Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Goottityyli: Kajaalia ja kynsilakkaa, pojalla?

• Vastaa
Meikki pojalla on ihan sama kuin meikki tytöllä; joillekin sopii ja joillekin ei. Kyse on siitä, miten sen meikin tekee.

Onnittelut rohkeasta aloituksesta! Siitä se lähtee, Gothic! Tee juuri niin kuin itse haluat.

You have to be free to kill yourself.

• Vastaa
Joo todellakin onnea et uskalsit tehdä sen! Siitä vaan hiljalleen lisäileen. (ja ehdottomasti sexyimmät kundit on just niitä jotka käyttää kajaalia ym )

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vastaa

Lainaus: Ninni

(ja ehdottomasti sexyimmät kundit on just niitä jotka käyttää kajaalia ym )

Tottakai! Riippuen tietysti siitä, että miten sopii. Kaikille ei sovi tunkea kajaalia naamaan.

Lopulta siihen huuteluunkin alkaa tottua, ellei huudot ole erityisen päälle käyviä. Ja onnea.

Mwah.

• Muokkasi: Swanette
  • Vastaa
Jep, kajaali ja musta kynsilakka sopivat minustakin oikein hyvin myös monille miespuolisille henkilöille. Jatka vaan samaan malliin, Gothic, jos siltä tuntuu!

Ensilumi satoi kahdesti

• Vastaa
Mä meikkasin ysillä kans ja ei mitään negatiivista kommenttia kyllä pahemmin tullu. Enempi ********* joo mut toisaalta ihan hyvässä hengessä. Nykyään oon niin laiska et laitan ehkä sisäkajalit kerran pari kuussa ja lakkaan kynnet värittömällä kynsilakalla kerran viikossa, jos muistan. Klubeille, reiveihin ym. sit voi laittaa kaikkea jännää UV-aktiivia yms.

"Boikotoidaan, Mellakoidaan, Sabotoidaan, Vastustetaan!"

• Vastaa
Miun meis käyttää aina kajaalia ja kynsilakkaa. Tekee kyl hänestä niin sexyn, niin sexyn. Niii, ja sit hänel on viel tooosi pitkät tummat ripset, joita hää korostaa välillä pienellä määrällä ripsaria. Oi, oi, mite just mie oon saanu ton näkösen jäbän? :O

"Frankly my dear, I don't give a damn"

• Vastaa
minusta musta kajali sopii pojille ihan yhtä hyvin kuin tytöille , ei se olee mikään naisten oma juttu.
Mutta varo vaan etteivät kaikki koulusi goottitytöt hyökkää heti kimppuusi ihastuksissaan

vain yön pehmeä kosketus ihollasi, vain tuulen viimeinen kylmä henkäys - hiljaisuus, pimeys ja sinä.

• Vastaa
Rohkeasti oma itsesi ole!!!

Beautifully Decayed

• Vastaa

Lainaus: Kuutar

Mutta varo vaan etteivät kaikki koulusi goottitytöt hyökkää heti kimppuusi ihastuksissaan

Itse kai hyökkäisin jos en olisi niin ujo Onnea kuitenkin hyvästä suorituksesta!

You have blood on your face.

• Vastaa

Lainaus: Mindreal

jos en olisi niin ujo

" ujoudenkin olen huomannut " xD

sori offtopiccia

Elämä potkii päähän, osta pyöräilykypärä !

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 4 goottiyhteisön jäsentä (blood, BlackWolver, Iiriva, Chrystalis). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!