Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kajaalia ja kynsilakkaa, pojalla?

Kirjoittanut: SkyWay (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.08.2007 18:37
Onnea suorituksesta kyllä.

Tullu itellekkin noita kommentteja kuten viime iltana baarissa mies istuu viereen ja kysyy "Et kai sä oo homo?" XD
Kirjoittanut: SinofSatan (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.08.2007 22:16

Lainaus: SkyWay

"Et kai sä oo homo?" XD

Tuo on niiiiiin tyhmää! luuleeko ne että homot yleensäkkin pukeutuu goottityyliin? : DDDDDD naurettaavaa. vaikka onhan niitä poikkeuksiaki.
Kirjoittanut: rokkirevolveri (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.09.2007 17:08
en tiiä kiusataanko,vai ei.ainaki mun mielest kajaali ja musta kynsilakka pojal on hottia (;
Kirjoittanut: nahkarotta (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.09.2007 16:34
offtopic.

aikanaan kun itse siirryin ylä-asteelle. sain huomiota osakseni kun olin ainut jolla oli rastat. sellaset parturissa tehdyt, omiin hiuksiin. täysin vaaleat.

kiusattiin toki. varsinkin viikonloppusin kaupungilla kun juotiin puistossa kiljua. ei sitä loppujen lopuks noteerannu mitenkään. paitsi sillon kun oli turpaanveto lähellä.

...ja tämä oli 90-luvun puolivälissä. ei sillon hirveemmin takkutukkia näkyny. eikä kyl goottejakaan.

yks tyttö tais käyttää mustia pvc-housuja. sitä sanottiin satanistiks

ahh, niitä muistoja (nostalginen fiilis)

enään ei jaksa hiuksille tehä mitään `erikoista´
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 14.09.2007 12:01
Mielestäni useampi poika voisi käyttää kynsilakkaa ja kajaalia. Se sopii oikeasti yllättävän monille. ja tunnen myös käyttäjiä.
Tiettyhän myös pukeutuminen vaikuttaa siihen sopimiseen.
Kirjoittanut: Eowyn (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.09.2007 16:31
Mä katselisin kenties salaa ihaillen tällaista mystistä miestä ;>
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 14.09.2007 16:34
Yleensä käytän meikkiä vain klubeilla. Mun hovimeikkaaja hoitaa meikit naamaan
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 14.09.2007 19:29

Lainaus: Eowyn

Mä katselisin kenties salaa ihaillen tällaista mystistä miestä ;>

Öööh mitä mystistä miestä? Meikkaava mies == mystinen? Yeah, right...
Kirjoittanut: Meyme (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.09.2007 23:29
Minua ärsyttää ihmiset joiden mielestä miehen ei kuuluisi meikata. x__x Se on niin historiallinen ajattelutapa. Miksi vain naisille meikki olisi sallittua? (Muutenkin miesten vaatteetkin saisivat olla vähemmän rajoitettuja. Pitsiä vaan miesten vaatteisiin ja alusvaateosastolle muutakin kuin boksereita! (Anteeksi hieman offiksi meni)) Ja meikkimainoksiin pitäisi saada miehiä.
Itse ihailen poikia jotka uskaltavat käyttää meikkiä. Valitettavasti täällä päin ei sellaisia ole bäkyillyt. :<
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 16.09.2007 23:35

Lainaus: Meyme

(Muutenkin miesten vaatteetkin saisivat olla vähemmän rajoitettuja. Pitsiä vaan miesten vaatteisiin ja alusvaateosastolle muutakin kuin boksereita!

Jos ei sentää näin pitkälle mennä Pidetää ees vähän mukana sitä karskiutta.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit