Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kun lähden..

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 05.11.2006 21:26
Lainaus: poison Mun kaveri oli joskus hautausmaalla duunissa, niin se kerto et kun kaivettiin uusia hautoja, niin sieltä löyty kivoja pääkalloja ja luita. Niin et se siitä hautarauhasta!

se 30 vuotta oli mennyt jo, kun arkutkin on maatunu pois.... njäh. niinpä, kaivinkone luultavasti irrottaa teiänkin kallonne ylimmästä niskanikamasta. mutta mitäs väliä sillä sitten enää on!
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Felicia
  • Lähetetty: 07.11.2006 12:34
Minullekin tuhkaus, kiitos. Tuhkat voisi heittää jonnekin luontoon, kotitalon lähettyville. Tai järveen. Ei mitään hautajaisia, olen aina vihannut hautajaisia (varsinkin kun niihin niin usein liittyy kirkko). Vaikka minua nyt ei kirkkomaalla "siunattaisikaan", kun en kirkkoon kuulu. Aivan sama, mitä muut hautajaisissani tekevät, jos tekevät mitään. Enhän minä siitä silloin enää mitään tiedä.
Kirjoittanut: liothe (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.11.2006 19:28
Tiesittekö, että hautaustoimistoimistojen kanssa voi sopia ja suunnitella omat hautajaisensa. Siitä olis sellainen etu, että ne ainakin toteuttaisivat varmasti viimeisen tahtosi. Tietty kaikki pitää maksaa etukäteen ja muuta sellaista, mut sellainen olis hyvä kaiken varalta jos joskus itselle tapahtuisikin jotain eikä esim. testamenttia tai mitään vastaavaa olis ehtinyt kirjoittaa.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 08.11.2006 20:54
toivottavasti kuolen pian, pääseväthän kaikki eroon tästä hullusta.
Kirjoittanut: Dante (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.11.2006 18:59
Lainaus: Iiriva toivottavasti kuolen pian, pääseväthän kaikki eroon tästä hullusta.

Älä nyt noin sano. Mielestäni kenenkään kuolema (ainakaan gootin) ei ole hyvä asia.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 15.11.2006 19:46
Mä haluaisin tuhkauksen, ehdottomasti. Ja siellä hautajaisissa(ei kirkossa), pitäis soittaa mun itse tekemiä biisejä. Sitten jos mulla olis tyttöystävä kun kuolen, niin se vois laittaa tuhkauurnan johkin hyllyn päälle.
Kirjoittanut: Red Dragon (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.11.2006 14:33
Joo tuleen vaan ja tuhkas. Ei kun se on vaan niin ällöö tieto siitä, että jotkut madot nakertaa sun kylmää ruumista eikä se mätäneminen paljo hotita.
Tuhkaamisesta on jo niin pitkät perinteet kuten Roomalaiset tais tehdä. Joten perinteet kunniaan. Ja tuhkat vois päästää jonnekkii luontoon koska sieltähän me kaikki ollaan. Itse en halua uurnaani mihkään takan päälle, että mun lapset ja lapsenlapset töllää sitä ja funtsii et "Hyvin se Ukki vaan on tonne saatu"...HYI! Koulemani puolestaan toivon olevan rauhallinen ja kivuton.
Kirjoittanut: Zombina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.11.2006 19:42
Hyvää musiikkia, ei mitään virsiä. Eikä mitään kristillisiä menoja, ei missään nimessä.
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.06.2007 11:32
blackmetallia
ja sitte minut poltetaa jossain ristin päällä

okei nyt ampu yli..
Kirjoittanut: Kivesnipsutin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.06.2007 11:42

Lainaus: Chastel

Tuhkaus, ei muistotilaisuutta, ja samapa tuo minne ne sit sirotellaan tai miten vaan. Toivon vaan että kaikki tiedostaminen tosiaan loppuu Kuolemaan.

Sama.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit