Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä goottityylisuuntaa edustat?

Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.06.2010 17:08
En tiedä onko tämä nyt synkkä salaisuus jota ei tällä foorumilla tulisi tunnustaa, mutta en oikeastaan luokittele itseäni gootiksi lainkaan.

Käytän paljon hameita, niin pitkiä kuin lyhyitäkin ja lähes yksinomaan tummia värejä. Minulla on ollut jos jonkinmoista kuiturastaa päässäni ja omista New Rock -kengät ja yleensä viihdyn maihareissa. Hiukseni ovat käyneet läpi kaikenmaailman värejä, mutta aina ennen pitkää palanneet mustaan. Rakastan steampunk-asioita ja -yksityiskohtia. Kuuntelen metallia, industralia, EBM:ää ja toisaalta jatsia, funkia, klassista, rokkia ja mitä tahansa muutakin genreä. Tykkään vampyyreistä ja lohikäärmeistä. Ja kukkasista ja pehmoleluista. Enkä koe edustavani mitään tyylisuuntaa sen enempää. Tokihan minua usein kutsutaan gootiksi tai hevariksi, mutta nuo ovat ulkoapäin tulleita määreitä.

En ole hyvä lokeroimaan ja mapittamaan edes tavaroitani ja tärkeitä papereitani, miksi kummassa siis yrittäisin turhaan tunkea itseänikään minkään etiketin alle. Minulla ei ole mitään sitä vastaan että joku muu niin tekee. Minua ei erityisemmin haittaa edes jos joku muu haluaa kuvata minua gootiksi tai hevariksi (joskin se vähän huvittaa toisinaan), mutta itse en itseäni siitä osoitteesta löydä.
Kirjoittanut: Swiine (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.09.2010 15:40
Vampire, vähäsen Emo, Metalhead (ehkä eniten), (HEHHEE) Baby bat, Trad, Romantic.
Jotain noiden väliltä
Vampire ja romantic on ehkä eniten sitä psyykkistä puolta ja metalhead, babybat ja trad sitä tyyliä ja musamakua, emo on vaan semmonen aika minimaalinen lisämauste
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 28.09.2010 18:16
Mä nyt heitän tän tänne koska oli sopivasti tossa etusivulla.

Mulla on melkonen identiteettikriisi, arkisin ei minua gootiksi tunnista koska varsinkin tällä hetkellä pukeudun rentoihin lökö-housuihin leikkaushaavojen takia. Mutta en oo kyllä ilman niitäkään aikoihin käyttänyt esim. minaria ja sukkiksia joita pidin vielä kesällä koko ajan. Kuljen valkoisissa revityissä farkuissa, hupparissa ja tennareissa ja nykyään valitsenkin mieluummin mukavuuden kuin koreilun. Tämä häiritsee minua koska aiemmin olin niin ehdoton vaatteideni suhteen, ja ne tuntuivat ainoilta "oikeilta" vaihtoehdoilta...

Tuntuu että minussa asuu yhtä aikaa koreileva gootti, chillaava "urheilija" ja rokahtava tavis.

Juhlimaan lähtiessä vedän kyllä miettimättä niskaani minimekkoa/minaria/verkkosukkaa/korsettia ja vain silloin minusta näkyykin kunnolla ulospäin goottiuteni. Meikkaan kyllä edelleen arkenakin voimakkaasti ja siinä asiassa ei ole tullut semmoista laiskuutta niinkuin noissa pukeutumis-jutuissa.

Hmh. Tämä nyt oli tämmönen avautuminen, mutta oispahan helpottavaa kuulla jos jollakin teistä olisi joskus ollut samoja tuntemuksia.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 28.09.2010 20:37

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

Hmh. Tämä nyt oli tämmönen avautuminen, mutta oispahan helpottavaa kuulla jos jollakin teistä olisi joskus ollut samoja tuntemuksia.

Elä sure, miulla on ollut sama fiilis jo kauan. En enää käytä yhtä paljon meikkiä kuin nuorempana /ei välttämättä huono asia), ja vaatteetkin ovat yleensä mitä ovat, mustia sentään. Kuitenkin kouluun mennessäni en todellakaan pistä hametta tai korsettia, koroista puhumattakaan (en kyllä kulje niissä enää missään muutenkaan?) koska en yksinkertaisesti jaksa. Laittaudun vain äärimmäisen harvoin, ja silloinkin se vähän ärsyttää kun on niin vaivalloista.
Kirjoittanut: Shadow Dragon (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Shadow Dragon
  • Lähetetty: 29.09.2010 15:43
Itse alan mielestäni jo muuttua hieman gootahtavaksi, mutta ehkä eniten minua kuitenkin vielä kuvaa tuo metalhead...
Edit.Muokattu
Kirjoittanut: teufelfaust (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.10.2010 19:07
Katson ainakin itse edustavani metalheadin ja rivetheadin yhdistelmää, höystettynä hevariraasteella. Musiikkimakuni puolesta edustaisin kaikkea tuota...
Noh, ehkä tyylini tästä kehittyy johonkin suuntaan, ja jos ei, niin kakat siitä. Ei tämä hydribiyskään niin kamalaa ole.
Kirjoittanut: BluhtEngl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: BluhtEngl
  • Lähetetty: 14.10.2010 23:22
mä en itteasias tiiä... pitkänahka takki renksuhousut sit isot kengät ja kaik tietty mustaa. sit kun laittaa viel ne piilarit ni kokonaisuus muistuttais vampyyria lähinnä.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 15.10.2010 08:30

Lainaus: BluhtEngl

mä en itteasias tiiä...

Vältäthän yksirivisiä vastauksia jotka eivät lisää keskusteluun mitään sisältöä. Lue foorumin säännöt ohjeistusketjusta, kiitos.
Kirjoittanut: SpeedCutter (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.10.2010 16:14
hmm noista kun valitsee niin taitaapi se sellainen Rivet Head / Metalhead / Geek sekasotku
itse kriittinen kun en ole jätän arvostelun muiden tehtäväksi.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 15.10.2010 17:35
Rahan puute rajoittaa pukeutumista, ja se etten jaksa. Liian useinki menee päälle noi maastohousut ja lyhyt nahkatakki. Näytän siis aivan jätkältä. Ei kovinkaan näyttävää, en kyllä voisi ikinä edes sanoa itseäni gootiksi. Tai miksikään muuksikaan. Joskus tykkäsin pitsistä ja muusta mutta nyt kun näen joitakin teinejä järkyttävissä pitsiä ja tylliä pursuavissa vaatteissa, niin vaan hirvittää.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit