Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Goottityyli: Kajaalia ja kynsilakkaa, pojalla?

• Vastaa
Minä lakkailen välillä noita kynsiäni... Mustaksi tottakai
Kajaalia en ole laittanut, mutta harkinnan alla on.

Niin ja tosiaan, kun nyt olette puhuneet noista junteista, niin minä olen sellaiselta homofobiselta punaniskalta saanut nyrkkiä, homoksi kun luuli...

I've lost control again.

• Vastaa

Lainaus: Jayne Dahmer

minä olen sellaiselta homofobiselta punaniskalta saanut nyrkkiä

Sue him? Ihan oikeesti, jos joku hakkais minut ulkonäön takia se maksais siitä hyvin paljon.

"Boikotoidaan, Mellakoidaan, Sabotoidaan, Vastustetaan!"

• Vastaa

Lainaus: HepZusi

Sue him? Ihan oikeesti, jos joku hakkais minut ulkonäön takia se maksais siitä hyvin paljon.

Voi kuule, kyllä se siitä maksaa...

I've lost control again.

• Vastaa
Nyt minä taas innostuin juntteja provosoimaan ja laiton vaihtelun vuoks kynslakkaa

Sitten penkkari-päiväksi mä laitan kaikkea, meikkiä, kajaalia, lakkaa niin maan perhanasti. Aiheena meillä on Glam Rock ;D

Fuck this Shit. Fuck You?

• Vastaa

Lainaus: Ninni

Joo todellakin onnea et uskalsit tehdä sen! Siitä vaan hiljalleen lisäileen. (ja ehdottomasti sexyimmät kundit on just niitä jotka käyttää kajaalia ym

-samaa mieltä
  • Vastaa
mu mielestä pojat voi käyttää kajaalii ja kynsilakkaa. se sopii miehille/pojille, just hot!
  • Vastaa
Yritin epätoivoisesti saada kaveripojalleni kajalia ja mustaa kynsilakkaa. Jälkimmäinen onnistui, hetkeksi.

nothingandnowhere.

• Vastaa
Mä aloin käyttää kynsilakkaa jos seitsemännellä luokalla alexi laiho fanituksen aikana ja se on vaan jäänyt. ei vaan kuuntele niitä massateinejä. kajaalia rupesin koulussa käyttämään kahdeksannen luokan alussa

Pain... Disease... Ignorance... Extinction of man And peace on earth

• Vastaa
Eeehh... Aleksi Laiho on massaTEINI? Sori, mutta *reps* xD

Selluliitti on photoshopin puutetta.

• Vastaa

Lainaus: Piiskansiima

Eeehh... Aleksi Laiho on massaTEINI? Sori, mutta *reps* xD

säädin taas puolkuolleena täällä siis mulle jäi se kynsien lakkaaminen alexi laiho fanituksesta.
eikä kannata kuunnella kaikkien perhanan massateinien haukkumista, kun tietää että ei nillä ole munaa pukeutua niinkuin haluaa.

mun ei näköjään oikeesti kannata tulla väsynennä säätään tänne foorumeille XD

Pain... Disease... Ignorance... Extinction of man And peace on earth

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 8 vakoilijaa ja 2 goottiyhteisön jäsentä (DeadlyNightshade, eyrie). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!
  • Keskustelufoorumia pyörittää forum software miniBB © 2001—2008.