Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kajaalia ja kynsilakkaa, pojalla?

Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.08.2007 16:17
Meikki pojalla on ihan sama kuin meikki tytöllä; joillekin sopii ja joillekin ei. Kyse on siitä, miten sen meikin tekee.

Onnittelut rohkeasta aloituksesta! Siitä se lähtee, Gothic! Tee juuri niin kuin itse haluat.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 12.08.2007 22:30
Joo todellakin onnea et uskalsit tehdä sen! Siitä vaan hiljalleen lisäileen. (ja ehdottomasti sexyimmät kundit on just niitä jotka käyttää kajaalia ym )
Kirjoittanut: koulrofobia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.08.2007 22:52

Lainaus: Ninni

(ja ehdottomasti sexyimmät kundit on just niitä jotka käyttää kajaalia ym )

Tottakai! Riippuen tietysti siitä, että miten sopii. Kaikille ei sovi tunkea kajaalia naamaan.

Lopulta siihen huuteluunkin alkaa tottua, ellei huudot ole erityisen päälle käyviä. Ja onnea.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 13.08.2007 00:21
Jep, kajaali ja musta kynsilakka sopivat minustakin oikein hyvin myös monille miespuolisille henkilöille. Jatka vaan samaan malliin, Gothic, jos siltä tuntuu!
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 16.08.2007 18:31
Mä meikkasin ysillä kans ja ei mitään negatiivista kommenttia kyllä pahemmin tullu. Enempi ********* joo mut toisaalta ihan hyvässä hengessä. Nykyään oon niin laiska et laitan ehkä sisäkajalit kerran pari kuussa ja lakkaan kynnet värittömällä kynsilakalla kerran viikossa, jos muistan. Klubeille, reiveihin ym. sit voi laittaa kaikkea jännää UV-aktiivia yms.
Kirjoittanut: Transylvania (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.08.2007 10:12
Miun meis käyttää aina kajaalia ja kynsilakkaa. Tekee kyl hänestä niin sexyn, niin sexyn. Niii, ja sit hänel on viel tooosi pitkät tummat ripset, joita hää korostaa välillä pienellä määrällä ripsaria. Oi, oi, mite just mie oon saanu ton näkösen jäbän? :O
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.08.2007 15:24
minusta musta kajali sopii pojille ihan yhtä hyvin kuin tytöille , ei se olee mikään naisten oma juttu.
Mutta varo vaan etteivät kaikki koulusi goottitytöt hyökkää heti kimppuusi ihastuksissaan
Kirjoittanut: Khissa (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.08.2007 01:58
Rohkeasti oma itsesi ole!!!
Kirjoittanut: Mindreal (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.08.2007 19:42

Lainaus: Kuutar

Mutta varo vaan etteivät kaikki koulusi goottitytöt hyökkää heti kimppuusi ihastuksissaan

Itse kai hyökkäisin jos en olisi niin ujo Onnea kuitenkin hyvästä suorituksesta!
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.08.2007 21:36

Lainaus: Mindreal

jos en olisi niin ujo

" ujoudenkin olen huomannut " xD

sori offtopiccia
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit