Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Goottityyli: Kajaalia ja kynsilakkaa, pojalla?

• Vastaa
Onnea suorituksesta kyllä.

Tullu itellekkin noita kommentteja kuten viime iltana baarissa mies istuu viereen ja kysyy "Et kai sä oo homo?" XD

No one can take the hits for you. Be strong and you'll survive.

• Vastaa

Lainaus: SkyWay

"Et kai sä oo homo?" XD

Tuo on niiiiiin tyhmää! luuleeko ne että homot yleensäkkin pukeutuu goottityyliin? : DDDDDD naurettaavaa. vaikka onhan niitä poikkeuksiaki.

I'm sick on my mind..

• Vastaa
en tiiä kiusataanko,vai ei.ainaki mun mielest kajaali ja musta kynsilakka pojal on hottia (;

TokioHotel@elämälapselle 12.9 <3

• Vastaa
offtopic.

aikanaan kun itse siirryin ylä-asteelle. sain huomiota osakseni kun olin ainut jolla oli rastat. sellaset parturissa tehdyt, omiin hiuksiin. täysin vaaleat.

kiusattiin toki. varsinkin viikonloppusin kaupungilla kun juotiin puistossa kiljua. ei sitä loppujen lopuks noteerannu mitenkään. paitsi sillon kun oli turpaanveto lähellä.

...ja tämä oli 90-luvun puolivälissä. ei sillon hirveemmin takkutukkia näkyny. eikä kyl goottejakaan.

yks tyttö tais käyttää mustia pvc-housuja. sitä sanottiin satanistiks

ahh, niitä muistoja (nostalginen fiilis)

enään ei jaksa hiuksille tehä mitään `erikoista´

"Things just happen. What the hell?" -Didactylos

• Vastaa
Mielestäni useampi poika voisi käyttää kynsilakkaa ja kajaalia. Se sopii oikeasti yllättävän monille. ja tunnen myös käyttäjiä.
Tiettyhän myös pukeutuminen vaikuttaa siihen sopimiseen.

I focus on the pain. The only thing that's real..

• Vastaa
Mä katselisin kenties salaa ihaillen tällaista mystistä miestä ;>

Älä pelkää varjoa

• Vastaa
Yleensä käytän meikkiä vain klubeilla. Mun hovimeikkaaja hoitaa meikit naamaan

pimeys=hulluus

• Vastaa

Lainaus: Eowyn

Mä katselisin kenties salaa ihaillen tällaista mystistä miestä ;>

Öööh mitä mystistä miestä? Meikkaava mies == mystinen? Yeah, right...

Most will fail and all will die so none shall live to tell the tale.

• Vastaa
Minua ärsyttää ihmiset joiden mielestä miehen ei kuuluisi meikata. x__x Se on niin historiallinen ajattelutapa. Miksi vain naisille meikki olisi sallittua? (Muutenkin miesten vaatteetkin saisivat olla vähemmän rajoitettuja. Pitsiä vaan miesten vaatteisiin ja alusvaateosastolle muutakin kuin boksereita! (Anteeksi hieman offiksi meni)) Ja meikkimainoksiin pitäisi saada miehiä.
Itse ihailen poikia jotka uskaltavat käyttää meikkiä. Valitettavasti täällä päin ei sellaisia ole bäkyillyt. :<

Prisoner

• Vastaa

Lainaus: Meyme

(Muutenkin miesten vaatteetkin saisivat olla vähemmän rajoitettuja. Pitsiä vaan miesten vaatteisiin ja alusvaateosastolle muutakin kuin boksereita!

Jos ei sentää näin pitkälle mennä Pidetää ees vähän mukana sitä karskiutta.

I love the ecstasy of my teeth sinking into your flesh

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.