Gootti.net

Mitä goottityylisuuntaa edustat?

Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.01.2010 18:11
Pakko kirjoittaa uudestaan kun lueskelin noita Trellian ihania kuvauksia.
Oon tässä kattonut nostalgista Buffy Vampyyrintappajaa ja kallistun yhä enemmän geek gothiin ja hippy gothiin päin. Hää.
Kirjoittanut: Kitiara (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.01.2010 16:13
Mulla ei ole yhtään mitään hajua mikä olisin, eikä oo paljon menoa haitannut
Kirjoittanut: Mae Angela (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.01.2010 00:43
Edustan arkipäivisin hillittysti kauluspaitaan ja mustiin housuihin valeasuun pukeutunutta aristocrattia. Vasta kaupunkiin päästyä uskallan avata valeasuni ja sulkeudun Victorian goth tai Elegant gothic Aristocrat tyyliin. Riippuen tietenkin seurapiiristäni ja ulkoilmasta
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.01.2010 18:34
Alkaa vähitellen tuntua siltä että edustan lähinnä tavismia kun ei ole varaa päivittää garderobia sellaiseen kuosiin mitä haluaisi/koska kauniissa vaatteissa ei voi liikkua kuin sisätiloissa kuin vasta ehkä toivottavasti huhtikuussa jolloin toivon mukaan ei ole enää miinus prkl astetta celsuista.
Kirjoittanut: Mae Angela (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.01.2010 18:51
No se et täällä on pakkaset, lumikinokset ja sit työt rajoittavat tyyliä :/ tulispa pian kevät!
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 27.01.2010 19:00

Lainaus: Piiskansiima

Alkaa vähitellen tuntua siltä että edustan lähinnä tavismia

Sama juttu! Tai, kait mie näytän lähinnä hevarilta, mistä en kyllä tykkää. :F Talvivarustukseeni kun kuuluu nahkatakki, punaiset maiharit, nahkahanskat, vihreä kaulahuivi ja jännä musta pipo. Kaulahuivi ja pipo kyllä tuovat hiukan hippimäisyyttä mukaan, että juu, tyylikästä. Hippi-hevari-mikälie-ööö?
Kirjoittanut: Chuuko (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 28.01.2010 17:32

Lainaus: Iiriva

Hippi-hevari-mikälie-ööö?

Pikkusiskoni on kutsunut mua kantrig00tiksi viimiset pari vuotta...

Mutta muuten en tahdo luokitella itseäni, eikä vaatekaappini sisältö taida sijoittua oikeen mihinkään.
Kirjoittanut: Deatha (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.02.2010 18:27
Luultavasti lähinnä tuota Baby Battia, ehkä.
Mustaa nahkatakkia, renksuhousut, pentagrammeja, mustat pitkät hiukset, paljon kajaalia, niittejä, valkoset piilarit yms, melko shokeeraavaa.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 03.02.2010 19:02
Pitäisikö minun luokitella itseni uudestaan (tai jopa huolestua): ostin tänään ruskean trikoomekon valkoisilla kuvioilla. Siinä ei ole tippaakaan goottia, kuten ei nykyään suurimmassa osassa muistakaan vaatteistani. On tullut tässä lähiaikoina todettua, että olen ehkäpä jo hieman ylikasvanut tästä goottihommasta, ainakin pukeutumisen osalta, sillä musiikki on kyllä pysynyt synkemmän electron ja EBM:n puolella ripauksella Sisters of Mercya. Pvc-vaatteistakin pidän yhä, mutta muuten ne yliampuvat remeli- ja rimpsutinvaatteet ovat (onneksi) jo jääneet vaatekaapistani pois.

En siis edusta enää mitään goottityylisuuntaa, vaan ulkonäköni on suurelta osin kuin suoraan film noir -elokuvista. Ja olen tyytyväinen .
Kirjoittanut: momentumi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.02.2010 19:13

Lainaus: Mae Angela

No se et täällä on pakkaset, lumikinokset ja sit työt rajoittavat tyyliä :/ tulispa pian kevät!

No niinpä!
Työ rajottaa ainakin paljon pukeutumista, siellä lähinnä tulee oltua mustat farkut + musta paita tyylillä, sitte pakkasella ei tarkene hameella ja kaikkea muuta.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit