Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä goottityylisuuntaa edustat?

Kirjoittanut: Kreivi Arvet (Nimetön)
  • • Muokkasi: Kreivi Arvet
  • Lähetetty: 15.10.2010 18:34
Minen en edusta mitään tyylisuuntaa. Voin olla mitä tahansa. Jos kus olemukseni huokuu pimeyttä, heh, toisinaan ei. Jollain tavoin mörköys aina kuitenkin läsnä. Voin näytttää puunhalaaja-greenpeace-hipiltä, boheemilta muuten vaan, pvc-hooralta, metallimöröltä ja miltä tahansa. vaikea ite luokitella.
Kirjoittanut: TyynePred (Nimetön)
  • Lähetetty: 20.10.2010 12:04
Olen ehkä enimmäkseen emo. Käytän mustia,punaisia ja valkeaa vaatetusta.Ja tukka on sekasin kun peikon pojalla Meikki on taas kunnon mustat rajaukset silmien ympärille ja otsa tukka eteen.
Kirjoittanut: teufelfaust (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.10.2010 11:07
Tjaa-ah...
En lokeroi itseäni mihinkään, eniten minussa on industrial-goottia ja metalheadia...
tietysti minua helposti hevariksikin voisi luulla. Lähinnä minut oikeastaan erottaakin perushevarista vain bändipaidat, jotka ovat lähinnä tuota industrial-luokkaa. Tietysti voisin hommata jotkin hienot, pitkävartiset maiharit joissa olisi soljellisia lenkkejä ja muuta mukavaa, mutta eiköhän se toistaiseksi mene tuolla maastohousut-maiharit-bändipaita+mahd. pitkä nahkatakki-linjalla...
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: byron
  • Lähetetty: 25.10.2010 20:26
En taida mitään suuntaa edustaa (edit: paitsi mitä noiden alkupuolen kuvien mukaan olisin varmaan toi hippigootti), mutta vähän tonne corporate-goottityyppiseen olen kallistumassa, sillä tykkään puvuista. Ois hauskaa olla töissä jossain missä voisi käyttää pukuja joka päivä. Ja sellasia töitähän on, muttei vaan mitään sellaista koulutusta takana Ja tuskin eessäkään, sen verran työtävieroksuva pummi olen (hehe.)
Mä vaan tykkään mustista ja yksinkertaisista vaatteista. Jos oisin nuorempana innostunut enemmän goottiudesta, kun siihen suuntaan olin menossa joskus 12-14 ikäisenä, niin olisin ehkä enemmän ollut kiinnostunut näyttävämmistä gootti-vaatteista. Sen verran iskee noi viktoriaanisen aikaiset tms. historialliset vaatteet. Historia-friikki kun olen. Toisaalta kaipa mun tyyli on osan ajasta vähän punk. Välillä vähän rennomminkin pitää pukeutua
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 30.10.2010 00:48
voisin päivittää vähän ihmisien tietoutta ulkonäöstäni:
Punk/Metallisti/Emo ja pieniä ripauksia rivetheadista ja jostain hipistä.

tylsempään ja vähemmän näyttävään suuntaan olen mennyt kovaa vauhtia. meikata jaksan edelleen mutta täytyy kohdata tosiseikat: Renksuhousut eivät ole ehkä ne käytännöllisimmät ja mukavimmat housut eikä talvella tarvitse hytistä hupparin ja pitkän PVC- rotsin kanssa.

jaksaisin ehkä panostaa yksityiskohtiin: kenkiin, asusteisiin ja hiusten väriin. kaiken ei ole pakko olla niin monimutkaista. ei ainakaan minun mielestäni

sori mahdollinen offtopic ja avautuminen. jonnekinhan täyty jotain töhertää ja koin tän langan olevan oikea paikka XD
Kirjoittanut: WYMIOCIONY (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.11.2010 14:56
Mun tyyliä on aika vaikeaa ruveta johonkin tiettyyn tyylisuuntaan luokittelemaan, se kun riippuu ihan fiiliksestä, mitä päälleni pistän. Tyllihameet (erityisesti lyhyet) ja korsetit ovat kyllä melko kovassa käytössä täälläpäin. Lyhyessä hameessa mennäänkin sitten lähes ympäri vuoden. Ainakin siihen asti, kun alkaa oikeasti kinttuja paleltaa. Sitten on pakko niellä ylpeys ja pukeutua pitkään hameeseen. Housuja en tykkää käyttää ollenkaan.

En tykkää myöskään pukeutua kokomustaan, se näyttää tylsältä. Pääväri vaatetuksessani on (yleensä) musta, ja sekaan eksyy yleensä pinkkiä, vihreää, keltaista tai valkoista. Myös kokovalkoisissa minut voi silloin tällöin bongata. Tykkään värikkäästä pukeutumisesta, on kivaa erottua joukosta iloisena väripilkkuna.
Kirjoittanut: Viikatemies (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.11.2010 17:10
Mä ite pukeudun aika perussetin mukaan pitkään mustaan armeijatyyliseen takkiin, mustiin reisitaskuhousuihin tai sit vaihtoehtoisesti mustiin renksupöksyihin ja jaloissa on yleensä sellaset
lyhytvartiset paksupohjaiset mustat nahkakengät tai sit vaihtoehtoisesti mustat pitkävartiset maiharit.
Kirjoittanut: Pähkinähiiri (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.11.2010 23:43
Työaikana olen piilogootti, ehkä laimea corporate goth, pieniä gootahtavia vivahteita tavalliseen jakkupukulinjaan ujutettuna. Vapaalla liihotan mieluiten pitkissä merenneitohelmoissa tai yksinkertaisessa tummanpuhuvassa asussa, ehkä olen jotain vampyyrigootin/romantigootin ja simppelin rock-gootin väliltä, tai niiden välillä fiiliksen mukaan tyyliä vaihdellen. Ihailen suuresti monia muitakin goottityylejä, erityisesti viktoriaanityyliä ja pvc- tai cyber-lookeja, mutta itselle ominta on pelkistetympi ja hillitympi tyyli.
Kirjoittanut: Morso (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.11.2010 20:37
Aiemmin kokeilin eri tyylejä ja totesin, ettei kaikki sovi kaikille. Nykyään kallistun moderniin ehkä eniten, tai ainakin siihen suuntaan olen tyyliäni viemässä, koska se tuntuu omalta.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.11.2010 13:42
on sitä ollut vaikka minkälaista tyyliä, mutta tällä hetkellä se alkaa olla enemmän tuota cyber tyyliä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit