Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä goottityylisuuntaa edustat?

Kirjoittanut: Pikkusisko (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.12.2009 13:24
Minullakin taitaa olla tyylinä tuo gothic lolita. Tykkään nimittäin söpöstellä :3
Kirjoittanut: Positiivinenpakana (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.12.2009 14:06
Olipas ihanat sivut Itseni voisin vaikka määritellä Metalhead/Geek/Corp gootiksi, saattaa minussa kieltämättä olla melko paljon hippie goottiakin, tuossa kun äsken innoissani tilasin joululahjoja ekokaupasta
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 16.12.2009 14:37
Luokittelisin itseni aika pitkälti old school-gootiksi. Isot tupeeratut Frankensteins bride-hiukset, hopeiset korut, ja musta sametti ovat lähellä sydätä. Vaatteeni ovat suurimmalta osalta mustia tai mustavalkoisia; ainoat värit mitä minusta löytyy ovat kynsissä ja huulissa (en voi sietää mustaa kynsilakkaa tai huulipunaa). Omistan toki pari värikästä hametta ja paitaa, mutta ne ovat joko a) erikoistilaisuuksiin, b) kotikäyttöön, tai c) muuten vaan ei tule pidettyä paljon. Omistan toki myös hieman industrial-tyylisiä vaatteita, kuten yhden PVC-korsetin ja Demonian kenkiä, ja paljon "romanttisia" vaatteita (jotka ovat ehkä liian kauniita jokapäiväiseen käyttöön).
Kirjoittanut: Wucie (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.12.2009 20:57
Luulisin että olisin yleensä jotakin tämän tyylistä victorian-,romantic-,vampire goth.
Kirjoittanut: Tifa (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.12.2009 22:27
Sekasikiö olen, eniten löytyy industrial-, metalhead-, rivethead-, ja cyber goottia. Aina mennään fiiliksen mukaan. Usein kouluun laitan vaan ekat vaatekappaleet jotka tielleni tulee ja vähä maalia naamaan nii se on tarpeeks hyvä kouluun, lomilla ja viikoloppusin tulee panostettuu ulkonäköön enemmä ku on aikaa, eikä tarvii väsyneenä väsätä mitää.
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 23.12.2009 11:11
taitaa oma tyyli koostua lähinnä rivetheadin ja cyberin+ satunnaisesti Punkin ja jonkun taviksen sekoituksesta. Tavista löytyy, koska en jaksa aina panostaa ja teen kompromisseja sään mukaan (en laita sitä perkeleen pvc takkia -20'c pakkaseen enkä +20'c helteeseen) vaan pukeudun semi tyylillä sään mukaan. Pipokin mulla on päässä ettei ihmiskunnalle tuikitärkeät aivoni eivät jäädy D
Kirjoittanut: Arimath (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.12.2009 16:12
Olen kai jotakin akselilta Perky-Emo-Victorian (??) Goth. Peruspukeutuminen menee emoilu-pirteily -linjalla, erikseen panostaessani laitan sitten viktoriaanista päälle.
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.12.2009 15:03
Hmm...tämä onkin hankala kysymys...no sanotaan vaikka viktoriaanis-cyber ja punk suuntauksia...Riippuu päivästä.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 29.12.2009 19:12
Mitähän minä olisin. Kolmas kerta kun tulen tähän threadiin selittämään itsestäni ja tyylistäni. No joo.

Viime aikoina tyylissäni on ollut vivahdus gothabillya, mutta eniten olen yhä vituttava emogootti. Musiikkimakuni ei onneksi ole lähelläkään emoa. My Chemical Romance; yäk. Metalhead osuu myös, corp gothkin, Trad goth musiikin kannalta.

Suurimmaksi osaksi olen kuitenkin ihan tylsä ihminen.

Muutama vuosi sitten olin puhdasverinen Baby bat. :'D Voi niitä aikoja.
Kirjoittanut: menthal (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.12.2009 23:32
Mahdollisesti olen jo tähän kirjottanut, mutta tyylillesti olen noista kyllä rivet headia ja cyberia
Vähän päivän mukaan, maanantaina esim cyber ja sitten tiistaina tätä vähän tummempaa rivet headia.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit