Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Goottityyli: Kajaalia ja kynsilakkaa, pojalla?

• Vastaa

Lainaus: CybellaTraurig

Jos ei sentää näin pitkälle mennä Pidetää ees vähän mukana sitä karskiutta.

Mitä pahaa tuossa nyt oli? Jos joku haluaa, niin miksi ei? Tuskinpa valikoiman laajentaminen kuitenkaan tarkoittaisi sitä, että karskitkin miehet käyttäisivät pitsikalsareita.

Most will fail and all will die so none shall live to tell the tale.

• Vastaa

Lainaus: Ximmo

Tuskinpa valikoiman laajentaminen kuitenkaan tarkoittaisi sitä, että karskitkin miehet käyttäisivät pitsikalsareita.

Miksei ? 0_0 Onhan ne melko mukavatkin ?

Are you ready to fall eyes shut, dead, dead as a stone to the hands of archangels

• Vastaa

Lainaus: Meyme

Minua ärsyttää ihmiset joiden mielestä miehen ei kuuluisi meikata. x__x Se on niin historiallinen ajattelutapa. Miksi vain naisille meikki olisi sallittua? (Muutenkin miesten vaatteetkin saisivat olla vähemmän rajoitettuja. Pitsiä vaan miesten vaatteisiin ja alusvaateosastolle muutakin kuin boksereita!

Jaa historiallinen ajatustapa, ettei miehellä saisi olla meikkiä... Viikinkimiehetkin kuulemma rajasivat silmiään korostaakseen niiden kauneutta. Entäs egyptiläiset? Ja 1700-luvullahan sitä vasta mentiinkin! Meikkiä yhtä lailla ja yhtä paljon miehillä kuin naisilla, jos oltiin tarpeeksi korkeassa yhteiskuntaluokassa, peruukeista, pitsistä, viuhkoista ja korkokengistä puhumattakaan!

Nääh. Nykyihminen sitä vasta vierastaa.

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa
mun mielestä mies on hyvännäkönen jos on meikkiä :P

End Of Innocence

• Vastaa
Minä käytän kajaalia ja varjostusta joskus mutta aika harvoin kyllä. Kyllä siitä yleensä jotain negatiivista kommenttia tulee mutta en jaksa välittää

Would you wait for me forever?

• Vastaa
Ollaan eksytty aiheesta, mutta pakko on minunkin lisätä oma mielipiteeni Joillekin meikki sopii, joillekin ei ja kaikille ei sovi musta kajaali - tytöillä ja pojilla siinä ihan sama asia. Ihmetyttää hieman minua, että puolet koulun kloonitytöistä syö Bill Kaulitzin kädestä, mutta heti jos joku oman koulun pojista meikkaa, niin on homo ja kauhea O.o
Kyllä tuo meikki on tuo joillekin pojille/miehille aivan mielettömän ulkonäköplussan minun silmissäni

C'est une imagination capricieuse comme la nuit

• Vastaa
Miksi pojat ei vois käyttää kajaalii ja kynsilakkaa...

"Luulin kuolevani, mutta heräsinkin eloon..."

• Vastaa
Viime kesänä Tampereen goottimiitin aikaan käveli meitä vastaan pariskunta joka oli mielestäni erittäin tyylikäs, sanoisin jopa pysähdyttävän harmooninen. Miehellä oli yllään pitkä 1700-luvun musta takki, mustat tyyliin sopivat housut, liivi ja musta röyhelörinnuksin varustettu paita sekä musta silinteri. Lisäksi tämä herrasmies oli lähes 190 cm pitkä ja hänellä oli mustat pitkät hiukset ja meikkiä, siis kajaalia sekä mustaa kynsilakkaa.

Meidän ohittaessamme toisemme hän katsahti minuun, enkä voi olla sanomatta tässä, että tuo katse mustalla korostettuine silmineen oli todella tehokas. Vaimoni huomasi tämän myös.

Mielestäni mies voi meikata, muttei läheskään niin rankasti kuin nainen. Itse en meikkaa... kun olen niin ketun "kaunis" ilmankin. :P
  • Vastaa

Lainaus: Blacksmith

Mielestäni mies voi meikata, muttei läheskään niin rankasti kuin nainen.

Phah kyllä mies voi ihan hyvin käyttää mitä tahansa meikkiä. Itse käytän meikkivoidetta, joskus puuteria, kajalia sekä kynsilakkoja. Lisäks luomivärejä omistan jotain viis eri väriä. Poskipuna, ripsiväri tai huulipunakaan ei ole mahdottomuus, joskin erittäin harvinaista. Se että "voiko meikkiä käyttää" ei ole minusta mikään sukupuolisidonnainen juttu.

Joskus joku tyttö tais ihmetellä koulussa, että miksi meikkaan. Tyhmää sinäänsä nykypäivänä, kun se on niin "tyttöjen-juttu (HIH!)" pitäisi edes tyttöjen se tietää että miksi sitä tehdään.

"Boikotoidaan, Mellakoidaan, Sabotoidaan, Vastustetaan!"

• Vastaa
Ei välttämättä mulle kajaali sopis ku on silmälasit xD
kyllähän pojatkin toki voi meikata mutta kommenttia tulee aika varmasti

"What's the fun in being a wolf if the sheep aren't running."

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 2 goottiyhteisön jäsentä (Harker, Astrella). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!