Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kun lähden..

Kirjoittanut: liothe (Nimetön)
  • Lähetetty: 29.09.2006 15:33
Lainaus: Black Wolf Toisaaltahan se on minulle ihan sama, millaiset hautajaiset ne minulle pitävät - itsehän olen jo silloin kuollut!

Niinhän se on, mutta on kiva tunnelmoida ja miettiä kaikenmoista.
Kirjoittanut: SaMArA (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.10.2006 12:47
Ei kiitos mitään kirkollista meininkiä tai pappeja.
Tuhkat sirotellaan jonkun ison tammen juurelle.
Muistotilaisuudessa soitetaan Metallican Fade To Black ja (ah, niin kaunis) Deathstarsin Greatest Fight On Earth. Tää on jo veljen kanssa sovittu.
Ajattelin, että en kyllä haluaisi kuolla missään vanhainkodissa. Jos en kuole tapaturmaisesti on kai otettava oma henkensä... Ei sillä että olisi juuri nyt hirveä innostus kuolla, mutta ehkä sitten joskus.
Parempi suunnitella nämä jutut etukäteen. Eihän sitä tiedä vaikka jo huomenna...

Lainaus: Veronica jos hyvin käy saan pikkukylässä kaukana täältä noidan maineen ja satojen vuosien jälkeenkin pikkulapset kisailevat kuka uskaltaa mennä koskemaan jo kelottunutta omenapuuta

Tuo on kyllä kaunis ajatus.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 02.10.2006 14:22
Sen verran on tullut asiaa mietittyä että tiedän, etten halua mitään sen kummempia hautajaisseremonioita tai muistotilaisuuksia.
Tahdon vain tulla tuhkatuksi ja että tuhkat siroteltaisiin johonkin kauniiseen paikkaan luonnossa.

Ja ehdottomasti ei mitään kristillisyyksiä.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 03.10.2006 16:47
"Äiti, mää en halua kirkollisia hautajaisia."

Miä haluaisin kuolla niin, ettei kukaan itse asias edes tietäis miust mitään. Katoaisin. Itsemurhahan se tavallaan olis, mutta ihmiset ei välttämättä käsittäis sitä niin. Miul kun ei ole koskaan tapana kertoa menoistani. Joku kerta ei vaan enää palaiskaan takaisin.

Muistotilaisuudessa saisivat kuunnella Kuilu U.K:n biisiä Tuhlatussa ruumiissa ja the Curen Want-kipaletta ja ihmetellä, mitä miun päässä onkaan mahtanut pyöriä.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 03.10.2006 18:58
"kun tänään lähden, otan mukaan mitä tarvitsen..." ei enää ikinä mökille vanhempien kanssa radio nova soiden, tulee outoja ajatuksia päähän... O_o mut voisihan jotain mukaan ottaa, vai mitä? ^^ voisivat polttaa jotain minulle todella rakasta mukanani, se sitten sekottuisi tuhkaani...
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.10.2006 14:33
Lainaus: Cata "Äiti, mää en halua kirkollisia hautajaisia."

Miä haluaisin kuolla niin, ettei kukaan itse asias edes tietäis miust mitään. Katoaisin. Itsemurhahan se tavallaan olis, mutta ihmiset ei välttämättä käsittäis sitä niin. Miul kun ei ole koskaan tapana kertoa menoistani. Joku kerta ei vaan enää palaiskaan takaisin.

Näin myön minä.
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.10.2006 14:40
Mä toivoisin, että kuolisin jossain erämaassa ihan yksin. Haaskansyöjät sais kaluta mun luuni valkosiksi.
Sellaisen kuoleman haluaisin. Eikä kukaan vois surra mun haudalla, koska sitä ei olis. Kukaan ei tietäis, mitä mulle tapahtui. Mä vaan katoaisin! Oonki ajatellu, että ku tuntuu siltä, että elän nyt viimeisiä päiviäni, en jaksa enää elää, niin voisin lähteä jonnekkin... vaikka Siperiaan tai Alaskaan, ja vaan lähteä kulkemaan erämaahan ottamatta mitään mukaan. Olisinhan menossa viimeiselle matkalleni, enkä tarvisi enää mitään maallista kamaa. Sinne mun ruumiini jäisi raadonsyöjille ruuaksi!

Saattaa kuulostaa irvokkaalta. xD

Mutta, jos kuolisinki aivan "normaalin" kuoleman ja ruumiini jäisi sen jälkeen ihmisten käsiin... toivoisin, että se poltettaisiin ja tuhka siroteltaisiin virtaavan veden vietäväksi.

Ei mitään kirkollista hautaamista tai pappeja tai uskonnollisia sanoja.
  • • Muokkasi: liothe
  • Lähetetty: 07.10.2006 13:02
Lainaus: Mariel Mä toivoisin, että kuolisin jossain erämaassa ihan yksin. Haaskansyöjät sais kaluta mun luuni valkosiksi.-- Saattaa kuulostaa irvokkaalta.

No ei ehkä irvokkaalta, mutta yksinäiseltä kylläkin. Musta toi on vähän
liian "romantisoitu" kuva. Vai mitenköhän se sanoisi..

Lainaus: Cata Miä haluaisin kuolla niin, ettei kukaan itse asias edes tietäis miust mitään. Katoaisin. Itsemurhahan se tavallaan olis, mutta ihmiset ei välttämättä käsittäis sitä niin. Miul kun ei ole koskaan tapana kertoa menoistani. Joku kerta ei vaan enää palaiskaan takaisin.

Jos kukaan ei tietäisi sinusta mitään eikä tuntisi sinua, miten uskot, että kukaan pitäisi muistotilaisuuden? Eihän kenelläkään olisi mitään tietoa siitä mitä tahtoisit eikä kukaan tietäisi olisitko todella kuollut vai olisitko vain vaihtanut maisemaa.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 08.10.2006 12:56
Eikös kun ihminen on ollut tietyn ajan 'kateissa', niin julisteta kuolleeksi? aika ilmiselvä asiahan tuo olis. Olen puolitoista vuorokautta poissa ja äiti on ehtinyt soittaa kaikki Hesan sairaalat läpi. (tapahtunut, kyllä.)
  • Lähetetty: 08.10.2006 13:17
Lainaus: Cata Eikös kun ihminen on ollut tietyn ajan 'kateissa', niin julisteta kuolleeksi? aika ilmiselvä asiahan tuo olis.

Juuh. Kyllä kai tarpeeksi kauan kadoksissa ollut henkilö julistetaan kuolleeks, mutta mun pointtini ei ollut ihan se.
Luultavasti jos kukaan ei susta tietäis mitään, sulla ei olis myöskään kovin läheisiä ihmisiä, joten olisit melko lailla yksin. Silloin muistotilaisuutta saattaisi olla vaikea järkkäillä.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit