Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kun lähden..

Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.06.2007 11:53
mä en ainakaan haluu mitään muistoa itsestäni ku mä kuolen, jos porukka ei muista mua ilman hautakivee tai muuta muistoo, ni se on kyl aika tekopyhää. Sitäpaitsi porukal on varmaa parempaakin tekemistä ku itkee hautajaisissa
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 05.06.2007 15:56
Tuhkaamalla ja ripotellaan jonnekin... en nyt keksi vielä minne...
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.06.2007 13:49
ajattelin täytättää itseni ja jättää tyttöystävälle seinäkoristeeksi
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 11.06.2007 14:13

Lainaus: nocturnal_chimaira

Tuo olisi kieltämättä häiritsevää. Etenkin kuin tyttö siirtyisi sitten tuskan ja itkun läpi eteenpäin elämässään. Löydettyään uuden miehen niin olis varmasti hieman "kipeällä" tavalla outoa jos ex olisi täytettynä kämpässä. Tuntuisi, että joku tuijottaa kun yrittäisi puuhastella intiimi tohuja sitten sen seuraavan kanssa. Jos se nimittäin vielä olisi kaiken lisäksi makkarissa.

"Joo, tää kuuluu sisustukseen. Siinä oikealla on exän ruho"
Varma miehenkarkotin.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 11.06.2007 15:32

Lainaus: M Chaosbreather

Tuntuisi, että joku tuijottaa kun yrittäisi puuhastella intiimi tohuja sitten sen seuraavan kanssa. Jos se nimittäin vielä olisi kaiken lisäksi makkarissa.

Mä saisin siitä sadistista tyydytystä. Hahaa, siinähän katselet, etkä mitään voi
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.06.2007 16:31

Entäs jos tyttö haluaa niin itse ja sitten niitä on kertynyt muutama kymmenen jo, ja kun seuraava mies menee kämpille ja huomaa kymmenen muuta miestä täytettynä, niin eikö siinä ala mielikuvitus lentelemään ? Siis että mies ajattelee, että tyttö on vähän vinksahtanut joka tyyliin tappaa miehensä vaikka rahan takia ja laittaa ne sitten esille kämppäänsä. Siinähän odottaa uusi sitten, että koska itse päätyy muiden viereen

Anteeksi hyppäsin nyt vähän aiheesta, mutta oli pakko kun oma mielikuvitus pääsi valloilleen ja kuvittelin koko tapahtuman
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 11.06.2007 16:52

Lainaus: Tuulentytar

Entäs jos tyttö haluaa niin itse ja sitten niitä on kertynyt muutama kymmenen jo, ja kun seuraava mies menee kämpille ja huomaa kymmenen muuta miestä täytettynä, niin eikö siinä ala mielikuvitus lentelemään ? Siis että mies ajattelee, että tyttö on vähän vinksahtanut joka tyyliin tappaa miehensä vaikka rahan takia ja laittaa ne sitten esille kämppäänsä. Siinähän odottaa uusi sitten, että koska itse päätyy muiden viereen

jee... ois se kyllä kieltämättä aika hokutteleva ajatus.. exät seinällä. wihii.
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.06.2007 17:13

Lainaus: darkAngel

exät seinällä.

Jotkut keräilee täytettyjä lintuja ja muita eläimiä niin ollaan erilaisia ja kerätään exiä "Harrastushan" sekin
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 11.06.2007 20:29
Minä en nyt ole ihan varma, saako Suomessa sirotella minne vaan? Joillakin hautausmailla kun on sellainen lehto, mihin tuhkat sirotellaan ja isossa yleiskivessä on kaikkien nimet. Pitänee tarkistaa.
  • Lähetetty: 11.06.2007 22:25

Lainaus: Tuulentytar

Anteeksi hyppäsin nyt vähän aiheesta, mutta oli pakko kun oma mielikuvitus pääsi valloilleen ja kuvittelin koko tapahtuman

No tuo minullakin tuli mieleen. Mies arvelee, että minkä massamurhaajan kanssa sitä tuli lähdettyä baarista.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit