella tolla. Mutta itse kyllä silti hieman kummeksun kundeja, jotka käyttää meikkiä ja lakkaa (Ja Huom. nyt kaikille, itse kuulun kanssa näihin käyttäjiin ). Mutta olenkin aika "perinteisten arvojen" alla kasvanut, vaikka en niitä edustakkaan, takaraivossa/alitajunnassa silti kummittelee. Mutta en käytä hintti-sanaa enää kun niin toivot. Kyllähän meidän, varsinkin kun näin vaihtoehtosen-näköistä porukkaa ollaan, pitää pystyä ihan yleensäkin olemaan kaikkin junttien yläpuolella, eikä sortua niiden tasolle.

Mutta voin vilpittömästi vannoa, että ketään ei ollut tarkoitus loukata.

MUOKKASIN:Kielioppia ja sanamuotoja

• Vastaa

Lainaus: HepZusi

Phah kyllä mies voi ihan hyvin käyttää mitä tahansa meikkiä. Itse käytän meikkivoidetta, joskus puuteria, kajalia sekä kynsilakkoja. Lisäks luomivärejä omistan jotain viis eri väriä.

Annappa sitten palaa vaan.
  • Muokkasi: Deadboy
  • Vastaa
En usko että tuosta loukkaannuttiinkaan. Kyllä mä sut ihan oikein tulkitsinkin Ghorgul, siinä oli itseironiaa mukana joka on tosi hyvä juttu, mutta voi olla joku joka saattaa loukkantua kun hintti ja hinttari sanat on kuitenkin jonkin verran halventavia nimityksiä. Sanat kun niin monesti kantaa mukanaan arvomerkityksiä. Mä oikeastaan vaan halusin antaa ystävällisen neuvon ettei tule niitä tilanteita jossa viestisi ymmärretään oikeasti väärin.

• Muokkasi: Ghorgul
  • Vastaa

Mä oikeastaan vaan halusin antaa ystävällisen neuvon ettei tule niitä tilanteita jossa viestisi ymmärretään oikeasti väärin.

Ymmärrän. Kiitos tosta. Voisin melkeeinpä vannoa, että ei mun kohdalla ole yhtään hullumpi neuvo.

Tämä nyt menee todella rankasti Off Topiciksi, mutta on ihan pakko sanoa: Hienoa, että tulee keskustelua, kun useissa "keskusteluissa" kaikki käy sanomassa vaan jotain omaansa. Keskustelua se on sekin, mutta tämä nyt oli yks niistä harvoista kerroista, kun tuntui että OIKEASTI keskusteli jonkun kanssa täällä. Mutta tämä on tietysti täysin subjektiivista.
Rankkaa Off Topiccia multa, pahoittelen.

• Muokkasi: HepZusi
  • Vastaa

Lainaus: Blacksmith

Annappa sitten palaa vaan.

That's what i do.

Sitäpaitsi ei kynsilakka ole hintahtavaa. Mä olen käyttäny jotain kaks vuotta jo ihan vaan väritöntäkin kynsilakkaa, koska se vahvistaa kynsiä ja estää niitä lohkeilemasta ja katkeilemasta siten. Nyt kyllästyin värittömään ja aloin käyttää semmosta glitterkynsilakkaa ja se on just söpöä!

"Boikotoidaan, Mellakoidaan, Sabotoidaan, Vastustetaan!"

• Vastaa
Mä olen ajatellut, että laitan kajaalia vinoille silmilleni, ehkä jopa mustaa kynsilakkaa kouluun ja ehkä jopa hiuspinnin tai klipsin tulevaisuudessa kaikkine goottityylin lisäyksine, kuvitelkaa, Piikikkäät, mustat suorat hiukset n. olkapäille, hiuspinni/hopeinen hiusklipsi etuhiuksissa taakse vedetty niin, että otsa näkyy. Onko siinä mitään hintahtavaa?
  • Muokkasi: Deadboy
  • Vastaa

Lainaus: CipeTheLucifer

Onko siinä mitään hintahtavaa?

Luepa mitä kirjoitin edellä. Se on "hintahtavaa" ja ei ole. Jos kysytään joltain homofobiselta juntilta niin varmasti on.

Lainaus: CipeTheLucifer

Sori, hieman Offtopicia

Ja käytä sitä muokkaa-nappulaa jos haluat lisätä viestiisi jotain.

• Vastaa

Luepa mitä kirjoitin edellä. Se on "hintahtavaa" ja ei ole. Jos kysytään joltain homofobiselta juntilta niin varmasti on.

Tsori, en ottanut huomiota. (Hiukkanen ongelma) XD...

Ja käytä sitä muokkaa-nappulaa jos haluat lisätä viestiisi jotain.

Ok!
  • Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 goottiyhteisön jäsentä (). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!