Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Tapahtuman / klubin järkkäämistä Helsingin alueelle?

Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • • Muokkasi: Velvet Grey
  • Lähetetty: 16.10.2006 16:58
Tästä oli muistaakseni ihan Jäkemiitissä puhetta, ja itseäni ainakin kiinnostaisi. Synapsi on liian diskojumppaa ja Bone Boogie liian deathrock / psychobilly-keskeinen. Ihan ikärajaltaan matalammille (K-16)/ ikärajattomille hileille olisi ainakin Schattenin foorumin viesteistä päätellen kysyntää.

Ideoita, muuta asian tiimoilta?
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 16.10.2006 17:38
Eli tämä olisi ilmeisesti vahvasti musiikkiin painottunut tapahtuma. Pitäisi löytää joku paikka, jossa paree musiikkia soittaa oikein toden teolla. Nähdäkseni tapahtumapaikka voidaan joko saada jonkun foorumilaisen suhteilla, vuokrata tai sitten yrittää varata esimerkiksi Helsingin kaupungin jostain nuorisoasiankeskuksesta tms.

Ikärajaton tai K-16-tapahtuma kuulostaa ihan hyvältä idealta, jonka luulisi saavan kannatusta etenkin kohderyhmän keskuudessa.
  • Lähetetty: 16.10.2006 18:07
Jep, musiikkia soimaan (dj:t) ja ystäviä tapaamaan, tanssimista. Viinakin varmaan virtaa, mutta vain täysi-ikäisille ;D.

Tuossa on noita ongelmia, eli paljonko kamat maksavat (siis soitto -yms), ja itse voisin ihan hyvin musiikkia pyörittää, mutten omista minkäänlaatuista kokemusta alalta. Lisäksi en tunne ketään, joka olisi koskaan klubia pyörittänyt, joten en tiedä asiasta yhtään mitään. Eli tekemäni aloitusviesti on sinänsä typerä . Hirveä into tehdä jotain, mistä ei tiedä mitään. Tsk tsk.

Kuinkahan paljon ravintolan tms. vuokraaminen maksaa? Ja eikös noissa ole se tietty määrä viinaa, mitä pitää illan aikana ostaa.

Tosiaan, jos kyseessä olisi ikärajattomat pippalot, en usko että vanhempi polvi välttämättä haluaa vääntäytyä paikalle. Eiköhän syy ole sama, kuin miksi K-20 ja ylöspäin baareja on olemassa. Eli varmaan kolmenkympin ikään ehtineistä tuntuisi, että he ovat lastentarhassa, jos kaikenikäisten tulo sallittaisiin. En tiedä. Minulle se on se ja sama.

K-16 juhlat olisivat ehkä sikäli fiksumpi idea. Viinaa saa luonnollisesti tiskiltä henkkareita vilauttamalla.

Toivotaan, että idea saa laajempaakin kannatusta.
Kirjoittanut: nexubus (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.10.2006 18:51
Mua ainakin kiinnostaisi. Oon haaveillu ties kuinka kauan jostain goottihenkisestä tapahtumasta/klubista jossa sois Sisters of Mercy, Bauhaus ym. kunnon bändit. Voisin itsekkin osan illasta levyjä pyöritellä.
  • Lähetetty: 16.10.2006 19:25
Jeps. Meikäläisen unelmana olisi seuraavien musiikkityylien välillä hippulointi seteissä: goottirock, darkwave, synth, futurepop ja deathrock. Kaksi viimeistä vähemmällä, sillä itseä eivät ainakaan nuo kaksi genreä niin paljoa kiinnosta, vaikka molemmista ihan mainioita bändejä löytyykin. Ajoittainen lipsuminen olisi toki 'sallittua'.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 16.10.2006 19:27
No niitä goottihenkisiä tapahtumiahan me voidaan järjestää aina ite kuten tähänkin asti, mut sellanen pysyvä goottiklubi ois kyl mieletön! Senkin takia ehdotin siellä miitissä sen virallisen goottiyhdistyksen perustamista, koska yhdistyksen on paljon helpompi esim vuokrata mestoja kuin yksityishenkilöiden. Ja siellä yhdistyksessä voitais järkkää vaik jotku myyjäiset, joilla kerättäis massii jonku paikan vuokraamiseen, ja kesäisin rahankeruuta esim festarireissuja varten. Mun avomies on muusikko, ja sen bändifrendit ainakin vois kysellä jotain. Kerran ainakin olivat saaneet koko Glorian vuokrattua yheks illaks! Mut hei, tätä ideaa pitää alkaa kehitteleen tosissaan. Ajatelkaa jos saatais omatoimisesti perustettua stadiin klubi, joka ois suunnattu vaan meidän henkisille ihmisille. Ja ottakaa kantaa siitä yhdistysasiastakin, Iiriva sano, et rekisteröityneen yhdistyksen perustaminen kustantaa vaan 60 euroo.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.10.2006 19:52
Idea kuulostaa hyvältä. Olen joskus itse suurissa kuvitelmissani haaveillut perustavani aika noiden kuvausten mukaisen baarin/keikkapaikan. Mutta tällähetkellä olisin ainakin innokkaana lähdössä mukaan, jos tuollaista goottiklubia voitaisiin perustaa, esim. juuri Ninnin mainitsema Gloria voisi olla hyväntyylinen paikka siihen tarkoitukseen. Siellä on ainakin ihan ok kokoinen lava, ja tilaa muutenkin. Riippuu tietysti minkäkokoista porukkaa sinne aiotaan saada.

Yhdistysasia kiinnostaa myös minua, joten jos joku on asiaa eteenpäin suunnittelemassa, niin kertokaahan toki. Olisin mielelläni lähdössä mukaan, ja vaikka tekemään jotain asian eteen, jos se on mahdollista.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 16.10.2006 20:00
mitä, enhän minä mitään sanonut! joku sano kumminkin, että ton verran maksais.
Kirjoittanut: Siikakala (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.10.2006 20:20
Joo, oon parissa yhdistyksessä mukana, ja muistaakseni makso kans ton verran... Siinä on jonkin verran säätämistä (kuten säännöt yms) mut ne rukkaa kuntoon kun kokoustaa porukalla illan. Ja aina yhessä yhdistyksessä lisää voi / haluaa olla. Jollei hallituksessa, niin ainakin jäsenenä
  • Lähetetty: 16.10.2006 20:36
Jos taas pidetään joku aivoriihi naamatusten, olisi varmaan helpointa keskustella näistä asioista.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit