Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Goottityyli: Kajaalia ja kynsilakkaa, pojalla?

• Vastaa

Lainaus: Gothic

Selvisimpä kajaalit naamassa tästä päivästä.
Haukuntaa tuli joka suunnalta mutta eipä haitannut.

Onnea suorituksesta!

live as if you would die tomorrow,dream as if you would live for ever....

• Vastaa

Lainaus: Doucat

Onnea suorituksesta!

Myöskin täältä..

Elämä potkii päähän, osta pyöräilykypärä !

• Vastaa

Jätät sellaset ihan omaan arvoonsa.
  • Vastaa
meikkaavat pojat ovat niin ihania,huolisin itselleni sellaisen helposti.

I'm sick on my mind..

• Vastaa

Noo se on niiden häpee jos eivät oo suvaitsevaisia Kateellisia kun eivät itse pysty samaan, eroamaan joukosta. Oon ylpee susta! ;D

I love the ecstasy of my teeth sinking into your flesh

• Vastaa
hey kundit jtoka käyttävät kajaalia ja kynsilakkaa ovat seksikkäitä, kyllä minä sanoin sen. jos muut tulevat irvistelemään niin näytä niille k###päille että sua ei voisi vähempää kiinnostaa ja sun tyyli ei kuulu niille ja miksi tuhlata aikaasi joittenkin kommenteille? jos etsit ystäviä niin hanki ne persoonasi avulla ei ulkonäölläsi tyhmää uhrata koko olemuksensa että voi olla suosittu...ole oma itsesi ja mielestäni Ninnin kehotus oli hyvä vähän kerrallaan

"Your saying, that im your brand of heroin?" "Yes, you are exactly my brand of heroin.."

• Vastaa

Lainaus: Amelia De Vlarie

ole oma itsesi ja mielestäni Ninnin kehotus oli hyvä vähän kerrallaan

Aivan. Kyllä voit olla itsestäsi ylpeä jos voit pitää kajalia ja mustaa kynsilakkaa koulussa. Mahtavaa! Minä olen ainakin ylpeä susta

I'm sick on my mind..

• Vastaa

Pointsit sinulle! Jatkat vaan samaan malliin etkä välitä muitten mielipiteistä

World renowned failure at both death and life Given nothingness, purgatory blight To run and hide, a cowardly procedure Options exhausted, except for anesthesia - anesthesia I don't feel anything.

• Vastaa
Mitä sinä olet kenekään mielipiteistä välittämään? Ole mitä tahdot, näytä miltä haluat ja jätä kaikki pilkkaavat kommentit sanojalleen. Itsetunto on paras vaate.

HC-Wild Line

• Vastaa
Mä en tajua... Kun onhan näillä rokkibändiäijillä ja muilla semmosilla kajaalia ja kynsilakkaa ja ties mitä.

...ihmisiä on niin moneksi.
  • Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 3 goottiyhteisön jäsentä (Iiriva, sCh ret ien, Kedira). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!