Gootti.net

Tapahtuman / klubin järkkäämistä Helsingin alueelle?

Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 23.10.2006 11:38
Open decks-tyylillä, jos vaan laitteet sais kasaan. vapaaehtosia dj:tä varmasti löytyy.
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.10.2006 13:35
Lainaus: Cata apaaehtosia dj:tä varmasti löytyy.

Jeps, ainakin Nexubus on ilmottautunut tähän mennessä, ja minäkin toki voin.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.10.2006 09:41
Argh, ei ainakaan Gloriaa, jooko...? Wäiskiä kannatan mieluummin.

Helsingissähän on jo goottiklubi nimeltään Anvil, joka järjestetään Lady Moonissa joka kuukauden viimeinen torstai (ellen nyt ihan väärässä ole). Tapahtuma on kuitenkin k-18, joten ihan perheen pienimmät sinne ei toki pääse.

Muuen idea kuulostaa hyvältä ja jatkoideointia tuetaan täälläkin!
Kirjoittanut: Hecate (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.10.2006 12:19
mun käsittääkseni tosta on jonkunnäkönen lakipykälä tosta alaikäisten tuonnista anniskelutiloihin... ainakin tilat pitää olla rajatut jos en väärin muista.
kaikki lakiasiat ja pykälät kannattaa selvittää, vakuutukset laitteille, tiloille yms.
raha-asiat kannattaa suunnitella TODELLA tarkkaan koska AINA käy jotain sellaista jonka vuoksi alkuperäinen budjetti heittää.
ja tästäkin pitää olla kirjanpito.

*(olen järjestänyt tapahtuman alkuvuonna, tosin aivan eri asiaa käsittelevän tapahtuman, ja kyseessä oli messut siis)

yhdistyksen muodostamiseen nyt ei paljoa vaadita loppupelissä, kunhan joku onnellinen tahtoo tehdä kirjanpitoa, jos yhdistys on maksullinen ja sillä on rahaliikennettä. alv-velvollisuutta ei ole jos liikevaihto jää alle 8500euron.

*myös yhdistystoiminnassa mukana aktiivisesti ja tilittelen noita raha-asioita aluetoiminnasta ylöspäin.. raha-asioista (sekä lakiasioista) on jonkunverran tietoa muutenkin kun on oma yritys
  • Lähetetty: 26.10.2006 16:14
Lainaus: Piiskansiima Tapahtuma on kuitenkin k-18, joten ihan perheen pienimmät sinne ei toki pääse.

Se on tietääkseni k-20 tai k-22.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 26.10.2006 22:31
On se kumma että tossa kymmenen minsan matkan päässä himasta (lady Moonissa) on kerran kuussa goottiklubi, ja mä en oo ennen asiasta kuullutkaan!!!! Suoranainen järkytys tällaselle vanhalle gootille! Onks se siis varmasti joka kuun viiminen torstai, eli TÄNÄÄN????!!!! En voi uskoo tätä!!!! Oisimpa lukenu Piiskansiiman jutun vähän aiemmin! Arggghh!!! Käsittämätöntä miten toi on voinu mennä mun korvien ohi??!!
  • Lähetetty: 26.10.2006 22:37
"Lady Moon

Kaivokatu 12, 00100 Helsinki
Puh (09) 6843 7370 Fax (09) 6843 2950
E-mail: ladymoon@kolumbus.fi Kotisivu

Avoinna: ma-su 21-04 K24"

Jeps eli se on k-24, kuten muistelinkin. Tästä syystä olisi hauska järkätä edes kerran jonkilainen k-16 tai k-18 tapahtuma, riippuen mitä saamme aikaan.
  • Lähetetty: 26.10.2006 22:51
juu oon meitsi siel ihan bissel käyny, mut goottiklubi oli ihan uus tieto! Onnex täytän ton ikäkriteerin. Jostain syystä en saa aakkosten toisiks viimistä kirjainta näkyyn, kuten huomaatte. Mitähän tää kone nyt taas....

Ylläpito muokkasi: Ääkköset kuntoon.
  • Lähetetty: 26.10.2006 22:56
Pääsetsä Velvet Grey sinne halloweenjuhlaan? Ahaa, ei toimi kysymysmerkkikään! Muistan vaan kun sanoit jotain aiemmin ettet pääsis tuleen. Toivottavasti pääset! Mut sitä yhdistystä ja klubi-ideaa aletaan sit kehitteleen heti seuraavalla viikolla kun ne bileet on pidetty. Äh! Ei toiminu väliviivakaan, ei siis mitkään erikoismerkit. Onko muilla ko ongelmia tän textin kaa, vai onx vika tääl mun päässä jälleen kerran?

Ylläpito muokkasi: Ääkköset ja erikoismerkit kuntoon.
  • Lähetetty: 26.10.2006 23:02
Joo, olen mä nyt sitten tulossa. Totesin etten vaan jaksa lähteä sinne alkuperäiseen paikkaan, ja tuonne olisi mukava tulla tutustumaan ihmisiin paremmin. Ja kehitellään sitä ideaa toki tuolla. Itse en mitään musiikkia ota mukaan, unohdan usein tavarani johonkin, etten uskalla :P.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit