Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kun lähden..

Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.06.2007 23:19

Lainaus: darkAngel

Siis että mies ajattelee, että tyttö on vähän vinksahtanut joka tyyliin tappaa miehensä vaikka rahan takia ja laittaa ne sitten esille kämppäänsä

Lainaus: darkAngel

kyllä kieltämättä aika hokutteleva ajatus

voi perekele ... mie taijan olla kusessa jos sieki innostut ihmisten täyttämisestä noi paljo

Lainaus: M Chaosbreather

Mies arvelee, että minkä massamurhaajan kanssa sitä tuli lähdettyä baarista

kyllä lakkaa sekin kaljamasu siitä murehtimasta kun huomee että eipäs pääse enää ulos sieltä talosta

aika hyvä veto oli kyllä tuo itsensä täyttäminen ...
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 11.06.2007 23:23

Lainaus: nocturnal_chimaira

aika hyvä veto oli kyllä tuo itsensä täyttäminen

Täytätyttäminen, et sinä itse itseäsi täytä.
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 12.06.2007 13:14

Lainaus: Iiriva

aika hyvä veto oli kyllä tuo itsensä täyttäminen

Täytätyttäminen, et sinä itse itseäsi täytä.

Se oli näky. Zombiena ahtaisi itseään täytettä ja ripustaisi näkyville.
"Odotas kultaseni, ompelen vielä itseni umpeen ja hyppään tuohon seinälle, sitten voin kuolla"
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.06.2007 18:07

itsensä täyttäminen

Mites onko niillä vaatteet päällä vai ei ? Ja onko väliä seisooko vai.. ? :P joo nyt voisin hillitä mielikuvitukseni.
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.06.2007 18:27

Lainaus: Tuulentytar

Mites onko niillä vaatteet päällä vai ei ? Ja onko väliä seisooko vai.. ? :P joo nyt voisin hillitä mielikuvitukseni.

joo ehkä nyt ois se korkea aika, taas toisaalta voihan sitä aina jutella kaikesta oudosta jos tahtoo.
  • Lähetetty: 12.06.2007 18:30

Lainaus: Und3ad

taas toisaalta voihan sitä aina jutella kaikesta oudosta jos tahtoo

Varsinkin kun itse sattuu olemaan outo, eikä tavallista tai hyvää juttua löydy(kaiken lisäksi olen väsynyt :P ) ?
  • Lähetetty: 12.06.2007 18:51

Ei kuitenkaan kiinnosta nekrofilia (vaikka vampyyreistä tykkäänkin. Periaattessahan nekin ovat "kuolleita")
Hmm, nyt kun rupesi miettimään... häiritsevää.
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.06.2007 20:20

Lainaus: M Chaosbreather

Ei kuitenkaan kiinnosta nekrofilia (vaikka vampyyreistä tykkäänkin. Periaattessahan nekin ovat "kuolleita")
Hmm, nyt kun rupesi miettimään... häiritsevää

no enhän minä sinua nekrofiiliksi leimaa..
eiväthän ne vampyyrit niin kovin elottomia ole, siellä täällä lentelevät ja tanssiskelevat ja purevat
asia olisi toinen jos hässisit jotain kolesterolin aiheuttaman sydänkohtaukseen kuollutta miestä..

onko väliä seisooko

senhän sinä päätät itse minä ainakin haluaisin että täytetään jollain kovalla että seisoo siinä samalla.. voi ainakin se tyttöystävä/vaimo käyttää minua vaikkapa vaatepuuna

Lainaus: Iiriva

Täytätyttäminen

oho.. my mistake..

any how..
  • Lähetetty: 12.06.2007 20:33

minua vaikkapa vaatepuuna

Mjahas "Tässä on minun naulakkoni. Eikö olekin modernin näköinen. Vaatteita vain alkaa olla niin paljon ettei tuohon mahdu niin pitäisi saada uusi naulakko. Sen takiahan minä sinut tuolta baarista nappasin kun näytit sopivan kokoiselta tänne huoneeseeni."
  • Lähetetty: 12.06.2007 20:36

asia olisi toinen jos hässisit jotain kolesterolin aiheuttaman sydänkohtaukseen kuollutta miestä..

Hyi!

onko väliä seisooko

senhän sinä päätät itse minä ainakin haluaisin että täytetään jollain kovalla että seisoo siinä samalla.. voi ainakin se tyttöystävä/vaimo käyttää minua vaikkapa vaatepuuna

Hmm, no nyt tämä kävi mielenkiitoiseksi mutta olisi se silti häiritsevää.
Ruumis kotona. En ikinä totu/tykkää jos jollain on täytettyjä eläimiä niin saati ihmistä. Kieltämättä olisihan se sitten huvittaavaa.
"Joo, laittakaan takkinne tuohon" ja nokan edessä törröttää toisen kuollut mutta täytetty elin. "Yleensähän näissä on vähä väriä, mitekäs tää sinertää"

Tässä on minun naulakkoni. Eikö olekin modernin näköinen. Vaatteita vain alkaa olla niin paljon ettei tuohon mahdu niin pitäisi saada uusi naulakko. Sen takiahan minä sinut tuolta baarista nappasin kun näytit sopivan kokoiselta tänne huoneeseeni.

Huuh, scary. Tuli ihan Uhrilampaat mieleen. "Tässäpä mie tuumin, että mitä kokoa olet?" *hullun kiilto silmissä ja kuola suupielestä valuen*

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit