Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Laihduttaminen

Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Myria
  • Lähetetty: 21.11.2008 16:33

Lainaus: Unholysacrament

Nyt se selvisi miksi aina joudun ravaamaan weeceen puolella

Kuin myös Kyllä kannattaa pyöriä netissä, saa vastaukset pientä päätä vaivaaviin kysymyksiin.

Jotten tyystin offaa kertomalla aineenvaihdunnastani totean, että olen onnekkaasti jonkinasteisessa kasvuiässä. Paino ei nouse, vaikka liikuntasaldo näyttää nollaa ja syötävää kiskon napaani suhteellisen kiitettävästi. Kunhan tästä vartun, täytynee tulla lueskelemaan tätä topiccia hieman eri näkökulmasta

//Edittiä: Miksi kirjoitusvirheet huomaa aina vasta viestin lähetettyään?
Kirjoittanut: Mortica (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.11.2008 15:04
Äh, ei tästä minun Terweellisemmät elämäntavat -projektista tahdo tulla pascaa eikä piirasta, kiitos sairastelukierteen. Ei sitä kauheasti jaksais mietiskellä kaloreita kun on justiinsa semmoinen vetäkää-mut-hirteen-jooko-fiilinki Heti kun joku tulee kämpille (on se törkeetä jättää sairas yksin kitumaan!) niin orjuutan sen ostamaan itselleni suklaata. Ja salmiakkia. Yhyy. Tekis mieli pitsaakin.

Jaa mitenniin sairaana katoaa ruokahalu? Ei mulla ainakaan >_> siis roskaruuan kohdalla..
Kirjoittanut: Suokas (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.11.2008 17:48

Lainaus: Mortica

Jaa mitenniin sairaana katoaa ruokahalu? Ei mulla ainakaan

Mulla se ei oo kadonnu koskaan :S
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.11.2008 13:15

Lainaus: Myria

olen onnekkaasti jonkinasteisessa kasvuiässä. Paino ei nouse, vaikka liikuntasaldo näyttää nollaa ja syötävää kiskon napaani suhteellisen kiitettävästi

Minä taidan olla siis hyvin pitkäkestoisessa kasvuiässä, koska liikuntasaldo on ollut aina nolla ja syön paljon ja juuri sitä mitä huvittaa, enkä ole tästä mihinkään paisunut.. Tallessa on yksi hame, jota olen käyttänyt 12 vuotiaana ja käytän edelleen (ikää nyt 25) Pituutta se hame on kyllä menettänyt, vai olisinko minä kasvanut..?
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.11.2008 20:07

Lainaus: Myria

Paino ei nouse, vaikka liikuntasaldo näyttää nollaa ja syötävää kiskon napaani suhteellisen kiitettävästi.

Aivan epäreilua... Mun ei tarvii olla ku viikko liikkumatta ja syödä vähän enemmän ni se näkyy heti...
Olen lopen kyllästynyt näihin läskeihini. Kyllästynyt olemaan aina se porukan pullein. Se syö itsetuntoa. Mutta vaikka tekisin mitä niin mitään tulosta ei tapahdu... Raivostuttaa! Kun en haluaisi kuitenkaan lopettaa syömistä kokonaan...
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 23.11.2008 20:44
Argh, hirveä läskiahdistus, olen tänään syönyt ihan liikaa.
Kirjoittanut: BlackBird (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.11.2008 01:52
Äitini pakotti mut pari vuotta sitten painonvartijoihin ja sainkin helposti 10 kg pois. Kaikki tullu takas pikkuhiljaa.. Ja kaikki pakkaantuu tuohon peppuun ja reisiin. Vois vaiks rintoihin mennä
Yrittäny taas alottaa, mut ei millään pysty..tai siis en pysty jättää karkkeja pois!!
Et ilmeisesti taas pitäs lyöttäytyy painonvartija kerhoon
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 28.11.2008 09:42
Omasta aloituspainostani olen saanu noin 6-7 kg pois. Aika taistelua se on ollut ja oikkuhiljaa yritetään jatkaan.
Kirjoittanut: Ene (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.11.2008 11:26
Muutama vuosi sitten tuli hoidettua kaikki ylipaino Atkinssilla, oli nopeaa, kohtuullisen helppoa (oikeastaan en tehny muuta kun söin lol. .), mutta tuolla pitänee kai olla loppuelämä, koska jos alottaa normaalisti syömään tulee kaikki kai nopeasti takasin.
Atkinssin ideahan on ettei syödä ''hiilihydraatteja'', eli kaikki viljat ym jää pois.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 28.11.2008 12:08
Ene

Jos jättää hiilarit pois, ei kannata harrastaa raskasta liikuntaa - keho tarvitsee hiilihydraattejakin, etenkin jos liikkuu aktiivisesti. Atkinsin terveellisyydestä ei ole minkäänlaista näyttöä.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit